Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wprowadzenie w BŁĄD przy przedłużeniu telefonicznym

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wprowadzenie w BŁĄD przy przedłużeniu telefonicznym

    Witam, proszę o poradę


    W dniu dzisiejszym po rozmowie z konsultantką zdecydowałem się na przedłużenie umowy na kolejne 15 miesięcy.
    Otrzymałem pakiety: comfort +; eleven; canal+; na 12 miesięcy za 74,40 oraz 3 miesiące za 84,40.

    Problem polega na tym że po otrzymanym mailu okazało się że NC przedłużyło mi umowę na 24 miesiące.
    12 miesięcy za 74,40 oraz 12 miesięcy 84,40. W tym wypadku zostałem oszukany, zostało mi złożenie reklamacji, jednak okazuje się że mam 14 dni na odstąpienie od umowy, a nc 14 dni na przyjęcie reklamacji a 30 dni na rozpatrzenie, jak rozpatrzą negatywnie to nie będę mógł bezpłatnie zrezygnować z umowy, a po rezygnacji kolejnej wydłuże o miesiąc umowę bez zniżek i pewnie zapłacę za grudzień ponad 200 zł.

    Proszę o pomoc w tej sprawie







  • #2
    Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni to nie reklamacja. Składasz odstąpienie czy to 1 czy 14 dnia i nowa umowa przestaje obowiązywać wskakujesz na starą umowę......miałem tak kiedyś z internetem z UPC co innego konsultant a co innego mi na email przysłali.
    Ostatni raz edytowany przez Jaraso; 2017-11-21, 19:46.

    Komentarz


    • #3
      [ciach] masz 14 na odstąpienie od tewj oferty, lecisz do punktu lub wysyłasz pismo i ta oferta jest anulowana.
      dwa nie ma już takich wysokich ceń standardowych ...
      Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-11-22, 11:54.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+