Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Naprawa Monsterboxa

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Naprawa Monsterboxa

    Panowie
    Jak wygląda możliwość naprawy wadliwie działającego dysku 1TB?

    Raz na jakiś czas pojawia się charakterystyczne „cykanie”, stukanie dysku.

    Praktycznie uniemożliwia to korzystanie z nagrań bądź z nagrywania.

    Powoduje to zacinanie się obrazu który jest odtwarzany z biblioteki nagrań. Nagrywanie w czasie tego „stukania” przekłada się na późniejsze błędy w nagraniu.

    Wiem, że można byłoby to bez problemu wyeliminować po otworzeniu obudowy i ewentualnej wymianie dysku. Czy serwis ncplus ma polegać tylko na zwrotach i odnawianiu obudowy?

    Skandaliczne jest to, że robią problemy z wymianą na dekoder z dyskiem 1TB. Poniosłem wysokie koszty aktywacji nie po aby dostawać dysk 500GB

    Prawdopodobnie będę musiał zwrócić się do UOKiK. Rozumiem sytuację w której stwierdzono by wadę niemożliwą do wyeliminowania ale tutaj mamy do czynienia z prostą wymianą dysku którą może przeprowadzić każdy nastolatek.

    Ncplus utworzyło sobie zapis który jest rażąco uderzający w klienta.
    Najpierw pobiera się wyższą kwotę za aktywację a potem, nie ma nawet chęci naprawy tylko wymiana na gorszy model.

    To trochę tak jakby kupić Corollę a potem usłyszeć w serwisie, że jej nie naprawiamy tylko wymieniamy na Yarisa. Brawo

    Czy ma ktoś pomysł na wyjście z tej sytuacji.
    Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

  • #2
    Rozumiem że masz MosterBox+ z wbudowanym dyskiem 1 TB.Może głupie pytanie ale po prostu nie znalazłem takiego dekodera na stronach NC+. A jeżeli chodzi o ewentualną wymianę takiego dysku to jeśli sam rozkręcisz dekoder i ewentualnie byś wymienił dysk to na pewno będziesz musiał zapłacić karę za zerwanie plomby z ich sprzętu i też jeśli włożył byś nowy dysk to nawet nie wiem czy dekoder go przyjmie bo może być tak że jest zakodowany tylko na ten dysk od NCplus-a.Jeśli dekoder ten ma wejścia USB możesz podłączyć swój własny dysk po prostu.A teraz tak jeśli chodzi o wymianę dekodera to możesz to zrobić bo jeśli ma takie wady o których piszesz to na pewno Ci go wymienią ale nie wiem dokładnie na jaki model(pewnie nie na taki sam)jak już ja polecam Ci WIFIBOXPREMIUM+ ale tam masz dysk tylko 500 gb.Więc ostateczna decyzja co wybierzesz i co zrobisz jest Twoja ale mam nadzieję ze chociaż trochę Ci pomogłem(podpowiedziałem). Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Witam.
      napisał(a) pszprega Zobacz post
      Jeśli dekoder ten ma wejścia USB możesz podłączyć swój własny dysk po prostu.
      Ten dekoder nagrywa wyłącznie na wbudowanym dysku. Dysk podłączony przez złącze USB może być tylko źródłem danych do funkcji MEDIA PLAYER.

      Pozdrawiam.

      nOlsbit

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za komentarze.

        Uważam za absolutnie skandaliczny fakt braku możliwości naprawienia dekodera.

        Podejmę kroki w celu odzyskania opłaconej (zdecydowanie wyższej) kwoty aktywacji. Tłumaczenia, że mamy taki zapis i wymieniamy na gorszy dekoder mogą mieć sens w przypadku zwrotu części opłaty aktywacyjnej.

        Jeśli lubią się sądzić to trudno.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Nasir Zobacz post
          Dziękuję za komentarze.

          Uważam za absolutnie skandaliczny fakt braku możliwości naprawienia dekodera.

          Podejmę kroki w celu odzyskania opłaconej (zdecydowanie wyższej) kwoty aktywacji. Tłumaczenia, że mamy taki zapis i wymieniamy na gorszy dekoder mogą mieć sens w przypadku zwrotu części opłaty aktywacyjnej.

