Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

syf nie dekoder DS 187 i 183

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • syf nie dekoder DS 187 i 183

    Witam,
    Mam to badziewie zwne dekoderem, ne wiem z jakiego śmietnika nc+ go wzieło, ale to jest jakiś gniot, co chwile się wiesza, już mi się nie chce dzwonić do nc+ bo to jest daremne, dwa trzy razy dziennie trezeba to [ciach] resetować bo się wiesza, ten 183 też posiadam i to takiesamo [ciach]. Żenada jak nc+ dba o swoich klientów, bulę po 160 zeta miesięcznie i takie [ciach] mi wciskają!
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-04-20, 08:31.

  • #2
    tomek7545
    wykonaj rest do ustawień fabrycznych. Proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę USTAWIENIA. Następnie proszę wybrać zakładkę /Diagnostyka/ a w kolejnym kroku – /Ustawienia Fabryczne/. Po wprowadzeniu kodu PIN (standardowy PIN to 0000), zatwierdzeniu go przyciskiem OK i potwierdzeniu wykonania resetu w dekoderze zostaną przywrócone ustawienia domyślne.
    Dodam, że reset ten powoduje usunięcie list użytkowników oraz rachunków.

    Jeśli problem nie ustąpi, konieczna będzie diagnostyka dekodera w Punkcie serwisowym. Jeśli potwierdzone zostanie uszkodzenie dekodera, sprzęt zostanie wymieniony.
    Aktualna lista Punktów Serwisowych i Salonów nc+, w których można dokonać wymiany dekodera jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako Punkt serwisowy lub Centrum nc+.

    Komentarz


    • #3
      Do Aleksandra_nc+,
      ja już raz je wymieniałem,dwa dni po ich otrzymaniu od nc+, i to jest tak jak bym poszedł do sklepu kupił zgnite ziemniaki, po czym udał się ponownie do tego samego sklepu, i wyienił je na takie same! Jest sens? spakować i z okna na 4 piętrze wypierniczyć, do niczego innego to [ciach] się nie nadaje. Ale najważniejsze że abonent rypie po 160 zeta miesięczni, i resztę nc+ ma[ciach], a jak klient ma problem to przetestować.ZENADA!!!
      Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-04-24, 11:26.

      Komentarz


      • #4
        tomek7545
        rozumiem Twojeniezadowolenie, jednak platforma nc+ działa w oparciu o ścisłe procedury, które regulują kwestie dotyczące zgłaszanych przez Ciebie spraw. Jeśli problem dekoderem występuje nadal konieczna jest jego diagnostyka w Punkcie serwisowym.

        Komentarz


        • #5
          Nie ma sensu, nie długo się umowa mi kończy i podziękuje za takie [ciach].
          Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-04-25, 10:03.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) tomek7545 Zobacz post
            Nie ma sensu, nie długo się umowa mi kończy i podziękuje za takie gówno.
            Jak Ci się niedługo umowa kończy, to zapytaj o możliwość wymiany na Turboboxa. U mnie ostatnio pojawiła się taka możliwość. Oczywiście operator pobiera opłatę 2 xł/m-c dzierżawy sprzętu, ale nie ma z nim takiego problemu jak z Sagemcomami. Aha - wymóg to aneks na 24 m-ce i wymiana karty na Caymana.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) mrbzyq Zobacz post

              Jak Ci się niedługo umowa kończy, to zapytaj o możliwość wymiany na Turboboxa. U mnie ostatnio pojawiła się taka możliwość. Oczywiście operator pobiera opłatę 2 xł/m-c dzierżawy sprzętu, ale nie ma z nim takiego problemu jak z Sagemcomami. Aha - wymóg to aneks na 24 m-ce i wymiana karty na Caymana.

              tylko że ja mam te dwa nieszczęsne dekodery do multiromu, więc jak wymienią to na takie same gówno, jak mam czyli nic nowego nie będzie.

