Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

rezygnacja, a moze dobra oferta i co dalej...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • rezygnacja, a moze dobra oferta i co dalej...

    witam,

    Jesteśmy z rodzina użytkownikami ncplus już chyba 10 lat, posiadamy turbo dekoder na własność, oraz pelen pakiet razem z c+ i hbo.
    Wkrótce kończy nam się umowa, po dostaniu kolejnego przypomnienia postanowiłem zadzwonić do nc+, poinformowałem panią ze nie potrzebuje hbo, z c+ tez mogę zrezygnować, choc wolałbym zostawić, oglądałem tam Belfra, poza tym w bloku jest upc które posiadam, a NC+ trzymam tylko ze względu na dobra jakość obrazu(4k tv), wieczorem cos obejrzeć, najczęściej jednak Netfix, oraz ze względu na duzy pakiet kanałów dla dzieci.
    Jak mogłem się spodziewać oferta która mi zaproponowano była droższa niż obecna, dodatkowo zażądałem wymiany dekodera, bo obecny wiesza się nonstop, nie wspomnę o tym, ze obiecano mi wymianę 2 lata temu, przy podpisywaniu umowy, jak sie później okazało była to wymiana na taki sam używany , niby sprawny....wymieniony wiesza się tak samo...
    pani poinformowala mnie ze mogę dostac dekoder 4k, za dodatkowa opłatę 15zl miesięcznie ,plus 49 aktywacja....

    ręce mi opadły, place regularnie od 10 lat, z jednym opóźnieniem, spowodowanym śmiercią w rodzinie, a tu takie cos...
    następnie pani przemiłym głosem poinformowala mnie ze to moze nie być ostatnia oferta i mam jeszcze poczekać z wypowiedzeniem,

    z związku z tym mam kilka pytań, o ile dostane normalna ofertę i zostanę z nc plus, jaki dekoder mam wybrać biało czarny 1080 czy ten nowy 4k, mój tv i tak robi upscaling do 4k, a piłki nożnej nie oglądam,
    czy do dekodera 4k muszę wymieniać konwerter w antenie? antenę? przewód?

    a jeśli zrezygnuje z przedłużenia umowy, to ile mam czasu na oddanie tego starego dekodera pilota i zasilacza (antena jesli dobrze pamiętam ze przeszła na własność 1zl), i czy mogę go oddać w lokalnym punkcie nc+

    nr Abonenta [ciach]
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2018-05-30, 09:26.
    pozdrawiam
    zukosok

  • #2
    Koszt dekodera 4K jest normalny, oferta wymiany jest niespotykana i nc+ poszło Ci na ręke. Dekodery własnościowe NIE SĄ wymieniane.

    Obecnie jakikolwiek dekoder w ofercie nc+ jest za stałą, miesięczną opłatą najmu.

    Dekoder 4K jest najlepszym rozwiązaniem, opróć dostępu do kanałów 4K, zyskujesz dysk 1TB i multirecording. Wybierając biało czarny dekoder nie obejrzysz kanałów 4K jak CANAL+ 4K ULTRA HD czy TVP 4K.

    Konwerter i instalacja antenowa pozostaje bez zmian.

    Biorąc pod uwagę, że nc+ daje Ci możliwośc wymiany za przystępna cenę, oferowaną wszystkim zastanowiłbym się nad ta ofertą.

    Gdybys jednak nie zdecydował się, masz 14 dni od rozwiazania umowu, na oddanie sprzetu w punkcie nc+.

    Komentarz


    • #3
      z całym szacunkiem, ale jak poszło mi na rękę?
      bo udostępnią mi sprzęt potrzebny do odbioru tv? przecież poprzedni dekoder to kpina wiesza się, nie reaguje na pilota, dysk padaka,itd...
      nie bardzo rozumiem, gdzie jest to: idą mi na reke, odejmując hbo i c+ i tak mam płacić więcej?

      dziękuje za odpowiedz


      pozdrawiam
      zukosok

      Komentarz


      • #4
        Jeżeli proponowana oferta Ci nie odpowiada, zawsze możesz ją negocjować do ostatniego dnia trwania umowy.

        Używając sformułowania "poszło na rękę" miałem na myśli zastosowanie szczególnych warunków wbrew regulaminowi. Umożliwiono Ci zamianę sprzętu własnościowego na wynajmowany, podczas gdy regulamin sprzętu własnościowego mówi że to właściciel odpowiada za stan sprzętu do odbioru, a nie dostawca treści. W tej sytuacji w przypadku gdyby zepsuł Ci sie dekoder musiałbys go naprawiać z własnej kieszeni albo płacić a nie korzystać. Każdy abonent jest tak traktowany (zgodnie z regulaminem) bez wyjatku.
        Najkorzystniej takie umowy rozwiązywać i brać sprzęt wynajmowany, z uwagi że w tym wypadku serwisowanie leży po stronie nc+.

        W twojej sytuacji byłoby konieczne rozwiązać umowę i podpisać nową. Podejrzewam że na takich samych warunkach jak nie gorszych gdyż aktywacja dekoder 4K przy niskich pakietach to przeważnie 99 zł. A dzięki sytuacji która naprawdę się nie zdarza u abonentów z sprzetem własnosciowym, możesz wymienić swój sprzet.

        Dodatkowo musisz przekalkulować czy Ci się opłaca nowa umowa a nie kontynuacja starej, dla przykładu bedąc nowym abonentem zapłacisz:
        - EXTRA+ 59,99
        - HBO 25
        - 8x Canal+ 40zł lub w promocji 25zł

        daje Ci kwotę 124,99 bądź 104,99 zł mies.
        Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2018-05-28, 21:39.

        Komentarz


        • #5
          zle się wyraziłem, turbo dekoder nie jest mój, bo jakby mógł?
          dekodery sparowane sa z karta, prawda?
          turbo dekoder jest własnością nc+ , ja zapłaciłem jednorazowa opłatę za niego 99 albo 199 zl za dożywotnie udostępnianie, już nie pamiętam było z 10 lat temu,jest do zwrotu po zakonczeniu umowy, a ze przedłużamy umowę i przedłużamy .... jest z nami od początku...
          pisałem przecież ze został wymieniony 2 lata temu, ale na ten sam typ, a obiecywano mi zmianę na nowszy...
          Ostatni raz edytowany przez zukosok; 2018-05-28, 21:43.
          pozdrawiam
          zukosok

          Komentarz


          • #6
            Tak jak napisałem, porównaj sobie oferty. Nowy ma za 124 zł i czy masz korzystniej czy nie.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) zukosok Zobacz post
              zle się wyraziłem, turbo dekoder nie jest mój, bo jakby mógł?
              dekodery sparowane sa z karta, prawda?
              turbo dekoder jest własnością nc+ , ja zapłaciłem jednorazowa opłatę za niego 99 albo 199 zl za dożywotnie udostępnianie, już nie pamiętam było z 10 lat temu,jest do zwrotu po zakonczeniu umowy, a ze przedłużamy umowę i przedłużamy .... jest z nami od początku...
              pisałem przecież ze został wymieniony 2 lata temu, ale na ten sam typ, a obiecywano mi zmianę na nowszy...
              sam nie wiesz co masz i piszesz głupoty :/

              Komentarz


              • #8
                po to wpisałem nr abonenta, żeby ktoś z nc mógł to sprawdzić...
                pozdrawiam
                zukosok

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) zukosok Zobacz post
                  po to wpisałem nr abonenta, żeby ktoś z nc mógł to sprawdzić...
                  wejdź na moje.ncplus.pl i tam w formularzu kontaktowym podaj swój nr abonenta a nie na forum

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+