Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ULTRA HD DEEP COLOR a dekoder 4k

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Witam.U mnie to samo HLG/Arib-STD-B67

    Komentarz


    • #17
      Witam.Widze ,ze problem z hdmi hd deep color przerasta administratorow.Trudno ten problem u Mnie trwa od polowy czerwca pewnie musi nabrac mocy urzędowej!!!

      Komentarz


      • #18
        Witam. Chcialem dowiedziec sie czy problem z ultra hd deep color dla naszych administratorów uwazany jest za zakonczony???

        Komentarz


        • #19
          Witam,

          proszę o wypróbowanie połączenia z użyciem certyfikowanego kabla z oznaczeniem "Premium HDMI Cable Certification" i opisem:
          • Premium High Speed HDMI Cable
          • Premium High Speed HDMI Cable with Ethernet
          • Ultra High Speed HDMI Cable
          Zastosowanie kabla z wyraźnym oznaczeniem certyfikatu, w przypadku połączenia z telewizorem LG, powinno rozwiązać opisywane utrudnienia.

          ccpLabel.png
          Ostatni raz edytowany przez Piotr.B_nc+; 2018-09-10, 16:47.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #20
            Witam.Posiadam kabel HQCABLE AURUM 32 Goldline predkosc transferu do 27Gbps czy to jest nie wystarczajace????

            Komentarz


            • #21
              Luk1000 opisane utrudnienia wskazują na jakość kabla HDMI.
              Wymieniony kabel nie posiada wspomnianego powyżej certyfikatu.
              Tak jak napisałem proszę o wypróbowanie połączenia z użyciem certyfikowanego kabla z oznaczeniem "Premium HDMI Cable Certification" i opisem "Premium High Speed HDMI Cable", "Premium High Speed HDMI Cable with Ethernet", "Ultra High Speed HDMI Cable".
              Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
              Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


              Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

              Komentarz


              • #22
                U mnie też problem z migotaniem przy włączonym Ultra HD deep colour. TV LG OLED B7V. Sprawdzone na 2 kablach HDMI 2.0. Deep colour obsługują kable HDMI 1.4 więc po co "certyfikowane"? Może problem jest w 50hz? Po wylączeniu UHD deep colour nic nie miga.

                Komentarz


                • #23
                  Problemem nie jest 50hz bo tak nadają wszystkie europejskie kanały. Jest to dwukrotność 25hz bo tak nadawany jest sygnał w europie 25 fps 1080i daje 50 fps 1080p czyli 50hz. Tak samo przy 2160p przy "p" jest podwojona ilość czyli 50hz. 60hz otrzymamy tylko w USA gdyż tylko tam TV nadają w 29,970fps co podwojone w zaokrągleniu daje 60fps czyli 60hz.

                  Komentarz


                  • #24
                    Witam.Zamówiłem dwa nowe kable hdmi pierwszy z Certyfikatem Premium,drugi o takich samych parametrach firmyLindy,cenowo z certyfikatem wypada pare zlotych drozej.Dotarł jako pierwszy kabel bez certyfikatu i pomoglo Nie ma żadnych problemów z Deep Color!!!!.Obraz na canal4k REWELACJA!!! HLG HDR wyswietla.Wszystko dziala i jest kompatybilne z moim Lg UJ6517.BARDZO DZIĘKUJĘ administratorowi panu PIOTROWI B.

                    Komentarz


                    • #25
                      Czy taki jest ok? https://www.c4i.com.pl/index.php?opt...ategory_id=621

                      Komentarz


                      • #26
                        Mam kabel o jaki arpiotom pytasz i wszystko jest ok.

                        Komentarz


                        • #27
                          Arpiotom kabel w 100% tylko zwroc uwage na czas wysylki ja potrzebowałem 3m to od 1-4 tygodni realizacja krótsze to na poczekaniu

                          Komentarz


                          • #28
                            napisał(a) Luk1000 Zobacz post
                            Witam.Zamówiłem dwa nowe kable hdmi pierwszy z Certyfikatem Premium,drugi o takich samych parametrach firmyLindy,cenowo z certyfikatem wypada pare zlotych drozej.Dotarł jako pierwszy kabel bez certyfikatu i pomoglo Nie ma żadnych problemów z Deep Color!!!!.Obraz na canal4k REWELACJA!!! HLG HDR wyswietla.Wszystko dziala i jest kompatybilne z moim Lg UJ6517.BARDZO DZIĘKUJĘ administratorowi panu PIOTROWI B.
                            Jaki konkretnie model Lindy?

                            Komentarz


                            • #29
                              Witam Red75 lindy kabel HDMI 2.0 4K UHD high Speed Cromo mi pomogło

                              Komentarz


                              • #30
                                Wymiana na kabel z #25 pomogła. Jest super.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+