          Jeśli lubią się sądzić to trudno.
          Zrobisz jak uwarz ale myślę że jeśli po prostu poszedł byś do punktu to wezmą go do naprawy a w zamian dadzą Ci jakiś inny a jeśli jesteś do niego przyczajony to powiedź im że po na prawię o ile to możliwe chciałbyś go z powrotem i tyle...

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) pszprega Zobacz post
            Zrobisz jak uwarz ale myślę że jeśli po prostu poszedł byś do punktu to wezmą go do naprawy a w zamian dadzą Ci jakiś inny a jeśli jesteś do niego przyczajony to powiedź im że po na prawię o ile to możliwe chciałbyś go z powrotem i tyle...
            Cały problem polega na tym, że nie chcą go wziąć do naprawy - proponują tylko wymianę na gorszy model z dyskiem 500GB.

            W zupełności nie zależy mi na konkretnie moim egzemplarzu - chodzi mi wyłącznie o możliwość zachowania tego samego modelu z dyskiem 1TB. Ponieważ twierdzą, że takich nie mają - powinni wyrazić przynajmniej chęć naprawienia go.

            Komentarz


            • #7
              W takim wypadku nie wiem już co mam ci poradzić...Spróbuj się jeszcze z nimi dogadać a jeśli nic z tego nie wyjdzie no to drogą ostateczną jest sąd...

              Komentarz


              • #8
                O ile mnie pamięć nie myli to w regulaminie ponoć był zapis pozwalający operatorowi na wymianę na model z mniejszym dyskiem a każdy posiadacz Monsterboxa na taki zapis w regulaminie wyraził zgodę.Obawiam się że nic nie zdziałasz.Nie jesteś pierwszy i nie ostatni z takim problemem.Swoją drogą ciekawe dlaczego operator odnawiając stare Turboxy nie wymienia dysków na tera bajtowe. Zawsze bo to był jakiś plus przy wymianie leciwego już sprzętu.A i przed konkurencją byłoby się czym pochwalić.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Pablo70 Zobacz post
                  O ile mnie pamięć nie myli to w regulaminie ponoć był zapis pozwalający operatorowi na wymianę na model z mniejszym dyskiem a każdy posiadacz Monsterboxa na taki zapis w regulaminie wyraził zgodę.Obawiam się że nic nie zdziałasz.
                  Po pierwsze: na nic takiego nie wyraziłem zgody. Po drugie: zapłaciłem wysoką opłatę aktywacyjną. Po trzecie: operator może sobie tworzyć dowolny zapis o ile w rażący sposób nie uderza to w interesy klienta.
                  Mamy do czynienia z ewidentnym zapisem którym zajmie się UOKiK. Podobnie było z zapisami które Ncplus utworzył sobie i automatycznie migrował abonentów.

                  NIE MOŻNA rozdawać dekoderów pobierać wysokich aktywacji a potem nawet nie wyrazić najmniejszej woli ABY NAPRAWIĆ banalną usterkę.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja zapłaciłem za aktywację dekodera SD ówczesnej Cyfrze+ 199 zł.Za soft turbo 149 a teraz jest darmowy.I co z tego ?Powiedzą że dekoder został wycofany,nie mają takiego modelu na wymianę i nic nie zrobisz.

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) Pablo70 Zobacz post
                      Ja zapłaciłem za aktywację dekodera SD ówczesnej Cyfrze+ 199 zł.Za soft turbo 149 a teraz jest darmowy.I co z tego ?Powiedzą że dekoder został wycofany,nie mają takiego modelu na wymianę i nic nie zrobisz.
                      Nie mam pretensji o to, że jest wycofany czy np. że teraz byłby rozdawany za friko.

                      Problemem jest to, że OBOWIĄZKIEM OPERATORA JEST NAPRAWA ALBO WYMIANA. Jeśli nie mogą wymienić to tym bardziej powinni mieć OBOWIĄZEK usunąć tą prostą usterkę.

                      Po jakie licho jest serwis? Po to, żeby odnawiać przednie panele dekoderów i wciskać abonentom wadliwy sprzęt? Taką usterkę to nawet ja mógłbym usunąć.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+