Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uporczywe zawieszanie się dekoderów BOX+Sagemcom DS187

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Uporczywe zawieszanie się dekoderów BOX+Sagemcom DS187

    Po ostatniej zmianie oprogramowania dekodery typu BOX+Sagemcom DS187 zawieszają się nawet kilka razy dziennie. Jest to mówiąc kolokwialnie WQ******ce do potęgi! jeśli coś z tym nie zrobicie to będę zmuszony rozważyć propozycję Polsatu cyfrowego może oni mają lepszy sprzęt i oprogramowanie.

  • #2
    Krakers1959
    przepraszam za niedogodności. Zapewniam, iż platforma nc+ dołoży wszelkich starań, by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości.

    Komentarz


    • #3
      Po co sięzastanawiasz cyfrowy polsat z evoboxem odjechał już dawno wszystkie ich produkty, hd2/3/5/6/7000 biją na łeb muły typu sażem komy, pejsy, filipsy. Najlepsze (najmniej problematyczne) dekodery jakie ma nc+ to małe mydelniczki adb w spadku po n, cała reszta to długa lista "skarg i zażaleń".

      aha... żeby nie było że nic konstruktywnego to kup sobie własny opticum ax305/310, wymiana oprogramowania dekoder inaczej nie widzi szarej karty. Niebieska działa tylko z pakietem smart hd (kanały nie sparowane) gdyby komuś przyszło do głowy podmienić z innego dekodera adb.
      Ostatni raz edytowany przez therektor; 2017-02-04, 18:45.
      wyłącz tefałen, włącz myślenie

      Komentarz


      • #4
        ta sama sytuacja u mnie .hallooo NCPLUS !!
        wyniose sie od was i to z hukiem!
        to normalny skandal !
        podac nazwiska tych co pisza soft do tego szrotu!

        Komentarz


        • #5
          Totalny brak reaktywnosci
          21 wiek ? nie dla NC plus najwyrazniej! Proponuje akcje zbiorowa .

          Komentarz


          • #6
            Ja niestety również mam problemy z tym dekoderem. Na początku posiadałem sprzęt po dawnej n - Turbobox + 2x BOX+ (ADB 5800S). Niestety w tamtym roku 1 z dekoderów od Multiroomu wyzionął ducha. W punkcie dowiedziałem się, że mam możliwość wymiany tylko i wyłącznie na Sagemcom. Przestrzeżony przez znajomych walczyłem w punkcie/infolinii o wymianę na model ADB (mydelniczkę), potem oficjalna reklamacja - bez skutku. Wziąłem Sagemcoma od początku problemy, zawiesza się kilka razy w tygodniu muszę go resetować lub wyłączać z prądu. Wymieniłem na ten sam model, dalej bez zmian. Pracownik punktu sam stwierdził, że nie rozumie decyzji platformy, bo on sam non stop dokonuje wymian przedpotopowych, "odnowionych" Sagemcomów rozgoryczonym klientom, Dałem sobie spokój, dekoder na szczęście jest rzadko używany. Teraz przyszła najgorsza sytuacja, drugi ADB 5800S uległ awarii, ciągły reset, zanik obrazu. Przed wymianą zgłosiłem reklamacje z prośba o wymianę na inny model niż Sagemcom. Zgłosiłem reklamację - odmowa. Dziś kolejne odwołanie. Prawdę mówiąc załamuje mnie to wszystko. Póki tunery ADB była sprawne, chodziły ja marzenie. Wiem, że jak wymienię drugi z kolei dekoder na Sagemcom, będą wieczne problemy. Zastanawiam się czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji. Może faktycznie jakaś akcja zbiorowa, dałaby im do myślenia.

