Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

UltraBox+

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Czy ktos wie, czy te dekodery rowniez czeka aktualizacja oprogramowania na to z nc+? Pytam, bo chcialbym wiedziec czy mam sie przygotowac na kolejna awarie dekodera.

    Pytanie retoryczne, aczkolwiek jesli ktos zna odpowiedz moze jej udzielic: Dlaczego dekodery (dawne Recordery) tak czesto ulegaja awarii ?

    Komentarz


    • #17
      napisał(a) Folus Zobacz post
      PVR BOX+
      Z twardym dyskiem 250 GB masz miejsce na 60 godzin swoich nagrań
      O ile średni bitrate tych nagranych programów nie przekroczy 3 Mb/s.
      USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

      Komentarz


      • #18
        napisał(a) gmickey92 Zobacz post
        Czy ktos wie, czy te dekodery rowniez czeka aktualizacja oprogramowania na to z nc+? Pytam, bo chcialbym wiedziec czy mam sie przygotowac na kolejna awarie dekodera.

        Pytanie retoryczne, aczkolwiek jesli ktos zna odpowiedz moze jej udzielic: Dlaczego dekodery (dawne Recordery) tak czesto ulegaja awarii ?
        Mój od jakiegoś czasu często się wiesza, nawet kilka razy gdy startowało nagrywanie ginął obraz, czarny ekran żadnych komunikatów. W raz z nowym softem robił też się co raz wolniejszy..., więc czas się pożegnać.
        Redaktor techniczny portalu ************

        Komentarz


        • #19
          Kiedy będzie w ADB 5800SX aktualizacja softu "na nc+"

          Komentarz


          • #20
            Nie znamy jeszcze daty i zakresu zmian, które wniesie najbliższa aktualizacja softu. W momencie uzyskania potwierdzonych informacji, przekażemy je Wam na forum.

            Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #21
              Problem z PVR BOX+

              Witam!!!!
              Mam problem z dekoderem. Objawia się tym ze reaguje po jakimś czasie ok 10-15 sekundach po naciśnięciu klawisza na pilocie. Wszystkie opcje podane przez konsultanta nie pomagają łącznie z czyszczeniem dysku. POMOCY!!!!!!

              Komentarz


              • #22
                Proszę jeszcze raz wykonać reset z czyszczeniem dysku. Jeżeli to nie pomoże, pozostaje wizyta ze sprzętem w punkcie serwisowym.

                Komentarz


                • #23
                  Reset z czyszczeniem dysku pomaga dosłownie na jakąś godzinę. Po tym okresie problem powraca. Zresztą jak każdy reset sytuacja się powtarzał. nadmieniam ze to nowy dekoder, w sobotę wymieniłem bo mój stary odmówił posłuszeństwa.

                  Komentarz


                  • #24
                    Czy ten dekoder umożliwia po podłączeniu do Internetu oglądanie YouTube oraz TVN Player?

                    Komentarz


                    • #25
                      Ten model, nie posiada takich funkcjonalności, są one dostępne jedynie na dekoderach turboBOX+ i mediaBOX+.

                      Komentarz


                      • #26
                        napisał(a) rick98 Zobacz post
                        [...] nadmieniam ze to nowy dekoder, w sobotę wymieniłem bo mój stary odmówił posłuszeństwa.
                        jaki nowy dostałeś naprawioną serwisówkę w folii ... a Twój stary, jak go trochę odkurzą, dostanie ktoś inny jako nowy...niestety taka prawda.
                        było: EXTRA+ 8xC+ VOD+ HBO i MRS - 59,27zł
                        ostateczna oferta przedłużeniowa DUK: EXTRA+ 6xC+ HBO i MRS - 89,90zł/m-c,
                        czyli mniej za więcej kasy, więc po 15 latach 31.07.2015

                        Komentarz


                        • #27
                          Witam,
                          u mnie problemy z dekoderem są od tygodnia po jego zakupie, wiesza się, restart prądem daje chwile i znowu to samo. Po konsultacji z infolinią polecili wymienić na inny egzemplarz. Ten działał 3 dni i się zaczęło. Parametry w normie, reset do ustawień domyślnych. Pani z infolinii każe jechać wymienić. Czy ktoś mi odda kasę za to że jeżdżę do punktu bo ktoś dał mi bubel?? Ewentualnie gdzie mogę złożyć reklamację na produkt niezgodny z umową?
                          Jestem klientem n od początku istnienia stacji i teraz takie wałki??
                          Czy ktoś cokolwiek ma zamiar z tym zrobić?

                          Komentarz


                          • #28
                            Reklamację można przesłać przez formularz kontaktowy: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

                            Komentarz


                            • #29
                              napisał(a) rafix1 Zobacz post
                              jaki nowy dostałeś naprawioną serwisówkę w folii ... a Twój stary, jak go trochę odkurzą, dostanie ktoś inny jako nowy...niestety taka prawda.
                              No fakt nie pomyślałem ze tak robią

                              Komentarz


                              • #30
                                napisał(a) loco83 Zobacz post
                                Witam,
                                u mnie problemy z dekoderem są od tygodnia po jego zakupie, wiesza się, restart prądem daje chwile i znowu to samo. Po konsultacji z infolinią polecili wymienić na inny egzemplarz. Ten działał 3 dni i się zaczęło. Parametry w normie, reset do ustawień domyślnych. Pani z infolinii każe jechać wymienić. Czy ktoś mi odda kasę za to że jeżdżę do punktu bo ktoś dał mi bubel?? Ewentualnie gdzie mogę złożyć reklamację na produkt niezgodny z umową?
                                Jestem klientem n od początku istnienia stacji i teraz takie wałki??
                                Czy ktoś cokolwiek ma zamiar z tym zrobić?
                                Miałem ten sam przypadek. Po przyjeździe do punktu sprzedaży okazało się ze dekoder ponownie chodzi ale żadne tłumaczenie ze to chwilowe nie dało rezultatu. Wiec nie pozostało mi nic innego jak tylko wypowiedzieć umowę(do czerwca)bo szkoda nerwów i czasu

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+