Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Moduł - problem z odbiorem

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Moduł - problem z odbiorem

    Zmieniłem dekoder 4K na moduł CI+. Na dekoderze wszystko było idealnie - żadnych problemów z odbiorem - sygnał z anteny bardzo dobry. Na module, TVNy czasem lekko krzaczą, a jak rozmawiam przez telefon lub otrzymuje/wysyłam sms to już istana pikseloza. TV Samsung. W czym szukać problemu? Uszkodzony moduł, że koliduje z telefonem?

  • #2
    Zacząłbym od zarobienia na nowo końcówki na kablu antenowym.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdzałem wszystkie połączenia oraz przepinalem kable

      Komentarz


      • #4
        kenczorf
        sprawdź proszę jakość sygnału na kanałach z grupy TVN, zgodnie z instrukcją telewizora. Programy takie jak: TVN HD, TVN 7 HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD, TVN 24 HD oraz TVN Fabuła są nadawane z częstotliwości: 11508 V, FEC: 3/4.
        Poziom jakości sygnału powinien wynosić co najmniej 50%. Odpowiednią jakość sygnału można uzyskać wyłącznie poprzez precyzyjne ustawienie anteny.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Zrobiłem test na TVNach. Jakość sygnału 70-80%. Wystarczy, że zadzwonię telefonem i jakość zaczyna latać od 0 poprzez 30, 50, 70, 0 itp. Nieda się oglądać. Jeden piksel. Czy to oznacza wadliwy moduł? Kończę rozmowę i sygnał się stabilizuje - można normalnie oglądać

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+