Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Koniec umowy, zwrot dekodera

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    napisał(a) lpotaczek Zobacz post

    umowa jasno mowi ze swiadczenie odbywa sie w czasie oznaczonym w umowie i nie ma nic na temat dobrowolnego oddania sprzetu, jest wszystko zgodne tym bardziej ze na korzysc abonenta bo potem bylby pokrzywdzony gdyby nie przemyslal, po to sa umowy
    ​I może jeszcze mam wg Ciebie obowiazek trzymania dekodera właczonego do pradu i podpiętego do anteny?

    Bo przecież jak dekoder jest odłaczony od pradu i od anteny, to NC+ nie może mi swiadczyć usługi.

    Komentarz


    • #17
      napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post
      Wskaż proszę punkt Regulaminu, który mówi, że można zwrócić sprzęt wcześniej. Odnajdziesz za to w nim zapis mówiący o konieczności zwrotu sprzętu po zakończeniu umowy w ciągu 14 dni.
      A wskaż mi punkt Regulaminu, który zobowiązuje mnie do oglądania telewizji? Idąc tym tokiem rozumowania, to każda godzina, gdy jest wyłączony telewizor to godzina nieświadczenia usługi (bo dekoder jest wyłączony) i ncplus powinna mi zwrócić za niekorzystanie... Przecież to absurd.

      Po drugie - Regulamin ma regulować stosunki między stronami i skoro w Regulaminie jest, że zwrot dekodera ma nastąpić do 14 dni po zakończeniu umowy i nie ma żadnego terminu od kiedy taki zwrot może być dokonywany więc nie ma żadnych podstaw do odmowy. Chyba, że pokażesz mi w Regulaminie, gdzie jest taki zapis.

      Po trzecie - to jest celowa pułapka zastawiana na osoby rezygnujące: mamy okres wakacyjny, złożyłem wypowiedzenie w kwietniu ze skutkiem na 31.07 I wiedząc, że mnie nie będzie w kraju chciałem wywiązać się ze swoich powinności regulaminowych. I co mogę - nie, bo procedury wewnętrzne (co ciekawe konsultanci w rozmowach nie powołują się na Regulamin tylko procedury wewnętrzne).

      I po czwarte - ncplus jest zobowiązane świadczyć usługę w postaci umożliwienia odbioru sygnału. Dekoder jest tylko narzędziem - przecież mogę mieć swój dekoder kupiony na własność lub chcieć korzystać tylko z telewizji online (np. piłka nożna). I jeśli abonent chce płacić i nie korzystać ma do tego pełne prawo i ncplus nie ma prawa nakazywać mu odbiór sygnału i oglądanie telewizji.

      Komentarz


      • #18
        napisał(a) lpotaczek Zobacz post
        kazdy ci powie ze moze

        umowa jasno mowi ze swiadczenie odbywa sie w czasie oznaczonym w umowie i nie ma nic na temat dobrowolnego oddania sprzetu, jest wszystko zgodne tym bardziej ze na korzysc abonenta bo potem bylby pokrzywdzony gdyby nie przemyslal, po to sa umowy
        Nie no po prostu się popłakałem z tej dobroci serca ncplus i dbałości o dobro Klienta. A może to Klient będzie decydował czy chce czy nie chce korzystać z możliwości oglądania telewizji. I jeśli chce świadomie przestać ją oglądać wcześniej to ma do tego pełne prawo (oczywiście regulując ustalone płatności). Chyba, że w Regulaminie jest zapis mówiący o nakazie korzystania...

        Obowiązek świadczenia usługi to obowiązek ncplus a nie Abonenta. Abonent ma prawo, ale nie obowiązek korzystania z udostępnionego sygnału. I jeśli nie chce i podejmuje świadomą decyzję o rezygnacji z tego dobrodziejstwa to - oczywiście regulując uzgodnione opłaty - ma do tego pełne prawo. Ma więc też prawo do śwoadomego zwrtu dekodera wtedy, kiedy mu to pasuje.