            Komentarz


            • #7
              Wczoraj dostałem odpowiedź z Konsumenckiego Centrum E-porad w sprawie "olewania" przez operatora użytkowników Sagemcomów.
              Poniżej przytoczę jej treść:


              Szanowny Panie,

              Uprzejmie informuję, że Konsumenckie Centrum E-porad zajmuje się udzielaniem drogą mailową porad w prostych sprawach konsumenckich i nie ma kompetencji do podejmowania działań innego rodzaju.
              W Pana indywidualnej sprawie niezbędne moim zdaniem jest pisemne wystąpienie do przedsiębiorcy, stąd proponuję skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów albo organizacji konsumenckiej.
              Rzecznicy konsumentów działają w powiatach i miastach na prawach powiatu. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2015, poz. 184 z późn. zm.) to na rzecznikach spoczywa obowiązek zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego (np. poprzez odpowiedzi na listy, e-maile, telefony, rozmowy podczas indywidualnych wizyt) i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony prawa konsumentów. Ponadto rzecznicy mają kompetencję do występowania w interesie konsumentów z interwencjami do przedsiębiorców (głównie sprzedawców, usługodawców, dostawców mediów).
              Bezpłatnych konsultacji i porad prawnych udzielają też organizacje konsumenckie takie jak Federacja Konsumentów. W instytucjach tych konsument może znaleźć pomoc, niemniej jednak nie oznacza to, że organizacja zajmie się każdą sprawą.
              Dane teleadresowe wskazanych podmiotów można ustalić na stronach: http://mapa.fupp.org.pl/ lub www.uokik.gov.pl.

              Natomiast jeżeli sprawa rzeczywiście dotyczy większej ilości osób, to w opisanej przez Pana sprawie może Pan również zwrócić się do właściwego miejscowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej (dane adresowe znajdzie Pan na stronie internetowej https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595). Zgodnie z art. 3 ust. 1. ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1059 z późn. zm.) do zadań Inspekcji należy m.in.:
              1. kontrola legalności i rzetelności działania przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów odrębnych w zakresie produkcji, handlu i usług (pkt. 1),
              2. kontrola produktów w zakresie spełniania ogólnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa (pkt. 1b),
              3. kontrola substancji chemicznych, ich mieszanin, wyrobów i detergentów przeznaczonych dla konsumentów, w zakresie określonym w przepisach o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (pkt. 1c)
              4. kontrola produktów znajdujących się w obrocie handlowym lub przeznaczonych do wprowadzenia do takiego obrotu (z wyłączeniem kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych u producentów oraz kontroli jakości zdrowotnej środków spożywczych określonych w przepisach odrębnych), w tym w zakresie oznakowania i zafałszowań, oraz kontrola usług (pkt. 2).

              Kontrola ze strony Inspektoratu potwierdzi lub wykluczy brak rzetelności w działaniu przedsiębiorcy.

