Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wifiBOX+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • To prawda takiego czego nie powinni wypuszczać wy ogóle na rynek najpierw to porządnie zrobić i jedynie wtedy pomyśleć nad rozprowadzaniem tego.Miałem już okazję testowac różne dekodery z NC+ np.MediaBox+,BOX+,WiFiPremiumBOX+ ale żaden nie był tak beznadziejny jak ten WiFibox+

    Komentarz


    • Wczoraj około północy pojawiła się nowa aktualizacja.

      Z pierwszych obserwacji na moim egzemplarzu wynika, że wybrane nagrania na dysku zewnętrznym można wreszcie w normalny sposób usuwać.

      Komentarz


      • napisał(a) moreau Zobacz post
        Wczoraj około północy pojawiła się nowa aktualizacja.

        Z pierwszych obserwacji na moim egzemplarzu wynika, że wybrane nagrania na dysku zewnętrznym można wreszcie w normalny sposób usuwać.
        No pojawiła się aktualizacja niby kasuje nagrania z listy ale nie do końca !!! Na dysku i tak zostaje nagranie proszę nagrać coś i skasować pojedyńczo a potem odłączyć dekoder od gniazdka na liście nagrania nie ma niby ale proszę wejść w ustawienia nagrywania tam gdzie mamy procenty widoczne o zajętości dysku czyli miejsca na dysku i ja usuwan swoje nagrania pojedyńczo a miejsca na dysku dalej jest tyle samo co z nagranym materiałem !!! Wiec kolejna parodia zniaka nagranie z listy a na dysku dalej jest tylko nie widoczne na liście !! jak można wypuścić aktualizację i jej nie przetestować [***]
        Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2015-06-24, 10:43. Powód: tekst nie merytoryczny, obrazanie pracowników ITI

        Komentarz


        • napisał(a) poltek Zobacz post
          No pojawiła się aktualizacja niby kasuje nagrania z listy ale nie do końca !!! Na dysku i tak zostaje nagranie proszę nagrać coś i skasować pojedyńczo a potem odłączyć dekoder od gniazdka na liście nagrania nie ma niby ale proszę wejść w ustawienia nagrywania tam gdzie mamy procenty widoczne o zajętości dysku czyli miejsca na dysku i ja usuwan swoje nagrania pojedyńczo a miejsca na dysku dalej jest tyle samo co z nagranym materiałem !!! Wiec kolejna parodia zniaka nagranie z listy a na dysku dalej jest tylko nie widoczne na liście !! jak można wypuścić aktualizację i jej nie przetestować [***]
          Hm, taka sytuacja u mnie miała miejsce przed aktualizacją - natomiast po wczorajszej udało mi się usunąć nagrania i po odłączeniu z gniazdka pojemność dysku na pasku zmniejszyła się. Nagrań fizycznie nie ma. Sprawdzę jeszcze na aktualnych nagraniach.
          Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2015-06-24, 10:44. Powód: edycja cytatu

          Komentarz


          • Panowie, nie róbmy z wątka technicznego miejsca, gdzie wyrażana jest subiektywna opinia na temat pracowników ITI Neovision. Każda Wasza uwaga techniczna na temat działania dekoderów jest dla nas bardzo cenna, proszę zatem o merytoryczne odpowiedzi w tym temacie. Z góry dziękuję.

            Komentarz


            • napisał(a) moreau Zobacz post
              Hm, taka sytuacja u mnie miała miejsce przed aktualizacją - natomiast po wczorajszej udało mi się usunąć nagrania i po odłączeniu z gniazdka pojemność dysku na pasku zmniejszyła się. Nagrań fizycznie nie ma. Sprawdzę jeszcze na aktualnych nagraniach.
              Faktycznie cgyba usuwa nagrania pojedyńczo ale musiałem sformatować dysk zeby zaczoł usuwać pojedyńczo bo ram miałem stare nagranie jeszcze z przed aktualizacji i może dlatego nie chciał go usunońć i z listy kasował a na dysku był teraz po formacie narazie kasuje nagrania pojedyńczo zobaczymy jak dalej bedzie wszystko działć

              Komentarz


              • napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
                Panowie, nie róbmy z wątka technicznego miejsca, gdzie wyrażana jest subiektywna opinia na temat pracowników ITI Neovision. Każda Wasza uwaga techniczna na temat działania dekoderów jest dla nas bardzo cenna, proszę zatem o merytoryczne odpowiedzi w tym temacie. Z góry dziękuję.
                Skoro nasze uwagi są tak cenne to dlaczego tak wolno Poprawiacie soft dekodera? Zresztą co ja piszę. Na dniach soft się zmienił z 0020 na 0022 i nie wiem co zostało poprawione. WIEM CO ZOSTAŁO ZEPSUTE po aktualizacji!!!!
                - Znowu nie widzi dysku HDD!!!

                Weźcie sobie do serca i Zróbcie taki soft jak w mediaBOX+ lub w mydelniczce 2849!!! Już chyba pisałem, w 2849 wystarczyło dopisać nc+ go TV i byłoby IDEALNIE!

