Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezygnacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #31
    Folus
    informacje można uzyskać kontaktując się z infolinią. Konsultanci potwierdzą czy kanał był gwarantowany.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #32
      Zdaniem konsultantów nc+ w treści wypowiedzenia umowy z powodu braku kanału UChannel musi być podany właśnie ten powód jeżeli się go nie poda to takie wypowiedzenie jest nieważne, mimo że do wypowiedzenia było dołączone pismo od Dyrektora Obsługi Klienta informujące, że można zrezygnować z umowy właśnie z powodu braku ww kanału. Dodatkowo jeden z konsultantów potwierdził, że w regulaminie a nie też na stronie internetowej w FAQ nie ma wzoru jak taka umowa ma wyglądać ale w nc+ są takie a nie inne procedury (rozumiem wewnętrzne) i musi być podany powód. To jak to w końcu jest z tym regulaminem, kogo obowiązuje i w jakim zakresie skoro można go dowolnie interpretować? W każdym razie złożyłem reklamację i zobaczymy jak sprawa dalej się potoczy.

      Komentarz


      • #33
        http://ncplus.pl/Pomoc/faq-najczesci...ozwiazac-umowe
        Ostatni raz edytowany przez dzinus; 2017-12-27, 21:23.

        Komentarz


        • #34
          Trochę przeoczyłem sprawę.
          Miałem gwarantowany kanał Uniwersal, ale anie rozwiązałem umowy do 31.12.17
          Maila o zmianie otrzymałem 29 listopada.
          Czy to możliwe że klient ma tylko miesiąc na rozwiązanie?
          Co na to inne przepisy prawa?

          Komentarz


          • #35
            @arekiewa
            Zgodnie z przepisami prawa klient ma prawo złożyć pisemną rezygnację w terminie 30 dni od daty powiadomienia abonenta o zmianach.

            @dzinus
            W przypadku nie podania w wypowiedzeniu powodu, umowa musi zostać rozwiązana ale zgodnie z oświadczeniem i regulaminem świadczenia usług z winy abonenta a co za tym idzie wraz z karą. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa obowiązkiem jest podanie w wypowiedzeniu powodu wypowiedzenia gdyż w przeciwnym razie zgodnie z literą prawa jest to wypowiedzenie natychmiastowe, zerwanie umowy z winy abonenta.
            Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2018-01-21, 13:57.

            Komentarz


            • #36
              napisał(a) arekiewa Zobacz post
              Trochę przeoczyłem sprawę.
              Miałem gwarantowany kanał Uniwersal, ale anie rozwiązałem umowy do 31.12.17
              Maila o zmianie otrzymałem 29 listopada.
              Mam podobny problem, ale nie dostałem tego maila, choć nc+ tak twierdzi.

              W listopadzie pytałem ich o rozwiązanie umowy w związku z wycofaniem kanału Universal Channel HD. Odpisali, że kanał pozostaje na ten czas w ofercie i będą informować jeżeli (!) nastąpią w tym zakresie zmiany.

              W I tygodniu grudnia napisałem ponownie, bo już UC nie było, z informacją że chcę wypowiedzieć umowę, chyba że mają jakąś propozycję alternatywną.
              Odpisali standardowymi formułkami, że wchodzi jakiś Epic Drama czy coś i żebym przejrzał ofertę, to coś sobie na pewno znajdę.
              Nic nie znalazłem, ale zbliżały się Święta, więc zostawiłem TV do końca 2017.

              Na początku stycznia chciałem rozwiązać ale mi odpisali, że minął termin.
              Zapytałem o jaki termin chodzi i odpisali, że wszyscy abonenci zostali poinformowani o terminie wypowiedzenia do końca grudnia 2017, a mi wysłali taką informację na e-mail.
              Poprosiłem o kopię tej wiadomości. Nic.
              Poprosiłem ponownie. Odpisali, że wysłali 29.11.2017 i tyle.
              Poprosiłem trzeci i czwarty raz w kolejnych pismach w korespondencji w tym temacie. Wciąż nie potrafili przesłać mi kopii wiadomości.
              Dostawca poczty (onet) poprosił o kopię wiadomości, aby sprawdzić czy rzeczywiście taka została dostarczona na mój adres. NC PLUS to olało i odpisali, że postępowanie reklamacyjne zostało wyczerpane.

              Jak to jest, że nie muszą poprzeć swoich słów żadnymi dowodami??

              Komentarz


              • #37
                Co ciekawe, sprawdziłem na koncie nc+, bo tam też pisałem do nich w sprawie wypowiedzenia umowy, i zniknęły wiadomości, a próba ich wyszukania kończy się komunikatem "wystąpił błąd, spróbuj ponownie później" (czy jakoś tak).

                Czy ci ludzie tam naprawdę mają gdzieś klientów?

                Komentarz


                • #38
                  napisał(a) Exuser1000 Zobacz post
                  Co ciekawe, sprawdziłem na koncie nc+, bo tam też pisałem do nich w sprawie wypowiedzenia umowy, i zniknęły wiadomości, a próba ich wyszukania kończy się komunikatem "wystąpił błąd, spróbuj ponownie później" (czy jakoś tak).

                  Czy ci ludzie tam naprawdę mają gdzieś klientów?

                  trzeba było złożyć wypowiedzenie do końca grudnia a nie teraz płakać xD

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+