Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezygnacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Vampi
    założył(a) wątek Rezygnacja

    Rezygnacja

    Witam.
    1 września 2017 roku z NC+ znika kanał Universal Channel HD.
    W związku z tym chciałbym rozwiązać umowę z platformą NC+. Kanał mam w gwarantowanych.
    Kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie? Już teraz z wyprzedzeniem 3miesięcznym, czy po 1 września?
    Bardzo proszę o odpowiedź.

  • boundlesslydevoted
    replied
    napisał(a) Exuser1000 Zobacz post
    Co ciekawe, sprawdziłem na koncie nc+, bo tam też pisałem do nich w sprawie wypowiedzenia umowy, i zniknęły wiadomości, a próba ich wyszukania kończy się komunikatem "wystąpił błąd, spróbuj ponownie później" (czy jakoś tak).

    Czy ci ludzie tam naprawdę mają gdzieś klientów?

    trzeba było złożyć wypowiedzenie do końca grudnia a nie teraz płakać xD

    Leave a comment:


  • Exuser1000
    replied
    Co ciekawe, sprawdziłem na koncie nc+, bo tam też pisałem do nich w sprawie wypowiedzenia umowy, i zniknęły wiadomości, a próba ich wyszukania kończy się komunikatem "wystąpił błąd, spróbuj ponownie później" (czy jakoś tak).

    Czy ci ludzie tam naprawdę mają gdzieś klientów?

    Leave a comment:


  • Exuser1000
    replied
    napisał(a) arekiewa Zobacz post
    Trochę przeoczyłem sprawę.
    Miałem gwarantowany kanał Uniwersal, ale anie rozwiązałem umowy do 31.12.17
    Maila o zmianie otrzymałem 29 listopada.
    Mam podobny problem, ale nie dostałem tego maila, choć nc+ tak twierdzi.

    W listopadzie pytałem ich o rozwiązanie umowy w związku z wycofaniem kanału Universal Channel HD. Odpisali, że kanał pozostaje na ten czas w ofercie i będą informować jeżeli (!) nastąpią w tym zakresie zmiany.

    W I tygodniu grudnia napisałem ponownie, bo już UC nie było, z informacją że chcę wypowiedzieć umowę, chyba że mają jakąś propozycję alternatywną.
    Odpisali standardowymi formułkami, że wchodzi jakiś Epic Drama czy coś i żebym przejrzał ofertę, to coś sobie na pewno znajdę.
    Nic nie znalazłem, ale zbliżały się Święta, więc zostawiłem TV do końca 2017.

    Na początku stycznia chciałem rozwiązać ale mi odpisali, że minął termin.
    Zapytałem o jaki termin chodzi i odpisali, że wszyscy abonenci zostali poinformowani o terminie wypowiedzenia do końca grudnia 2017, a mi wysłali taką informację na e-mail.
    Poprosiłem o kopię tej wiadomości. Nic.
    Poprosiłem ponownie. Odpisali, że wysłali 29.11.2017 i tyle.
    Poprosiłem trzeci i czwarty raz w kolejnych pismach w korespondencji w tym temacie. Wciąż nie potrafili przesłać mi kopii wiadomości.
    Dostawca poczty (onet) poprosił o kopię wiadomości, aby sprawdzić czy rzeczywiście taka została dostarczona na mój adres. NC PLUS to olało i odpisali, że postępowanie reklamacyjne zostało wyczerpane.

    Jak to jest, że nie muszą poprzeć swoich słów żadnymi dowodami??

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    @arekiewa
    Zgodnie z przepisami prawa klient ma prawo złożyć pisemną rezygnację w terminie 30 dni od daty powiadomienia abonenta o zmianach.

    @dzinus
    W przypadku nie podania w wypowiedzeniu powodu, umowa musi zostać rozwiązana ale zgodnie z oświadczeniem i regulaminem świadczenia usług z winy abonenta a co za tym idzie wraz z karą. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa obowiązkiem jest podanie w wypowiedzeniu powodu wypowiedzenia gdyż w przeciwnym razie zgodnie z literą prawa jest to wypowiedzenie natychmiastowe, zerwanie umowy z winy abonenta.
    Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2018-01-21, 13:57.

    Leave a comment:


  • arekiewa
    replied
    Trochę przeoczyłem sprawę.
    Miałem gwarantowany kanał Uniwersal, ale anie rozwiązałem umowy do 31.12.17
    Maila o zmianie otrzymałem 29 listopada.
    Czy to możliwe że klient ma tylko miesiąc na rozwiązanie?
    Co na to inne przepisy prawa?

    Leave a comment:


  • dzinus
    replied
    http://ncplus.pl/Pomoc/faq-najczesci...ozwiazac-umowe
    Ostatni raz edytowany przez dzinus; 2017-12-27, 21:23.

    Leave a comment:


  • dzinus
    replied
    Zdaniem konsultantów nc+ w treści wypowiedzenia umowy z powodu braku kanału UChannel musi być podany właśnie ten powód jeżeli się go nie poda to takie wypowiedzenie jest nieważne, mimo że do wypowiedzenia było dołączone pismo od Dyrektora Obsługi Klienta informujące, że można zrezygnować z umowy właśnie z powodu braku ww kanału. Dodatkowo jeden z konsultantów potwierdził, że w regulaminie a nie też na stronie internetowej w FAQ nie ma wzoru jak taka umowa ma wyglądać ale w nc+ są takie a nie inne procedury (rozumiem wewnętrzne) i musi być podany powód. To jak to w końcu jest z tym regulaminem, kogo obowiązuje i w jakim zakresie skoro można go dowolnie interpretować? W każdym razie złożyłem reklamację i zobaczymy jak sprawa dalej się potoczy.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    Folus
    informacje można uzyskać kontaktując się z infolinią. Konsultanci potwierdzą czy kanał był gwarantowany.

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    napisał(a) Folus Zobacz post
    Gdzie znajdę umowę/aneks kopie, ponieważ znajomy zagubił i nie wiem czy ma gwarantowany Universal Channel HD a umowa jest do 2019r
    ​znajomy powinien dostać pismo lub maila od nc+ jeżeli miał gwarantowany w umowie

    Leave a comment:


  • Folus
    replied
    Gdzie znajdę umowę/aneks kopie, ponieważ znajomy zagubił i nie wiem czy ma gwarantowany Universal Channel HD a umowa jest do 2019r

    Leave a comment:


  • scieslak
    replied
    napisał(a) lpotaczek Zobacz post
    Po co gotowiec. Piszesz Date i adres. W treœci wypowiadam umowe nr abonenta z powodu .. podpis

    lub dodatkowo dodajesz z koncem okresu promocyjnego
    ​nie trzeba wysyłać wystarczy podejsœć do punktu nc+

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Po co gotowiec. Piszesz Date i adres. W treści wypowiadam umowe nr abonenta z powodu .. podpis

    lub dodatkowo dodajesz z koncem okresu promocyjnego

    Leave a comment:


  • kenczorf
    replied
    Macie jakieś gotowe pismo na wypowiedzenie?

    Leave a comment:


  • marcin_ketrzyn
    replied
    Od którego roku nie jest gwarantowany? Podejrzewam, że liczy się ostatni aneks?

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+