        Komentarz


        • #19
          Zaraz sie poplacze nad tymi wyzaleniami jakis dzieciaczkow.

          Umowa jasno mowi ze swiadczenie uslugi jest za posrednictwem sygnalu i sprzetu udostepnionego przez nc+ a nie na zadnym wlasnym!

          Pozatym wlasnego sie nie oddaje!

          Po drugie nie ma nakazu korzystania ale jest obowiazek dbania i trzymania dekodera przez caly okres umowy. Nie przez wybrany mowi o tym warunki wynajmu/udostepnienia sprzetu. Po trzecie sformulowania 14 dni od zakonczenia umowy jasno mowi ze terminem "od" jest zakonczenie umowy. Czyli od 00:01 dnia nastrpujacego po terminie umowy.

          Tymczasem zalcie sie tutaj ile chcecie a to i tak nie zmieni faktu ze nikt wam nie przyjmie dekodera.

          Jeden klient w ta czy w inna nie robi zadnego znaczenia przy takiej liczbie, takze zycze powodzenia i zobaczycir kto mial racje
          Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2016-08-01, 10:49.

          Komentarz


          • #20
            1. Wiek dziecięcy skończyłem kilka dekad temu...
            2. Zamiast robić wycieczki osobiste proponuję dokładnie cytować Regulamin i nie wprowadzać w błąd:

            "W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia/odstąpienia od Umowy Abonent ma obowiązek niezwłocznego
            zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania/wygaśnięcia/
            odstąpienia od Umowy) udostępnionego Sprzętu – typ WiFi PremiumBox+. Abonent może dokonać
            zwrotu u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej Dostawcy
            usług lub odesłać Sprzęt do Dostawcy usług. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Sprzętu przed
            jego upływem."

            a) jasno jest podane do kiedy mam zwrócić sprzęt, a nie od kiedy; sformułowanie "nie później niż 14 dni od daty rozwiązania umowy" oznacza tylko i wyłącznie datę końcową; zwrot 2 miesiące przed też jest zgodny z takim zapisem
            b) sam sobie zaprzeczasz - skoro usługa ma być świadczona za pośrednictwem sygnału i sprzętu udostępnionego przez ncplus, a w kolejnym zdaniu piszesz, że "własnego się nie zwraca" więc jednoznacznie stąd widać, że kwestia posiadania dekodera nie jest warunkiem świadczenia usługi, a tylko jej odbioru przez Abonenta
            c) swoją drogą dziwne jest, że praktycznie nikt z BOK ncplus nie ma ochoty zabrać głosu w tej sprawie; niestety pewnie jest tak jak piszesz, że jeden klient w tą lub tamtą nie ma znaczenia; niemniej jednak już parę takich zadufanych "gigantów" w ten sposób ładnie poległo

            Komentarz


            • #21
              napisał(a) marsik Zobacz post
              ...
              "W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia/odstąpienia od Umowy Abonent ma obowiązek niezwłocznego
              zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania/wygaśnięcia/
              odstąpienia od Umowy) udostępnionego Sprzętu..."
              c) swoją drogą dziwne jest, że praktycznie nikt z BOK ncplus nie ma ochoty zabrać głosu w tej sprawie; niestety pewnie jest tak jak piszesz, że jeden klient w tą lub tamtą nie ma znaczenia; niemniej jednak już parę takich zadufanych "gigantów" w ten sposób ładnie poległo
              napisał(a) lpotaczek Zobacz post
              ... i zobaczycir kto mial racje
              No i co @lpotaczek? Drobne przeinaczenie regulaminu przez Ciebie dało Ci prawo połajania innych. A to Ty nie potrafisz czytać regulaminu ze zrozumieniem podobnie jak nc+ które te regulaminy układało. Ładnie to tak?
              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

              Komentarz


              • #22
                napisał(a) marsik Zobacz post
                ...a) jasno jest podane do kiedy mam zwrócić sprzęt, a nie od kiedy; sformułowanie "nie później niż 14 dni od daty rozwiązania umowy" oznacza tylko i wyłącznie datę końcową; zwrot 2 miesiące przed też jest zgodny z takim zapisem
                ...
                Przecież jest podany termin od kiedy możesz zwrócić sprzęt.14 dni od daty rozwiązania umowy.Jeśli data rozwiązania umowy to 31 lipiec to to jest właśnie termin "od kiedy".

