Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dekoderem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dekoderem

    Witam
    Nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale sprawę ujmę tak, już 2x mój dekoder był na reklamacji w firmie SKYMAX i w notce mam napisane prace konserwacyjne, nic poza tym. Zgłaszałem, że wysiadł mi dekoder, dzwoniłem do nich a oni mnie potraktowali jak idiotę. Czy ten serwis w ogóle naprawia te dekodery?

    Jutro już będę trzeci raz wysyłał do serwisu dekoder. To chyba jest jakiś żart, że przez miesiąc nie korzystam z usług NC+ bo serwis nie potrafi nic naprawić?

    Może wy forumowicze wiecie jak rozwiązać ten problem? Dekoder w ogóle nie reaguje, próbowałem nawet resetować przyciskami, ale nic się nie dzieje, nie reaguje na nic.

  • #2
    necromansis
    jakie są komunikaty na ekranie telewizora? Czy jest plansza ze wskazaniami siły i jakości? Jakie są te wskazania?

    Komentarz


    • #3
      Po podłączeniu do zasilania od razu wyskakują te bliżej niezidentyfikowane znaki, dekoder nie reaguje. Na telewizorze nic nie wyskakuje.

      Komentarz


      • #4
        Jak dekoder jest po gwarancji i własnościowy, to pierwszy-lepszy warsztat elektroniki wymieni Ci kondensatory bo pewnie spuchły i sprawa jest załatwiona. Jeśli gwarancję ciągle masz i dwa razy Cię tak załatwili, to pisz pismo przez rzecznika konsumentów do Skymaxa z żądaniem naprawy i zwrotu poniesionych wcześniej kosztów, bo dekoder nadal nie działa.

        Inna opcja, to skorzystać z rękojmi i żądać od sprzedawcy albo sprawnego sprzętu albo zwrotu kasy. Ale to pewnie tylko jeśli nie masz na tym dekoderze umowy.
        NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

        Komentarz


        • #5
          @necromansis,
          odłącz dekoder od kabli antenowych, wyciągnij kartę a następnie odłącz od prądu i podłącz ponownie pod około 10 sekundach.
          Sprawdź czy po ponownym podłączeniu dekodera na wyświetlaczu pojawia się jakiś inny komunikat.

          Komentarz


          • #6
            Właśnie odebrałem dekoder z reklamacji, wysłałem go na zasadzie rękojmi i tutaj muszę przeprosić firmę Skymax, bo to nie oni zajmowali się reklamacją, a firma ADB Polska Sp. z o.o., no i wiecie co najciekawsze jakimś cudem oni twierdzą, że wina leży po stronie użytkownika, a nie po stronie serwisu, że niby to ja popsułem dekoder i tego nie obejmuje gwarancja, to czemu jak pierwszym razem trafił do nich to zrobili CZYNNOŚCI KONSERWACYJNO-EKSPLOATACYJNE, a jak zażądałem zwrotu pieniędzy to nagle jest to moja wina??!! To czemu tego nie stwierdzili za pierwszym razem jak z tym samym do nich wysłałem dekoder? Ktoś mi powie czy to jest jakiś żart? Pomimo, że dekoder kosztował grosze, ale ja muszę opłacać abonament miesięcznie, a nie korzystam z usług NC+, więc ciekaw jestem jestem jak zareagują na pismo od prawnika i zwrot poniesionych kosztów?!

            @Aleksandra_nc+
            Pani Aleksandro, proszę mi uwierzyć, że zanim wysłałem dekoder 3x do serwisu słuchałem pomocy technicznej z waszej strony, a poza tym zajmowałem się naprawą sprzetów, ale nie dekoderów, dlatego znam czynności jakie powinny być zastosowane, ale to już mnie przerasta.
            Ostatni raz edytowany przez necromansis; 2017-02-23, 12:45.

            Komentarz


            • #7
              necromansis,
              rozumiem Twoje niezadowolenie. Proszę abyś skontaktował się z nami zgodnie z moją sygnaturą. W treści zgłoszenia zamieść wszystkie informacje dotyczące zaistniałej sprawy, łącznie ze skanami odpowiedzi otrzymanej od Skymax. Sprecyzuj jakie są Twoje oczekiwania, zmierzające do pozytywnego zakończenia sprawy.

              Komentarz


              • #8
                Teraz w ogóle nie wiem co się dzieje, dzwonię do serwisu ADB Polska, bo firma w której zakupiłem dekoder czyli Euro RTV Agd, tam wysyłała dekoder 2x na serwis, okazuje się że serwisu tam nie ma od 4 lat??? To w takim razie ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? Jakim prawem mam płacić za coś czego nie mam według umowy gwarancyjnej oraz za usługę której już nie korzystam od miesiąca!!!

                Komentarz


                • #9
                  necromansis,
                  korzystasz z umowy na abonament z dekoderem zakupionym na własność i abym mogła udzielić pełnych informacji, konieczna jest weryfikacja konta abonenckiego. Proszę więc ponownie o kontakt z nc+ zgodnie z moją sygnaturą.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+