Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak możliwości montażu anteny

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak możliwości montażu anteny

    Witam. 24.01.2018 podpisałam umowę z nc+ na pakiet start+ w salonie. Okazało się, że po instalacji na balkonie (nowa antena od nc+, wady kabla, dekodera i konwertera wykluczone) jakość i poziom sygnału to wciąż zero. Monter uznał że nie ma możliwości instalacji anteny obok okien oraz na balkonie. Administracja nie zezwala na instalacje na dachu. Czy w takim wypadku mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów?

  • #2
    Csz konieczne jest abyś uzyskał od instalatora zaświadczenie o braku możliwości zainstalowania anteny. Taki dokument powinieneś wysłać do działu reklamacji. Sprawa zostanie przekazana od rozpatrzenia.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      @Aleksandra_nc+
      Czytałam, że w takim wypadku w terminie do 10 dni od zawarcia umowy można ją rozwiązać. To prawda?

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Csz Zobacz post
        @Aleksandra_nc+
        Czytałam, że w takim wypadku w terminie do 10 dni od zawarcia umowy można ją rozwiązać. To prawda?
        dokładnie w terminie 14 dni od zawarcia.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) bartex03 Zobacz post

          dokładnie w terminie 14 dni od zawarcia.
          Ale czy przy umowie zawartej w salonie również tak jest? 14 dni obowiązuje chyba przy zakupie na odległość?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Csz Zobacz post

            Ale czy przy umowie zawartej w salonie również tak jest? 14 dni obowiązuje chyba przy zakupie na odległość?
            W salonie jak podpisałeś to nie masz możliwości żeby odstąpić.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) bartex03 Zobacz post

              W salonie jak podpisałeś to nie masz możliwości żeby odstąpić.
              Można, tylko trzeba działać szybko. Przeczytaj sobie pkt 1 rozdziału IX regulaminu świadczenia usług.

              Dostawca usług zastrzega sobie możliwość rozwiązania Umowy w terminie 2 dni od dnia jej zawarcia,
              w przypadku, jeżeli po jej zawarciu okaże się, że nie istnieją warunki techniczne do wykonania Umowy,
              po uprzednim złożeniu przez Abonenta oświadczenia o woli rozwiązania Umowy na skutek braku
              warunków technicznych do jej wykonania wraz z równoczesnym zwrotem do Autoryzowanych Przedstawicieli,
              których lista znajduje się na stronie internetowej Dostawcy usług, udostępnionego Sprzętu.
              Dostawca usług zwróci Abonentowi wniesione Opłaty.
              USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

              Komentarz


              • #8
                Jeżeli posiadasz zaświadczenie od instalatora o braku możliwości instalacji proponuję złożyć w tej sprawie reklamacje.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  A ja mam inne pytanie. Co zrobić w sytuacji gdy wieloletni klient nc+ będzie miał odnowiony blok w którym mieszka i wraz z remontem dostanie zakaz posiadania swojej anteny a przydzielony mu zostanie jeden kabel ze wspólnej anteny?

                  Co można w takiej sytuacji zrobić z umową i Multiroomem którego juz nie bedzie mozna uzywac (bo nie bedzie drugiego kabla antenowego).

                  Komentarz


                  • #10
                    lpotaczek Kwestii możliwości instalacji anten satelitarnych stanowisko zajęła Komisja Europejska, w komunikacie z dnia 27 czerwca 2001 r. (COM(2001)351 końcowy), w którym wskazała m.in., iż „prawo do anteny” wynika z zasady swobodnego przepływu i swobodnego odbioru usług na rynku wewnętrznym na terenie Wspólnoty Europejskiej w myśl art. 49 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej. Przepis ten ma bezpośrednie i bezwarunkowe zastosowanie w krajowych porządkach prawnych państw członkowskich.
                    Komisja Europejska stoi na stanowisku, iż nie można dopuszczać utrudnień w dokonywaniu swobodnego wyboru lub dyskryminacji wśród alternatywnych środków odbioru usług, ani też pośrednich ograniczeń w stosunku do prawa użytkowników do korzystania z anteny satelitarnej. Tym samym niedopuszczalne byłoby narzucenie osobom fizycznym odbioru programów telewizyjnych przez sieć kablową raczej niż przez antenę satelitarną. Możliwość zainstalowania anteny satelitarnej nie powinna być ograniczana przez szczególnie kosztowne warunki instalacji i korzystania, które mogłyby skutkować ograniczeniem możliwości jednostki do odbierania wszystkich wybranych przez siebie programów telewizyjnych, ani przez wprowadzenie ogólnego zakazu lub przez nieuzasadnioną odmowę lub sprzeciw, na przykład ze względów estetycznych lub technologicznych.
                    Należy więc zauważyć, iż wspólnota mieszkaniowa lub spółdzielnia mieszkaniowa mogą wyrazić negatywne stanowisko w sprawie instalacji anteny tylko w wyjątkowych przypadkach np. wówczas, gdyby montaż instalacji anteny satelitarnej zakłócił ponad przeciętną miarę prawo innych właścicieli nieruchomości do korzystania z ich praw.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja się pytam co w sytuacji gdy zarządca/wspólnota zapewnia gwarantowany sygnał ale w postaci jednego przewodu z anteny zbiorczej. Co w takim razie jak ktoś ma Multiroom.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) lpotaczek Zobacz post
                        Ja się pytam co w sytuacji gdy zarządca/wspólnota zapewnia gwarantowany sygnał ale w postaci jednego przewodu z anteny zbiorczej. Co w takim razie jak ktoś ma Multiroom.
                        Witam!
                        Trochę się dziwie takim dylematom oficjalnego dystrybutora nc+! Oczywistym faktem jest, że nie da się przeprowadzić takiej instalacji bez modyfikacji dotychczasowego zestawu urządzeń.Można to przeprowadzić dwojako: albo wykorzystując technologię "unicable", albo stosując specjalny konwerter umożliwiający transmisję dwóch sygnałów jednym kablem.Niezbędnym będzie wykorzystanie dodatkowego wyjścia multiswitcha .Wymagane komponenty zakupisz bez problemu w specjalistycznych sklepach. Są to oczywiście czynności, które powinien wykonać operator instalacji. Sam abonent we własnym zakresie tego problemu nie rozwiąże.
                        Pozdrawiam!
                        abonent od 01.03.2007r.

                        Komentarz


                        • #13
                          Dystrybutorzy nie odpowiadają za stanowisko firmy nc+. Zadałem to pytanie nie bez powodu, powodem jest aby firma wypracowała stanowisko w tym temacie, gdyż zgodnie z ustawą wspólnota zapewnia swobodny odbiór treści przez satelitę doprowadzając 1 przewód na 1 mieszkanie i NIE MA obowiązku montażu drugiego, trzeciego i kolejnego przewodu. Dlatego w takich sytuacjach powinno być wypracowane stanowisko, gdyż obecnie klient z Multiroomami u którego dokonano modyfikacji jest bezradny i musi dalej za niego płacić o ile nie jest na warunkach standardowych zgodnych z cennikiem.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+