Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Universal Channel

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    Wczoraj dzwonili do mnie z obsługi klienta ale niczym mnie nie zaciekawili a teraz w CP jest 7 miesięcy za darmo więc kusząca propozycja u konkurencji.

    Komentarz


    • #32
      Wypowiedzenie złożone 30.11.2017, a zatem rozwiązanie umowy zgodnie z Regulaminem następuje 30.11.2017, a karta nadal przepuszcza uprawnienia. No i jak tu nie lubić NC+

      Komentarz


      • #33
        Masz miesięczny okres wypowiedzenia więc umowa będzie rozwiązana z dniem 31.12.2017 do tego czasu będą uprawienie na karcie

        Komentarz


        • #34
          napisał(a) paulina3040 Zobacz post
          Masz miesięczny okres wypowiedzenia więc umowa będzie rozwiązana z dniem 31.12.2017 do tego czasu będą uprawienie na karcie
          A skąd w tym konkretnym przypadku wzięłaś ten miesięczny okres wypowiedzenia ? Proszę o wskazanie konkretnego przepisu w Regulaminie.

          Komentarz


          • #35
            Gdzie byś nie rozwiązywał umowy to w każdej firmie obowiązuje okres wypowiedzenia bez względu na usługę oferowaną w umowie.

            Komentarz


            • #36
              Przy takich argumentach po prostu ręce opadają....

              Komentarz


              • #37
                Wpisz sobie w google regulamin umów w nc+ i tam pojawi się strona z plikiem pdf regulamin świadczenia usług i to będzie 6 strona 4 punkt. Chciałem skopiować ale pojawia mi się błąd empty respone tu na poście
                Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2017-12-11, 11:53.

                Komentarz


                • #38
                  Również chciałem skopiować Regulamin, ale mam ten sam problem co Ty tzn. pojawia się błąd "empty (...) , dlatego napiszę pokrótce.
                  Ten przepis, na który się powołujesz to jest ogólna regulacja, która odnosi się do rozwiązania umowy w trybie zwykłym.
                  W tym konkretnym przypadku, o którym tutaj piszeszmy (tzn. w przypadku zmiany oferty programowej) ten przepis, o którym Ty piszesz nie ma zastosowania. Zastosowanie w tym przypadku będą miały regulacje zawarte na 4 stronie Regulaminu (ust. 15 i 16), z których wynika, że:

                  1) abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,
                  2) rozwiązanie umowy następuje ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.


                  Komentarz


                  • #39
                    Ja tylko pisałem, że w każdej firmie jest okres wypowiedzenia a o szczegóły to trzeba przejrzeć regulamin. Ale przynajmniej już wiesz co i jak

                    Komentarz


                    • #40
                      Luki555 - intencją mojego dzisiejszego porannego wpisu było jedynie zasygnalizowanie, że pomimo że umowa w moim przypadku skutecznie uległa rozwiązaniu z końcem listopada to NC+ nadal mi umożliwia korzystanie z usługi.
                      Uznałem po prostu, że może się komuś taka informacja przydać, bo NC+ niestety wprowadza w błąd niektórych abonentów i nawet tym, którzy w listopadzie złożyli wypowiedzenie wysyła SMS-y i e-maile, że umowa ulegnie rozwiązaniu z końcem grudnia br., co w świetle przytoczonych powyżej regulacji jest nieprawdą.
                      Jestem prawnikiem, który w codziennej pracy analizuje różne przepisy i regulaminy i zapisy Regulaminu świadczenia usług NC+ są jednoznaczne w tym zakresie.

                      Komentarz


                      • #41
                        Kanał jest zagwarantowany do końca grudnia więc do tego czasu będziesz odbierał nadal uprawnienia. Bynajmniej ja otrzymałam taką informację

                        Komentarz


                        • #42
                          napisał(a) paulina3040 Zobacz post
                          Kanał jest zagwarantowany do końca grudnia więc do tego czasu będziesz odbierał nadal uprawnienia. Bynajmniej ja otrzymałam takš informację
                          ​i taka jest prawda ja po złożeniu wypowiedzenia 30.11 w punkcie nc+ też otrzymałem takš informację-kanał UC do końca roku umowa do końca roku
                          Ostatni raz edytowany przez scieslak; 2017-12-12, 11:06. Powód: literówka

                          Komentarz


                          • #43
                            a jak jest z oddaniem sprzetu jest jakis termin w tym przypadku ?

                            Komentarz


                            • #44
                              14 dni od zakonczenia umowy masz na oddanie sprzetu do APS

                              Komentarz


                              • #45
                                Informacja dla wszystkich "znawców Regulaminu i tzw. ekspertów".
                                Złożona przeze mnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - potwierdzono, że złożenie przeze mnie wypowiedzenia 30.11.2017 powinno - zgodnie z Regulaminem świadczenia usług - skutkować rozwiązaniem umowy z końcem listopada br. Niemniej jednak uznano, że z uwagi na okoliczność, że reklamacja została rozpatrzona 12 grudnia, a zatem miałbym tylko 2 dni na zwrot sprzętu (do 14.12.2017), umowa na zasadzie wyjątku ulegnie rozwiązaniu 31.12.2017 przy czym opłata abonamentowa za grudzień nie zostanie pobrana. Zwrot sprzętu powinien nastąpić do 14.01.2018. Oczywiście w przypadku podtrzymywania woli rozwiązania umowy z dniem 30.11.2017 moja prośba zostałaby uwzględniona, niemniej jednak zwrot sprzętu musiałby nastąpić do 14.12.2017, żeby nie narażać się na naliczenie kary z powodu opóźnienia w zwrocie dekodera z kartą. Uznałem, że nie ma sensu się spieszyć, skoro i tak opłata za grudzień została zrabatowana.

                                Zatem okoliczność, że kanał Universal Chanel HD nadaje do końca grudnia 2017 r. nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia ponieważ liczy się wyłącznie data złożenia wypowiedzenia.
                                W tej sytuacji nic nie pozostaje jak tylko podziękować NC+ za prezent świąteczny w postaci możliwości korzystania przez miesiąc z pakietu Superpremium+ bez opłat i zaoszczędzić z tego tytułu kwotę 114,99 zł.
                                Ostatni raz edytowany przez Marcin_M; 2017-12-13, 10:26.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+