                Komentarz


                • #23
                  Przeciez wy nie macie kompletnie racji (z wyjatkiem Pablo70) jak wół stoi od daty rozwiązania. Druga sprawa to brak podstawowej wiedzy dekoder udostępniany przez nc+ nie stanowi własności abonenta. Odniosłem się do sytuacji z dekoderem wlasnym ktory zostaje po przejsciu z nc+MIX na abonament.

                  Nawet w drugim zapisie jest napisane:
                  W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia/odstąpienia od Umowy Abonent ma obowiązek niezwłocznego
                  zwrotu
                  co jasno mowi kiedy, data od jest datą rozpoczęcia "przypadku rozwiazania/odstapienia/wygasniecia" czyli konca umowy czytaj dzien nastepujacy po jej zakonczeniu.

                  w jakim kolwiek stopniu nie masz racji, napisz do UOKiKu to ci to samo powiedzą

                  wczoraj juz byl taki krzykacz i temat poszedl do kosza.. ale powodzenia produkujcie sie tutaj dalej z braku zajec
                  Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2016-08-01, 13:23.

                  Komentarz


                  • #24
                    napisał(a) lpotaczek Zobacz post
                    Przeciez wy nie macie kompletnie racji (z wyjatkiem Pablo70) jak wół stoi od daty rozwiązania. Druga sprawa to brak podstawowej wiedzy dekoder udostępniany przez nc+ nie stanowi własności abonenta. [..]
                    wczoraj juz byl taki krzykacz i temat poszedl do kosza.. ale powodzenia produkujcie sie tutaj dalej z braku zajec
                    Chyba jednak nie rozumiesz problemu o którym tutaj piszemy. Od daty rozwiazania umowy masz obowiązek zwrocic dekoder, ale żaden punkt regulaminu nie zakazuje go dobrowolnie zwrocici przed koncemu umowy. Dekoder jest wlasnoscia NC+ i stad np. ja chciałem go oddac, kiedy mi już nie był potrzebny. A NC+ nie chciała go przyjąć, robiąc wylacznie na zlośc, bo nie chcieli przyjąć 31 lipca, ale już 1 sierpnia go przyjeli.

                    I nie opowiadaj o swiadczeniu usług, bo ja z usług NC+ zrezygnowałem w polowie lipca, definitywnie odlaczajac dekoder od anteny i od pradu. Choc w Twojej logice tego mi zrobić nie wolno było.

                    Jak otrzymam formalna odpowiedz od NC+, to oczywiście iż wystapie do UOKiK i dam Wam tutaj znac.

                    Komentarz


                    • #25
                      Dostawca usług zobowiązuje się do świadczenia Pakietu [nazwa_pakietu] w zakresie i na warunkach określonych niniejszymi
                      Szczegółowymi Warunkami, zaś Abonent zobowiązuje się do ich przestrzegania.

                      wszystko w temacie, nie ma żadnego wcześniej

                      Komentarz


                      • #26
                        napisał(a) lpotaczek Zobacz post
                        Dostawca usług zobowiązuje się do świadczenia Pakietu [nazwa_pakietu] w zakresie i na warunkach określonych niniejszymi
                        Szczegółowymi Warunkami, zaś Abonent zobowiązuje się do ich przestrzegania.

                        wszystko w temacie, nie ma żadnego wcześniej
                        i wszystko w temacie.
                        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                        Komentarz


                        • #27
                          innaczej mowiac zobowiazujesz sie do trzymania dekodera z karta przez umowna ilosc miesiecy i nie krocej

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+