              Z powyższego wynika, że jeśli ktoś chciałby podjąć walkę w tej sprawie indywidualnie, to należy kierować sprawę do rzecznika spraw konsumentów.
              Jednak nawet, jeśli rzecznik coś wskóra - to będzie to tylko wyjątek od reguły, a NC dalej będzie miało sprawę w nosie.
              Dlatego sądzę, że faktycznie dużo skuteczniejszym i rozsądniejszym będzie skierowanie sprawę bezpośrednio do Inspekcji Handlowej.
              Niestety póki co nie mam pojęcia jakie dane byłyby potrzebne do przygotowania takiego wniosku.\Stąd moje pytanie - czy w razie konieczności jesteście w stanie udostępnić mi np. numer umowy / imię i nazwisko ?
              Jak znajdę chwilę to zadzwonię do inspektoratu i wypytam czy takie zgłoszenie jest anonimowe czy trzeba podeprzeć się jakimiś danymi.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Larryxz Zobacz post
                Ja niestety również mam problemy z tym dekoderem. Na początku posiadałem sprzęt po dawnej n - Turbobox + 2x BOX+ (ADB 5800S). Niestety w tamtym roku 1 z dekoderów od Multiroomu wyzionął ducha. W punkcie dowiedziałem się, że mam możliwość wymiany tylko i wyłącznie na Sagemcom. Przestrzeżony przez znajomych walczyłem w punkcie/infolinii o wymianę na model ADB (mydelniczkę), potem oficjalna reklamacja - bez skutku. Wziąłem Sagemcoma od początku problemy, zawiesza się kilka razy w tygodniu muszę go resetować lub wyłączać z prądu. Wymieniłem na ten sam model, dalej bez zmian. Pracownik punktu sam stwierdził, że nie rozumie decyzji platformy, bo on sam non stop dokonuje wymian przedpotopowych, "odnowionych" Sagemcomów rozgoryczonym klientom, Dałem sobie spokój, dekoder na szczęście jest rzadko używany. Teraz przyszła najgorsza sytuacja, drugi ADB 5800S uległ awarii, ciągły reset, zanik obrazu. Przed wymianą zgłosiłem reklamacje z prośba o wymianę na inny model niż Sagemcom. Zgłosiłem reklamację - odmowa. Dziś kolejne odwołanie. Prawdę mówiąc załamuje mnie to wszystko. Póki tunery ADB była sprawne, chodziły ja marzenie. Wiem, że jak wymienię drugi z kolei dekoder na Sagemcom, będą wieczne problemy. Zastanawiam się czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji. Może faktycznie jakaś akcja zbiorowa, dałaby im do myślenia.
                Jedyny ratunek to zakup Fergusona badz innego deka z wolnego rynku dopoki Sagemcomy beda wydawane z kartami Cameleon . Sam po reklamacjach Sagemcoma dalem sobie spokoj z wymiana tego dziadostwa . Kupilem dek za 2 stówki wsadzilem karte ktora dostalem do multiroom i hula az milo oraz swiety spokoj bo nie musze laczyc ich w multi po wifi . Gorzej bedzie jesli postanowia wycofac Cameleony wtedy juz nic tylko wiac z tej przedpotopowej platformy .
                Ostatni raz edytowany przez abonc+; 2017-02-24, 21:07.
                Extra 8XC+

                Komentarz


                • #9
                  ale olewanie Abonenta...brawo NC minus wstyd i nigdy wiecej !

                  mrbzyq : udostepnie co tylko trzeba no problemo !
                  Ostatni raz edytowany przez snauth; 2017-02-26, 21:52.

                  Komentarz


                  • #10


                    Olewanie to juz stanard najgorsze ze zamiast pomagac na tym forum celowa robia z ludzi wała i klamia ze Caleleony z dekoderow dodatakowych nie dziaaja w innych dekach z wolnego rynku . Ponizej link do tematu .


                    https://forum.ncplus.pl/forum/forum/...16#post1272016
                    Extra 8XC+

                    Komentarz


                    • #11
                      abonc+,
                      przekazałam Wam poprawne informacje dotyczące prowadzonej dyskusji.

                      https://forum.ncplus.pl/forum/forum/...49#post1272049

                      Komentarz


                      • #12
                        jwp Aleksandro_nc+ prosze wzrozumiec ze informacje nam powiewaja kolokwialnie mowiac! My ZAPLACILISMY a nie mamy SPRAWNEGO sprzetu Z WASZEJ WINY! Czy w koncu zamierzacie COKOLWIEK z tym zrobic?Czy moje pytanie jest wystarczajaco jasne.? Czy zdajecie sobie sprawe ,ze NIE WYWIAZUJECIE SIE Z UMOWY?

                        Komentarz


                        • #13
                          snauth
                          weryfikujemy te sprawę. Gdy tylko otrzymam wiążące informacje, niezwłocznie Wam je przekażę.

                          Komentarz


                          • #14
                            Osoby którym wiesza się ten dekoder czy wolno chodzi niech nagrają jakiś filmik smartfonem. Bo nc+ albo nie wierzy w te problemy albo wierzy ale technicy nie wiedzą o co chodzi. Taki filmik mógłby pomóc. Myślę że najprostszym rozwiązaniem tych problemów byłoby przywrócenie prostego softu z czasów Cyfry+. Najlepiej dać abonentom wybór czy chcą mieć wodotryski i wieszający się dekoder czy proste menu ale sprawnie działający sprzęt.

                            Komentarz


                            • #15
                              Panowie - wytrzymajcie jeszcze trochę. Za jakieś 2-3 tygodnie będę miał więcej wolnego czasu, więc postaram się zgłosić naszą sprawę gdzie tylko się da.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+