Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

bezpłatna wymiana dekodera...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • bezpłatna wymiana dekodera...

    Posiadam multiroom, na górze miałem dekoder jakis taki stary a na dole HD. Ten stary przestał działać bo podobno maja działać juz tylko te nowsze z HD. W punkcie dali mi za free nowy dekoder bo podobno taki mi przysługiwał. Teraz patrze na rachunek a tam 20zł więcej bo najem dekodera policzyli... Nie poinformowano mnie o zadnym najmie poprostu dano mi nowy dekoder i powiedziano żę jest całkowicie darmowy.. Podpisując umowę brałem 2 dekodery, jeden hd a drugi zwykły teraz ten drugi już nie zadziała bo zmieniła się telewizja czy cos takiego i trzeba mieć hd, ale dlaczego klient musi za to dodatkowo płacić ? Działał mi multiroom normalnie za kwotę w umowie a teraz żeby działał muszę dopłacać 20zł. Czy to moja wina ze dostalem dekoder ktory po jakims czasie nie zadziala bo cos tam u was sie pozmienialo ? Przeciez powinniscie wymienic dekoder aby ten multiroom dalej działał... A nie naciągać na jakiś dodatkowy wynajem...
    Ostatni raz edytowany przez Skalpel; 2015-08-07, 15:34.

  • #2
    napisał(a) Skalpel Zobacz post
    Po... Teraz patrze na rachunek a tam 20zł więcej bo najem dekodera policzyli...
    A masz papierek który podpisałeś odbierając nowy dekoder? Zapewne ta opłata jest tam napisana i ją swoim podpisem zaakceptowałeś. Jeżeli jest inaczej to złóż reklamację, bo 20zł miesięcznie drogą nie chodzi. Sprawdź to. Jeżeli zgodę podpisałeś to jest "po ptokach" i nie ważna rozmowa w punkcie. Jeżeli takiej zgody nie podpisałeś to jesteś na prawie.
    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

    Komentarz


    • #3
      re

      Dostałem formularz wydania na ktorym pisze " WYDANIE DEKODERA - SPRZĘT UZUPEŁNIAJĄCY. A na drugim papierku pisze sprzęt typ wifi box bezpłatne użytkowanie.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Skalpel Zobacz post
        Dostałem formularz wydania na ktorym pisze " WYDANIE DEKODERA - SPRZĘT UZUPEŁNIAJĄCY. A na drugim papierku pisze sprzęt typ wifi box bezpłatne użytkowanie.
        No reklamuj. Chociaż w pierwszej kolejności napisz wg poniższego:
        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!
        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

        Komentarz


        • #5
          Witam,
          mam ten sam problem, z tym, że mnie konsultant zapewniał telefonicznie i przedstawiciel w punkcie obsługi klienta, że wydanie i użytkowanie dekodera jest darmowe, a już na pierwszej fakturze mam doliczone 20zł za najem dekodera.
          Co więcej typ z nc+ w pok sprawdzał przy mnie, że najem dekodera został zrabatowany do 0zł
          Co jeszcze ciekawsze nc- wysłało do mnie list w którym zachęca do wymiany dekodera sd na hd i pisze czarno na białym "Warto wiedzieć, że wymiana dekodera jest całkowicie bezpłatna i nie wpływa na ofertę, z której obecnie Państwo korzystają. Zawartość programowa, długość trwania umowy oraz wysokość opłaty miesięcznej NIE ULEGAJĄ ZMIANIE"

          [ciach]
          Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2015-08-09, 07:23. Powód: obraźliwy frag. postu

          Komentarz


          • #6
            @gruber007,
            wyjaśnienie problemu wymaga analizy konta abonenckiego. Zapraszam zatem do kontaktu przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+