              Komentarz


              • #8
                Z tego co gdzieś przeczytałem to przy opcji MR powinni Ci wymienić przynajmniej główny dekoder na Turbo - niestety kolejnych już nie wymieniają...

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) mrbzyq Zobacz post
                  Z tego co gdzieś przeczytałem to przy opcji MR powinni Ci wymienić przynajmniej główny dekoder na Turbo - niestety kolejnych już nie wymieniają...

                  No właśnie, ja mam główny mediabox, i on sprawuje się dobrze tylko te dwa dodatkowe, aż ręce opadają, ale nic nie poradzę a nate głupoty od Aleksandry że niby przetestować trzeba to już mi się czytać nie chce, ale jak by tak Ci pseudo fachowcy z nc+ poczytali te posty na tym forum to by zrozumieli że tu nie ma co testować tylko wymienić te BUBLE, ale to trzeba czytać ze zrozumieniem, a nie na [ciach] się.
                  Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-04-28, 06:53.

                  Komentarz


                  • #10
                    Według mnie to ci "fachowcy" doskonale znają temat i wiedzą z jakim syfem mamy do czynienia. Ale skoro ktoś "na górze" stwierdził, że nie należy się tym zbytnio martwić i można ściemniać abonentów, to oni sami nic więcej nie zrobią.
                    A ktoś odpowiedzialny za tą sytuację powinien już dawno stracić stanowisko i zostać zesłany do kołchozu co najmniej na.tyle czasu, ile my musimy się użerać z Sagemcomami.
                    Albo operator w końcu pójdzie po rozum do głowy albo ocknie się z ręką w nocniku jak zobaczy ilu abonentów zrezygnuje z aneksu do końca roku, jeśli nic się nie ruszy w tym temacie.

                    Szanowna Pani Aleksandro - wiem, że to nie Pani wina i trzyma się Pani narzuconych odgórnie procedur, ale proszę nie pisać w kółko tego samego - o udaniu się do punktu serwisowego celem sprawdzenia / wymiany dekodera, bo wszyscy (łącznie z Panią) doskonale wiedzą, że nie rozwiąże to problemu z tymi dekoderami. Zatem jeśli nie ma Pani nic sensowniejszego do napisania, to może należy sobie darować odpowiedź. Bez urazy oczywiście - nie kieruję tego personalnie do Pani, ale do wszystkich konsultantów NC.
                    Ostatni raz edytowany przez mrbzyq; 2017-04-27, 18:49.

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) mrbzyq Zobacz post
                      Według mnie to ci "fachowcy" doskonale znają temat i wiedzą z jakim syfem mamy do czynienia. Ale skoro ktoś "na górze" stwierdził, że nie należy się tym zbytnio martwić i można ściemniać abonentów, to oni sami nic więcej nie zrobią.
                      A ktoś odpowiedzialny za tą sytuację powinien już dawno stracić stanowisko i zostać zesłany do kołchozu co najmniej na.tyle czasu, ile my musimy się użerać z Sagemcomami.
                      Albo operator w końcu pójdzie po rozum do głowy albo ocknie się z ręką w nocniku jak zobaczy ilu abonentów zrezygnuje z aneksu do końca roku, jeśli nic się nie ruszy w tym temacie.

                      Szanowna Pani Aleksandro - wiem, że to nie Pani wina i trzyma się Pani narzuconych odgórnie procedur, ale proszę nie pisać w kółko tego samego - o udaniu się do punktu serwisowego celem sprawdzenia / wymiany dekodera, bo wszyscy (łącznie z Panią) doskonale wiedzą, że nie rozwiąże to problemu z tymi dekoderami. Zatem jeśli nie ma Pani nic sensowniejszego do napisania, to może należy sobie darować odpowiedź. Bez urazy oczywiście - nie kieruję tego personalnie do Pani, ale do wszystkich konsultantów NC.

                      I wszystko w temacie, Popieram w 100% Twoją wypowiedz.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+