Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SUNDANCE HD - REKLAMACJA

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Diogenez
    założył(a) wątek SUNDANCE HD - REKLAMACJA

    SUNDANCE HD - REKLAMACJA

    Witam, od kilku miesięcy jestem abonentem nc+, przeszedłem z n i ogólnie było wszystko ok mimo drobnych problemów ze sprzętem jak i dostępem do wynegocjowanych kanałów, to przyznam szczerze że pomoc ze strony nc+ była pierwsza klasa, lecz trochę się to popsuło nie z winy nc+ jako firmy ani raczej z mojej winny też nie lecz przez miłą panią konsultantką z którą negocjowałem warunki migracji, ponieważ już od około miesiąca nie mam dostępu do kanału Sundance hd, dzwoniąc z tym problemem na infolinie dowiedziałem się że jest to nagle opcja dodatkowa za 2,99, i fajnie, tylko że ja jasno miałem przedstawioną ofertę na którą migrowałem do nc+ a mianowicie wszystkie kanały dostępne przez cały okres umowy + canal+family i canal+family2 gratis i history hd za 1,99, bez reszty canal +, hbo, cinemamax-ów i filmbox-ów i na taką ofertę przystąpiłem lecz nie było przez ta miłą panią w rozmowie zmianki nawet drobnej jako że po upływie określonego czasu zostanie mi wyłączony kanał sundance hd. Dlatego proszę o pomoc administratora forum w rozwiązaniu tego problemu gdyż jest to jawne łamanie warunków umowy na mocy której migrowałem i psuje to na nowo opinie o platformie nc+, o której osobiście mam dobre zdanie i wierze że uda się to co ta pani konsultantka zataiła w rozmowie naprawić poprzez ponowne włączenie sundance hd bądź danie dostępu do np. paczki hbo na pół roku bezpłatny dostęp.

  • Diogenez
    replied
    witam w klubie

    Leave a comment:


  • tomek7545
    replied
    Ja też miałem ten kanał mieć tak stwierdzono podczas rozmowy migracyjnej i mam to NAGRANE, nie było tam mowy o jakiejkolwiek opłacie za ten kanał.

    Leave a comment:


  • Diogenez
    replied
    oki dzięki Dawid

    Leave a comment:


  • Dawid_nc+
    replied
    napisał(a) Diogenez Zobacz post
    Witam, od kilku miesięcy jestem abonentem nc+, przeszedłem z n i ogólnie było wszystko ok mimo drobnych problemów ze sprzętem jak i dostępem do wynegocjowanych kanałów, to przyznam szczerze że pomoc ze strony nc+ była pierwsza klasa, lecz trochę się to popsuło nie z winy nc+ jako firmy ani raczej z mojej winny też nie lecz przez miłą panią konsultantką z którą negocjowałem warunki migracji, ponieważ już od około miesiąca nie mam dostępu do kanału Sundance hd, dzwoniąc z tym problemem na infolinie dowiedziałem się że jest to nagle opcja dodatkowa za 2,99, i fajnie, tylko że ja jasno miałem przedstawioną ofertę na którą migrowałem do nc+ a mianowicie wszystkie kanały dostępne przez cały okres umowy + canal+family i canal+family2 gratis i history hd za 1,99, bez reszty canal +, hbo, cinemamax-ów i filmbox-ów i na taką ofertę przystąpiłem lecz nie było przez ta miłą panią w rozmowie zmianki nawet drobnej jako że po upływie określonego czasu zostanie mi wyłączony kanał sundance hd. Dlatego proszę o pomoc administratora forum w rozwiązaniu tego problemu gdyż jest to jawne łamanie warunków umowy na mocy której migrowałem i psuje to na nowo opinie o platformie nc+, o której osobiście mam dobre zdanie i wierze że uda się to co ta pani konsultantka zataiła w rozmowie naprawić poprzez ponowne włączenie sundance hd bądź danie dostępu do np. paczki hbo na pół roku bezpłatny dostęp.
    Napisz do nas e-mail. Wytyczne znajdziesz w mojej sygnaturze. Sprawdzimy, jak wygląda sytuacja na Twoim koncie.

    Leave a comment:


  • szewcu1985
    replied
    Sundance HD to zawsze była opcja dodatkowa z tym że nc+ w ramach promocji na zapoznanie się z ramówka kanału dało do niego bezpłatny dostęp do 1 lipca. Okres promocji się skończył i kanał zgasł nie tylko Tobie.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+