Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dekdoer się zawiesza

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dekdoer się zawiesza

    Witam, mam problem z dekoderem. Dekoder po okol 24 h zawiesza się tak ze nie idzie przełączyć na żaden inny kanał... w tym momencie dekdoer dziala ale za to na ekranie TV jest pokazany znaczek MUTE mimo że dzwięk jest a znaczka nie da sie za żadne skarby usunąc. Proszę o POMOC

  • #2
    kozi022
    wykonaj proszę reset dekodera z przywróceniem ustawień fabrycznych.

    Aby wykonać reset dekodera proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę USTAWIENIA. Następnie proszę wybrać zakładkę /Diagnostyka/ a w kolejnym kroku – /Ustawienia Fabryczne/. Po wprowadzeniu kodu PIN (standardowy PIN to 0000), zatwierdzeniu go przyciskiem OK i potwierdzeniu wykonania resetu w dekoderze zostaną przywrócone ustawienia domyślne.
    Dodam, że reset ten powoduje usunięcie list użytkowników oraz rachunków.

    Komentarz


    • #3
      podłączę się pod temat,ponieważ u mnie także występują takie objawy i żeby śmieszniej było w chwili ,gdy to piszę,dekoder po prostu sam się wyłączył,chciałem powiedzieć,że przywracanie ustawień fabrycznych niewiele pomaga jedynie traci się listę ulubionych i dane z rachunku.Ja w takim wypadku stosuję twardy reset,tzn wyciągam wtyczkę zasilania po czym wszystko wraca do normy na jakiśczas.Wniosek z tego taki,że dekoder Box+/HD SAGEMCOM DSI83 jest urządzeniem wadliwym i powinien byćwymieniony na inny model pozbawiony wad.Informuję,że mój został ostatnio wymieniony na nowy,taki sam i problemy nadal występują czyli wina dekodera jest ewidentna
      Ostatni raz edytowany przez bociekpl; 2017-01-17, 09:04.
      Pakiet Extra+
      History HD / H2

      Adventure TV HD
      Najem BOX+

      Filmbox Pack

      Komentarz


      • #4
        bociekpl
        w związku z niepoprawnie działającym dekodera, konieczna będzie jego diagnostyka w Punkcie serwisowym. Jeśli potwierdzone zostanie uszkodzenie dekodera, sprzęt zostanie wymieniony.
        Aktualna lista Punktów Serwisowych i Salonów nc+, w których można dokonać wymiany dekodera jest dostępna na stronie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako Punkt serwisowy lub Centrum nc+.

        Komentarz


        • #5
          Szanowna Pani Aleksandro, w punktach nc+ nie ma nowych sagemcomów lecz tylko te ktore ktoś wcześniej oddał, bo mu działały wadliwie. Wgraliście tylko nowe oprogramowanie,wyczyścili i dali nastépnemu jeleniowi , który ucieszył się tylko dobę,góra dwie. Przerabiam ten temat. Ale obiecuje, po skończeniu umowy nie zatrzymacie mnie. Taki jestem już na te wasze dekoderoszmelce wkur.....ny.

          Komentarz


          • #6
            @Tomekzosp,
            oczywiście, rozumiem, że sytuacja nie jest komfortowa. Mamy nadzieję, że niebawem sprawa zostanie wyjaśniona.

            Komentarz


            • #7
              [QUOTE=Aleksandra_nc+;n1271407]@Tomekzosp,
              oczywiście, rozumiem, że sytuacja nie jest komfortowa. Mamy nadzieję, że niebawem sprawa zostanie wyjaśniona.[/
              ,,macie nadzieję?"... ,,rozumiecie?" . Może jeszcze wyrazicie ubolewanie i zaniepokojenie itp itd? Wzorem polityków? Tylko co nam to da? Dziś przy zmianie kanałów dwa razy mi się wyłączył . I co? Jechać wymieniać po raz enty? Pojade, tylko o ile mi rachunek zmniejszycie? Wszak to są koszty.

              Komentarz


              • #8
                Dysponując chwilowo nadmiarem wolnego czasu postanowiłem dzisiaj napisać do Konsumenckiego Centrum E-porad opisując sytuację z dekoderami Sagemcom i brakiem zainteresowania w tej sprawie operatora NC+. Poprosiłem o poradę czy sprawę powinienem kierować jednostkowo do Rzecznika Praw Konsumenta, czy można przygotować jakieś zbiorowe pismo bezpośrednio do UOKiK. W ciągu 5 dni roboczych powinienem otrzymać odpowiedź i chętnie podzielę się nią ze wszystkimi zainteresowanymi.

                Komentarz


                • #9
                  oczywiscie ze nalezy te sprawe skierowac do sadu! Olewa sie klientow kolokwialnie mowiac! Niekomfortowa sytuacja...dobre sobie... Kpiny i tyle
                  Pani Aleksandra ma cos do powiedzenia ?

                  Komentarz


                  • #10
                    Też mam problem z dekoderem sagemcom zawiesza się kilka razy dziennie podczas zmiany kanału na inny i wtedy trzeba wtyczkę wyłączyć na chwilę z prądu i tak wkoło ! Zanosiłem już do punktu do resetu, nie pomogło, potem 4 razy wymieniałem ten dekoder i to samo, już po prostu ręce opadają a płace prawie 120 zł miesięcznie! Już się tak zniechęciłem do nc+ że następnej umowy nie przedłużę.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+