Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dekoderem.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dekoderem.

    Witam. Mój problem wygląda tak. Jakoś o 4 nad ranem dekoder samoczynnie sie uruchomił, świieciła niebieska dioda, po chwili "mrugnął" raz na czerwono i tak w kółko. Na wyświetlaczu nic nie wyświetla. Z dekoderem nie było żadnych problemów. Próbowałem robić aktualizację karty lecz nie wiem jak to zrobić gdy dekoder jest w takim stanie. Dekoder próbuje sie uruchomić, mruga na czerwono i tak w kółko. Nie da sie go wyłączyć pilotem ani przyciskiem na dekoderze. Macie jakieś pomysły jak to naprawić?

  • #2
    Są 3 opcje:
    1. Wyłącz całkowicie z prądu, odczekaj chwilę dobrych kilka minut i go ponownie włącz. Jeżeli się uruchomi to spróbuj przywrócić ustawienia domyślne w dekoderze z pozycji menu. Taka operacja przeważnie pomaga na nie które sytuacje z nie prawidłowym działaniem.
    2. Jest jeszcze taka opcja, że jak będzie dekoder wyłączony to wyjmij kartę z dekodera uruchom dekoder ponownie i jak wyświetli info, że brakuje karty to ją wtedy włóż do czytnika i może zaskoczy wszystko prawidłowo. Jak to nie pomoże to.
    3. Zgłosić się trzeba będzie do punktu nc+ i zgłosić problem
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-12-02, 07:43.

    Komentarz


    • #3
      Cały czas próbuje się włączyć ale nie może. Właśnie nie wiem jak go zresetowac gdy nie jest włączony.

      Komentarz


      • #4
        Skoro nie reaguje to zostaje 3 punkt, czyli podejście do punktu nc+ i zgłosić problem powinni się tym zająć. Powiesz, co się działo i że próbowałeś ponownie uruchamiać i nic to nie daje.
        Takie coś jeszcze znalazłem na forum, taki sposób resetu:
        1. Reset "zimny": odłączenie boxa z prądu na kilkanaście sekund/minut i ponowne uruchomienie;

        - w przypadku braku reakcji:

        2. Reset do ustawień fabrycznych:

        a) nbox hdtv - menu + res + strzałka w prawo

        b) nbox recorder - epg + res + strzałka w prawo

        na przednim panelu dekodera wciskamy jednocześnie podane powyżej klawisze i przytrzymujemy kilka sekund, aż na wyświetlaczu boxa pojawi się napis: TEST

        Jeżeli te czynności nie przyniosą żadnego rezultatu, należy udać się dowolnego punktu sprzedaży z całym zestawem (dekoder, kabel zasilający, kabel euro, pilot) celem sprawdzenia sprzętu i ewentualnej wymiany

        Albo to niżej tylko nie wiem które zadziała jednym poście ktoś podaje, że strzałka w prawo a tu niżej że strzałka w dół jeśli nie w prawo

        EPG + RES + Strzałka w prawo (jeśli nie podziała to strzałka w dół).
        Najpierw wciśnij EPG, potem dodaj RES i potem trzeci klawisz. Nie puszczaj przez około 10 sek, dekoder zacznie się znowu testować. Najllepiej na czas takiego resetu wyjąć z dekodera kartę i kable antenowe. Potem poskładać z powrotem.

        Innych sposobów na reset dekodera nie znalazłem na forum, może inne osoby w tym temacie napiszą jaki jest jeszcze inny sposób na reset, dokładnie pod twój model dekodera. Ale najlepiej to podejść do punktu nc+ i ci sprawdzą dekoder tylko chyba w nie w każdym punkcie mają taką możliwość, musisz sprawdzić w necie, który punkt w twojej miejscowości ma taką możliwość.
        Przeczytaj sobie jeszcze ten temat w tym linku o sposobach resetu tam oprócz tego co już podałem jest jeszcze reset pilotem poprzez wciśnięcie odpowiednich przycisków, ale z 2 strony lepiej podejść do punktu nc+ niż całkiem rozwalić dekoder bo nie wiadomo jak zareaguje dekoder na te inne sposoby z tego dzisiejszego postu, które podałem.
        https://forum.ncplus.pl/forum/forum/...reset-dekodera
        Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-12-03, 07:56.

        Komentarz


        • #5
          Również mam problem z dekoderem. posiadam dekoder pace hds7241/91 numer karty 1 24.775.864.335 53
          dekoder zakupiłem w media Markt
          jest to pakiet nc+ bez umowy jest to moje 2 urządzenie . Poprzednie zakończyło swój żywot. Dysk padł. Po podłączeniu pod antenę pokazuje tylko 2 programy TVP Polonia i TVP info A na innych kanałach pokazuje brak danych o parowaniu z dekoderem .. I brak danych po wejściu na dane do przelewu .
          Proszę o pomoc

          Komentarz


          • #6
            Przemoxvx skoro masz ofertę tzw. na kartę to tylko tutaj naprawią dekoder jeżeli się coś dzieje z dekoderem (podany link do firmy na dole). Nie wiem czy w tej ofercie też można ale sprawdź na stronie ze swoją ofertą czy można wysłać smsa w twoim przypadku z nr karty żeby odświeżyć uprawnienia jeżeli można to zobaczysz co ci przyjdzie w odpowiedzi i dekoder po otrzymaniu smsa zwrotnego uruchom i zostaw na tvp 1 na około godzinę żeby ściągnęło wysłane uprawnienia zobaczysz czy to coś da żeby mieć dostęp do kanałów z oferty.
            https://skymax.pl/serwis/
            edzik0095 jeśli też masz ofertę na kartę bo się nie określiłeś to punkt nc+ odpada i zostaje ta firma z linku
            Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-12-03, 13:34.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+