Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wifiBOX+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC: Premium Sport & Film | Extra+ | Multi+ | HBO | Cinemax | Filmbox | Canal + VOD | Seriale + | Prapremiery TVP VOD | History HD| Sundance HD | REDLIGTH HD | NC+ GO | MR Premium

    MTV Unlimited

    Komentarz


    • Ale Panowie ADB ma możliwość pełnej własnej listy kanałów tylko platforma to ogranicza. Wiec kiedy tylko zechce może to zdjąć i dać możliwość układania normalnej listy kanałów.

      Jak z wymianą z mediabox?

      Komentarz


      • No to niech to ''odblokuje'' a nie ze idzie w zaparte ze tylko ich numeracja listy kanałów i ''płać i płacz''

        Edit;
        Doszły mnie informacje ze MaediBox+ ma być głównym dekoderem a WifiBox+ dodatkowym w MR Standard i maja sie po wi-fi komunikować ale to tylko takie słuch
        Ostatni raz edytowany przez marcelnorbert; 2014-07-30, 10:59.
        TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

        Komentarz


        • Nie sądzę żeby ADB na to pozwoliło w Mediabox+ i turbobox+. ADB=Zamknięte środowisko.

          Komentarz


          • Oni robią to co mają w zleceniu, n sobie tak zamówiło i tak mają.
            ADB tutaj niczego nie kwestionuje jedynie operator na którego zostały zamówione dekodery tak zadecydował. Jak konfiguracja samochodu co kupisz na firmę to masz.

            Wiele platform ma pełne listy w dekoderach ADB.


            Co do MR tak raczej nie będzie MR to środowisko wewnętrzne tylko dla ADB.

            Komentarz


            • Witam

              Czy do istniejącej już umowy (ncplus , multiroom standard , pierwszy dekoder - turbo, drugi- zwykła mydelniczka) mogę wymienić mydelniczke na wifi boxa??

              Bo różne zdania są na ten temat

              W APSie twierdzą cytat : "ten dekoder nie działa wogóle w MultiRoomie, jest do dekoder pojedyńczy i nie ma takiej opcji"

              Pozdrawiam

              Komentarz


              • napisał(a) marwol Zobacz post
                Witam

                Czy do istniejącej już umowy (ncplus , multiroom standard , pierwszy dekoder - turbo, drugi- zwykła mydelniczka) mogę wymienić mydelniczke na wifi boxa??

                Bo różne zdania są na ten temat

                W APSie twierdzą cytat : "ten dekoder nie działa wogóle w MultiRoomie, jest do dekoder pojedyńczy i nie ma takiej opcji"

                Pozdrawiam
                TO DWA RÓŻNE SYSTEMY i ne będą wzajemnie działać, ponadto mediabox choć ma usb nie współpracuje z wifi?

                Komentarz


                • napisał(a) marwol Zobacz post
                  Witam

                  Czy do istniejącej już umowy (ncplus , multiroom standard , pierwszy dekoder - turbo, drugi- zwykła mydelniczka) mogę wymienić mydelniczke na wifi boxa??

                  Bo różne zdania są na ten temat

                  W APSie twierdzą cytat : "ten dekoder nie działa wogóle w MultiRoomie, jest do dekoder pojedyńczy i nie ma takiej opcji"

                  Pozdrawiam
                  Obecnie nie ma możliwości wymiany dekodera uzupełniającego na WiFibox+

                  Komentarz


                  • A dlaczego stały klient nie ma możliwości płatnej wymiany dekodera?

                    Komentarz


                    • Ponieważ dekoder nie jest przystosowany do pracy w mr, a słowa "stały klient" na nikomu nie robią wrażenia. Sorry ocierają się o śmieszność.

                      Komentarz


                      • Synergy - extra odpowiedz, już wszystko rozumiem dzieki

                        Komentarz


                        • Cześć, to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli nie ogarniam jeszcze pewnych rzeczy.

                          Od soboty testuję wifibox+ i chciałem się podzielić pewnym spostrzeżeniem. Otóż dekoder ma problem z niektórymi ustawieniami sieci, zarówno wifi jak i ethernet. Problem polega na tym, że jeśli mamy sieć do której chcemy podłączyć dekoder i jej adresacja wygląda np. tak: 192.168.100.x to dekoder nie rozpozna przesłanej przez DHCP bramy domyślnej. Wszystkie adresy (IP, DNS, maska) pobierane są poprawnie, natomiast brama domyślna ustawiania jest na 0.0.0.0 przez co dekoder nie ma dostępu do sieci. Dodam jeszcze że próba ustawienia konfiguracji na manualną nie rozwiązuje problemu. Nawet jeśli ustawimy manualnie bramę domyślną na właściwą (u mnie 192.168.100.1) to po wyjściu z ustawień wraca na 0.0.0.0. Co więcej i co jest bardzo dziwne, przy próbie połączenia z taką siecią (gdzie brama ma adres 192.168.100.1) następuje zablokowanie rutera. Nie mam pojęcia jak to jest możliwe, ale jedynie twardy reset pozwala na wyjście z tego.
                          Ruter, na którym testowałem to TP Link TL-WR1043ND z najnowszym FW (WR1043ND_V1_140319) oraz przy zainstalowanym FW Gargoyle.

                          Aby problem nie wystąpił należy zmienić parametry swojej sieci. Problem nie występuje dla adresacji 192.168.1.1 oraz 192.168.10.1. Innych adresów nie testowałem.

                          Podsumowując, większość z ludzi nie będzie miała problemu z siecią, gdyż przeważnie stosuje się 192.168.1.1, ale jeśli ktoś używa innych adresów, mogą wystąpić problemy.
                          Ja niestety nie miałem możliwości przetestowania na innym ruterze dlatego jeśli ktoś ma odrobinę czasu i chęci to może sprawdzić ustawienia bramy 192.168.100.1 na innym ruterze.

                          Poza tym, jeśli chodzi o wrażenia to denerwujące jest bardzo długie uruchamianie dekodera jeśli opcja Szybki start jest nieaktywna. Jeśli aktywujemy tą funkcję to uruchamianie trwa zaledwie kilka sekund, ale przy wyłączeniu ciągnie pewnie znacznie więcej prądu, zwłaszcza, że nawet podłączone przez USB urządzenie nie jest odłączane (dysk zewnętrzny cały czas się kręci). Również dostęp do EPG jest bardzo utrudniony. Wchodzi się do niego przez Menu => Program TV. Natomiast przełączanie kanałów mnie zaskoczyło swoją szybkością.

                          Komentarz


                          • Witam, mam dekoder media BOX+ czy mogę go wymienić na wifiBOX+ ?

                            Komentarz


                            • Witam, mam problem

                              Witam.
                              Mam problem z dekoderem nc+ ( taki mam http://ncplus.pl/oferta/dekodery/wifibox) nagle zniknał obraz i pojawił sie komunikat:sprawdz połączenie kabla i ustawienia urządzenia żródłowego, wszystko jest dobrze podłączone, z tego co patrzyłam na forum to pisze zeby przycisnąć na pilocie gwiazdke +3 tylko ze na pilocie nie ma żadnej gwiazdki, proszę o pomoc bo nie mogę nic oglądać. Dziękuję

                              Komentarz


                              • Który dekoder lepszy, Wifibox+ czy Mediabox+?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+