                Pani Moniko_nc+ -> można wymienić ten szajs wifiBOX+ na 2849????? Tamten dekoder działał idealnie i miał dobry soft i PILOTA ODPOWIEDNIO DOBRZE ZAPROJEKTOWANEGO bo nie dość, iż wifiBOX+ to sprzęt TRAGEDIA to pilot do niego to jest tak z.........., że nie wiem czy został on tak zaprojektowany aby w.......... abonenta??? Wasza platforma cofa się w rozwoju! Stracicie klientów!!!!

                Komentarz


                • napisał(a) Kontro Zobacz post
                  Skoro nasze uwagi są tak cenne to dlaczego tak wolno Poprawiacie soft dekodera? Zresztą co ja piszę. Na dniach soft się zmienił z 0020 na 0022 i nie wiem co zostało poprawione. WIEM CO ZOSTAŁO ZEPSUTE po aktualizacji!!!!
                  - Znowu nie widzi dysku HDD!!!

                  Weźcie sobie do serca i Zróbcie taki soft jak w mediaBOX+ lub w mydelniczce 2849!!! Już chyba pisałem, w 2849 wystarczyło dopisać nc+ go TV i byłoby IDEALNIE!

                  Pani Moniko_nc+ -> można wymienić ten szajs wifiBOX+ na 2849????? Tamten dekoder działał idealnie i miał dobry soft i PILOTA ODPOWIEDNIO DOBRZE ZAPROJEKTOWANEGO bo nie dość, iż wifiBOX+ to sprzęt TRAGEDIA to pilot do niego to jest tak z.........., że nie wiem czy został on tak zaprojektowany aby w.......... abonenta??? Wasza platforma cofa się w rozwoju! Stracicie klientów!!!!
                  Dokładnie zróbcie coś z tym dekoderem bo nagrywanie zaplanowanego programu raz działa raz nie jest to loteria parodia ile można takie coś poprawiać !!!!

                  Komentarz


                  • napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
                    Panowie, nie róbmy z wątka technicznego miejsca, gdzie wyrażana jest subiektywna opinia na temat pracowników ITI Neovision. Każda Wasza uwaga techniczna na temat działania dekoderów jest dla nas bardzo cenna, proszę zatem o merytoryczne odpowiedzi w tym temacie. Z góry dziękuję.
                    Proszę coś z tym zrobić !!! https://www.youtube.com/watch?v=kmDCBcfxvws

                    Komentarz


                    • Od czasu kiedy pierwszy raz zadzwoniono do mnie z ofertą darmowego wifiboxa czytam wątki na tym forum i po tym co tu czytam widzę, że nie ma sensu brać sprzętu HD, lepiej będzie zrezygnować z telewizji już za niecałe 3 miesiące...

                      Poza tradycyjnymi błędami, które były w poprzednich dekoderach tu dochodzi jeszcze problem z nagrywaniem. Nigdy nie nagrywałam na usb czy przenośny dysk, korzystam ze stacjonarnej nagrywarki z dyskiem (łączonej z telewizorem i dekoderem SD przez SCART) i zastanawiam się czy ten dekoder współpracowałby z taką nagrywarką a przede wszystkim, czy by jej nie uszkodził?
                      Biorąc również pod uwagę informację, że przenośnego dysku nie można potem wykasować miałabym spore obawy podłączyć nagrywarkę pod to coś o nazwie wifibox. Bo co by się stało z plikami, które już są na dysku i czy potem można byłoby z niej korzystać na innym sprzęcie?

                      I co w sytuacji, kiedy nagrywanie ustawiam na nagrywarce a dekoder zostawiam włączony na wybranym kanale? Czy jest taka opcja możliwa? Czy po prostu dekoder sam się wyłączy po jakimś czasie lub przełączy na inny kanał?

                      Czy ktoś zna odpowiedź na te pytania? Z góry dzięki.

                      Komentarz


                      • Od dziś nie działa mi nc+ pr, nc+ rmf, nc+ radio oraz TVP1 i TVP2 w SD. "Brak sygnału. Sprawdź instalację antenową.". Dekoder to wifiBox+.
                        Dodam, że na Fergusonie wszystko działa normalnie. Poziom sygnału dobry.

                        Komentarz


                        • Kanały TVP 1 i 2w wersji SD zmieniły pozycję na liście.Teraz są dostępne na pozycjach 9xx

                          Komentarz


                          • Napisałem przecież... "Brak sygnału".

                            Komentarz


                            • Na nowych pozycjach masz brak sygnału ?Pobierz na nowo listę kanałów.

                              Komentarz


                              • Ludzie pora się obudzić i zacząć działać. Płacimy im abonamenty a nie mamy przyjemności z oglądania bo nie da się normalnie użytkować tego sprzętu. Nie można iść z nimi na ugodę, nie mogą dać innego sprzętu, zgłaszanie usterek nie zostaje nawet w 5% naprawione. Ja już mam dość i idę do rzecznika praw konsumenta !!!!!!!!
                                Za pewne moderator forum mnie za banuje, ale mam to gdzieś !

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+