Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak Canal+ 4K Ultra HD

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • cavalier
    założył(a) wątek Brak Canal+ 4K Ultra HD

    Brak Canal+ 4K Ultra HD

    Wg informacji uzyskanych od konsultanta na czacie, kanał Canal+ 4K Ultra HD pownien być dla mnie dostępny w ramach mojego pakietu na pozycji 40 oraz, bodajże 109.
    Niestety, kanały te nie są nawet odnajdywane przy próbie ponownego wyszukiwania kanałów - mam kanał poprzedni i następny, ale tych dwóch nie ma.
    Próbowałem już dwukrotnie wykonać ponowienie uprawnień, ale nie przyniosło to skutku :/

    Korzystam z modułu CAM w telewizorze Samsung Q7FAM.

    Próbowałem również wyszukać kanałów jako ogolnie "Satelitarnych" i Canal+ 4K Ultra HD pojawia sie na kilku pozycjach ale dostaje na nich komunikat "Brak dostępu".

    Czy ktoś może wie co może być problemem i jak sprawić, żebym mógł oglądać ten kanał?

  • Red.
    replied
    napisał(a) cavalier Zobacz post
    Czy ktoś może wie co może być problemem i jak sprawić, żebym mógł oglądać ten kanał?
    Telewizor 4K posiada tunery: DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, analogowy , aby oglądać na nim kanały 4K podłącz do niego kablem HDMI zewnętrzny tuner satelitarny UHD 4K DVB-S2X ze wsparciem CI+ i włóż do niego moduł z kartą .

    Leave a comment:


  • cavalier
    replied
    Kilka minut temu otrzymałem informację od "pomocy technicznej", iż "aby ogląd kanały w jakości 4K musi Pan zawrzeć oddzielną umowę z dekoderem 4K Ultrabox+" (pisownia oryg.).
    Pytanie do przedstawicieli nc+ : dlaczego pracownicy ncplus wprowadzają w błąd i podają nieprawdziwe informacje?

    Pytanie więc brzmi tak jak poprzednio - czy jest możliwość wymiany posiadanego modułu, który najwyraźniej "nie jest" 4k na taki, który jest? Podpisywanie oddzielnej umowy jest chyba jakąś "pomyłką"...

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Moduł na załączonym zdjęciu jest wyłącznym modułem wspierającym 4K w ofercie nc+

    Leave a comment:


  • cavalier
    replied
    napisał(a) boundlesslydevoted Zobacz post

    kanał działa jak się ma dekoder w 4k lub moduł 4k =)
    czy jest możliwość wymiany posiadanego modułu, który najwyraźniej "nie jest" 4k na taki, który jest?

    Leave a comment:


  • boundlesslydevoted
    replied
    napisał(a) cavalier Zobacz post
    Wg informacji uzyskanych od konsultanta na czacie, kanał Canal+ 4K Ultra HD pownien być dla mnie dostępny w ramach mojego pakietu na pozycji 40 oraz, bodajże 109.
    Niestety, kanały te nie są nawet odnajdywane przy próbie ponownego wyszukiwania kanałów - mam kanał poprzedni i następny, ale tych dwóch nie ma.
    Próbowałem już dwukrotnie wykonać ponowienie uprawnień, ale nie przyniosło to skutku :/

    Korzystam z modułu CAM w telewizorze Samsung Q7FAM.

    Próbowałem również wyszukać kanałów jako ogolnie "Satelitarnych" i Canal+ 4K Ultra HD pojawia sie na kilku pozycjach ale dostaje na nich komunikat "Brak dostępu".

    Czy ktoś może wie co może być problemem i jak sprawić, żebym mógł oglądać ten kanał?
    kanał działa jak się ma dekoder w 4k lub moduł 4k =)

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+