Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z rejestracja i wyszukiwaniem kanałów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z rejestracja i wyszukiwaniem kanałów

    Witam,mijają prawie dwa dni i kurier jeszcze nie przywiózł dokumentów (podpisanych) do NC+
    nie mogę zarejestrować się na stronie nc (nie prawidłowy numer czy brak abonenta o moim numerze)
    Jakby tego było mało nie wyszukuje mi żadnych kanałów, nawet podstawowych (mimo że tv obsługuje moduł ci+)
    Antena ustawiona poprawnie (testowany inny dekoder gdzie zasięg jest bardzo wysoki i odbiera kanały).
    Nie wiem czy to dobry dział ale inne również nie pasują. Czy mam czekać dalej? Czy może problem jest gdzie indziej niż oczekiwaniu na dokumenty przez operatora? Bo jak mi wiadomo jakiekolwiek kanały powinny być odbierane.

  • #2
    karppp
    aktywacja oferty trwa zazwyczaj 24 godziny. Konieczny jest Twój kontakt z Infolinią w celu zwryfikaowania konta i wysłania ponownej aktywacji.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
      karppp
      aktywacja oferty trwa zazwyczaj 24 godziny. Konieczny jest Twój kontakt z Infolinią w celu zwryfikaowania konta i wysłania ponownej aktywacji.
      Dzwoniłem i nic nie zalatwiono...
      Trzeci dzien. Kurier sie zgubil czy co?
      Antena ustawiona na hotbirda, tv obsluguje ci+ (jest info o karcie w ustawieniach), a tu nawet tvp info nie wyszukuje, kompletne zero! Poza tym nie moge zarejestrować karty, przez infolinie tez nie bo moj kod z karty ma wiecej cyfr niz prosi o to automat z infolinii (wpisywalem bez pierwszej, oststniej i to samo)' Nie mam pomyslow, chyba po prostu zrezygnuje zz umowy, rzekomo mam na to 14dni tylko czas i nerwy zmarnowane. Nie polecam.

      Ps modul i karta wlasnie sprawdzona w sklepie rtv: nie dziala tam również. Zeby jeszcze dalo sie ten badziewny modul ci+ wymienic na dekoder, ale nieee, trzeba rozwiązać umowe i podpisac nowa. A patrzac jak dlugo trwa samo zatwierdzenie umowy to juz sie boje ile bede ja rozwiązywal.....
      Ostatni raz edytowany przez karppp; 2017-09-08, 14:34.

      Komentarz


      • #4
        karppp , rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak platforma nc+ działa w oparciu o ścisłe procedury, które regulują kwestie dotyczące zgłaszanych przez Ciebie spraw.
        Konieczny jest kontakt z Infolinią.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+