Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zawieszony na oknie powitalnym - dekoder 2850

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • zawieszony na oknie powitalnym - dekoder 2850

    Witam

    Mam problem na ekranie ciągle widnieje ekran powitalny ( niebieski z napisem czekaj ) nie może przejść do następnego kroku aktywizacji.
    Po kilku odłączeniach od prądu i wachlowaniu karta udaje mi się uruchomić tryb jakby flesha startuje dekoder wyskakuje czarny ekran z aktualizacją (digital receiver loader).Próbuję ściągnąć sobie aktualizacje ale nie może połaczyć się z serwerem, mimo podłaczenia interentu po kablu dalej ( jest za długi czas oczekiwania na połączenie z serwerem) i staje . Co robić ??? Jestem na statku i nie mam możliwości pójścia do punktu NC .pozdrawiam

  • #2
    Próbowałeśœ takiej opcji, odłączyć od prądu i uruchomić dekoder bez karty dopiero jak wyœwietli komunikat, że brak karty to wtedy ją wsunąć do dekodera. Jest jeszcze opcja resetu dekodera poprzez taką opcję, na pilocie naciskamy sekwencję: „SETUP”, przycisk „czerwony”, przycisk „czerwony” i przyciski numeryczne 73738 odłącz wcześniej internet od dekodera tak w ogóle, bo aktualizacje i tak nie ściąga w ten sposób
    Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2018-07-26, 08:16.

    Komentarz


    • #3
      zatoka jeżeli zaproponowane przez Luki555, czynności nie przyniosą rozwiązania konieczna jest wizyta w Punkcie Serwisu. Dekoder mógł ulec uszkodzeniu i konieczna jest jego diagnostyka.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        Czy jest możliwość wgrania oprogramowania przez pendrive .Jak tak to proszę o instrukcje .pozdrawiam


        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

        Komentarz


        • #5
          @zatoka,
          oprogramowanie wgrywane jest z satelity, nie ma możliwości udostępnienia go na zewnętrznym dysku.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+