Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Moduł CI+ a 4k

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Moduł CI+ a 4k

    Witam jestem zainteresowany ofertą ze względu na kanał 4k. Mam pytanie czy ta rozdzielczość będzie działać poprzez moduł oraz czy w antena z zestaw jest wystarczająca do jakości UHD?

  • #2
    Na modułach CI + masz możliwość odbioru 4K, antena którą dają w zestawach to standardowa 80cm może być nawet większa ale standardowa będzie odbierać.

    Komentarz


    • #3
      Wielkie dzięki

      Komentarz


      • #4
        Alf131
        moduł CI+ z kartą Cayman, obsługuje jakość 4K.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Czy w ofercie nc+ na kartę z 1 miesiącem na start CANAL+ i z modułem CI+ dostaje się dostęp do programu Canal+ Now 4K?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Brahmaputer Zobacz post
            Czy w ofercie nc+ na kartę z 1 miesiącem na start CANAL+ i z modułem CI+ dostaje się dostęp do programu Canal+ Now 4K?
            Ktoś się wypowie z NC+? Jest ten kanał 4K przez miesiąc w ofercie na kartę czy nie ma?

            Komentarz


            • #7
              No właśnie ja mam mega problem którego nie potrafią od kilu tygodni rozwiązać "spece" z live chata w NC+.

              Mianowicie - posiadam SOny 55x8505 (UHD TV) z modułem CI+ a w nim karta Cayman. Sygnał do TV dostarczany jest kablem satelitarnym. Zarówno na CANAL+ NOW jak i na dziś uruchomionym kanale CANAL+ 4k ULTRA HD nie widzę obrazu, jedynie słyszę dźwięk. "Spece" z live chata na ICA twierdzą że powinienem móc odbierać obraz i dzwięk.

              I teraz pytanie za 100pkt - dlaczego nie widzę obrazu?

              Komentarz


              • #8
                W telewizorze 4K masz tuner DVB-S2 a nie DVB-S2X , moduł włóż do zewnętrznego tunera satelitarnego DVB-S2X ze wsparciem CI+ aby oglądać treści 4K .
                Ostatni raz edytowany przez Red.; 2018-05-17, 03:07.

                Komentarz


                • #9
                  Korzystam z modułu CAM w telewizorze Samsung Q7FAM.

                  Wg informacji uzyskanych od konsultanta na czacie, kanał Canal+ 4K Ultra HD pownien być dla mnie dostępny w ramach mojego pakietu na pozycji 40 oraz, bodajże 109.
                  Niestety, kanały te nie są nawet odnajdywane przy próbie ponownego wyszukiwania kanałów - mam kanał poprzedni i następny, ale tych dwóch nie ma.
                  Próbowałem już dwukrotnie wykonać ponowienie uprawnień, ale nie przyniosło to skutku :/

                  Próbowałem również wyszukać kanałów jako ogolnie "Satelitarnych" i Canal+ 4K Ultra HD pojawia sie na kilku pozycjach ale dostaje na nich komunikat "Brak dostępu".

                  Czy ktoś może wie co może być problemem i jak sprawić, żebym mógł oglądać ten kanał?

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Red. Zobacz post
                    Telewizor 4K posiada tunery: DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, analogowy , aby oglądać na nim kanały 4K podłącz do niego kablem HDMI zewnętrzny tuner satelitarny UHD 4K DVB-S2X ze wsparciem CI+ i włóż do niego moduł z kartą .
                    Czyli nie ma opcji żeby obejść się bez dodatkowego sprzętu?
                    Czy do tego zewnętrznego tunera konieczne jest posiadanie karty cayman czy nie ma to znaczenia?

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam. Mam moduł CI+ z kartą Cayman w tv LG 49UB820V ultra hd w pakiecie extra+ z canal+. Robiłem aktualizację kanałów i nie mam w ogóle kanału 40 i 109 na których powinien być Canal+4K ultra HD. Dzwoniłem już do nc+ i według nich powinien być kanał na liście... Znalazłem tylko canal +4k ultra HD na kanałach 1004, 1005 i 1006. Ale tam w ogóle nic nie widać i nie słychać.
                      Ostatni raz edytowany przez cz3ski; 2018-05-30, 18:44.

                      Komentarz


                      • #12
                        cz3ski, nie ma w ogóle kanału 40 i 109 czy na tych kanałach nie ma obrazu bo pojawia się np. Brak uprawnień?
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+