Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Koniec umowy, zwrot dekodera

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Koniec umowy, zwrot dekodera

    Witam.
    Kończy mi sie umowa, wypowiedzenie wysłane.
    Co mam oddać, oprócz dekoderów i pilota? Jakieś kable były? Pudełka są potrzebne? Mam dekoder turbo i wifibox+?
    PINOL
    --
    CLRA TURBO & wifibox

  • #2
    Oddawałem taki sam zestaw : 2 x dekoder ,2 x pilot , 2 x zasilacz.Kabla EURO nie chcieli. Pamiętaj o potwierdzeniu zwrotu.

    Komentarz


    • #3
      @ pinol informuję, że oryginalne pudełko nie jest wymagane. W ciągu 14 dni od rozwiązania umowy powinieneś zwrócić dekoder z kartą , pilot i zasilacz.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
        @ pinol informuję, że oryginalne pudełko nie jest wymagane. W ciągu 14 dni od rozwiązania umowy powinieneś zwrócić dekoder z kartą , pilot i zasilacz.
        Witam,
        A na jakiej podstawie odmawiacie Państwo przyjęcia zwrotu dekodera wcześniej?! Przecież to Klient decyduje kiedy chce zwrócić sprzęt (oczywiście czym innym jest obowiązek ponoszenia opłat). Ponieważ mam taką samą sytuację chętnie dowiem się o podstawę odmowy (poza nieistotnymi dla Klienta procedurami wewnętrznymi).

        Komentarz


        • #5
          "A na jakiej podstawie odmawiacie Państwo przyjęcia zwrotu dekodera wczeœniej?! "

          ​Dokładnie stawiam takie samo pytanie, umowa rozliczona, opłaty opłacone, koniec umowy z dniem 31.07.2016, dziœ mamy 29.07.2016 i konsultanci twierdzš iż nie mogę oddać dekodera. Na pytanie o punkt regulaminu o tym mówišcy nie potrafiš takowego wskazać.


          Może tutaj ktoœ potrafi dać konkretna odpowiedŸ?

          Komentarz


          • #6
            Wskaż proszę punkt Regulaminu, który mówi, że można zwrócić sprzęt wcześniej. Odnajdziesz za to w nim zapis mówiący o konieczności zwrotu sprzętu po zakończeniu umowy w ciągu 14 dni.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Mi jakoś przyjęto sprzęt 11 kwietnia a potem twierdzili, że umowa była do 30 kwietnia. Ale to było w 2013 roku nim tak naprawdę zatosowano w praktyce Nową Definicję Rozrywki. Nastapiły widocznie zmiany aby abonent dostał trochę dodatkowej darmowej rozrywki nawet przy rozwiązywaniu umowy.
              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Damian_nc+ Zobacz post
                ... o konieczności zwrotu sprzętu po zakończeniu umowy w ciągu 14 dni.
                Konieczność to konieczność ale nie jest zabroniona dobrowolność wcześniej. Ano zapomniałem: Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
                Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                Komentarz


                • #9
                  Sprzet zostaje udostepniony do swiadczenia uslugi w okresie wskazanym na umowie. Podpisujac umowe dobrowolnie zgadzacie sie na ten termin. ITI Neovision nie moze od Was przyjac sprzetu gdy jeszcze umowa trwa bo nie wywiazala by sie ze swiadczenia uslugi w terminie umownym. Bez dekodera nie ma telewizji. Dlatego tez nastepuje odmowa. Jest to logiczne, tutaj Panowie maja racje ile nieraz bledow popelniaja jest to ogolno przyjete. Taki hejt z waszej strony jest zupelnie bezsenzowny bo zaden operator nie przyjmie wam sprzetu wczesniej! To jest toczenie piany i nic wiecej.

                  Komentarz


                  • #10
                    Jakoś jak dekoder uszkodzi się to w ekspresowym tempie nie przysyłają zastępczego aby nie przerywać świadczenia usługi. Jak pisałem wcześniej mi przyjęli 11 kwietnia i kilka lat upominali się zapłaty za kwiecień. Oczywiście, że nie zaplaciłem ale z powodu wygaśnięcia wumowy wg mnie i ich regulaminu z końcem marca.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      w takich sytuacjach nalezy domagac sie niezwlocznego doslania sprzetu zastepczego skoro na tym bazuja ty tez mozesz

                      zawsze mozesz wniesc reklamacje o zmniejszenie oplaty miesiecznej o wartosc kiedy byles bez TV na 100% musz uwzglednic

                      Komentarz


                      • #12
                        Sytuacja jest prosta - żaden punkt regulaminu nie zakazuje mi dobrowolnego oddania dekodera przed końcem umowy. Regulamin jest częœcia umowy, która ja rozwiazałem. Oddajac dekoder przed terminem dobrowolnie rezygnuje z usług NC+ przed koncem umowy, wiec opowiadanie o tym iż NC+ nie będzie mogla swiadczyc usługi jest bez sensu. Wystarczyloby abym podpisal oświadczenie, iż nie roszczę sobie pretensji co do sieci NC+. Szczególnie iż za usługę zapłacilem do końca umowy.

                        Ale, nie. To byłoby zbyt prokonsumenckie podejście. Trzeba być upierdliwym aż do końca.

                        Chyba ze licza, ze może w ostatniej chwili zmienię zdanie, czy że zapomnę oddać dekoder niezwłocznie po zakończeniu umowy?

                        ps. poproszę UOKiK aby sprawdził czy NC+ może tak postępować.
                        Ostatni raz edytowany przez TomekLa; 2016-07-31, 20:27.

                        Komentarz


                        • #13
                          kazdy ci powie ze moze

                          umowa jasno mowi ze swiadczenie odbywa sie w czasie oznaczonym w umowie i nie ma nic na temat dobrowolnego oddania sprzetu, jest wszystko zgodne tym bardziej ze na korzysc abonenta bo potem bylby pokrzywdzony gdyby nie przemyslal, po to sa umowy
                          Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2016-07-31, 20:48.

                          Komentarz


                          • #14
                            A zasada: Co nie zabronione jest dozwolone?
                            Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                            Komentarz


                            • #15
                              w tym wypadku sie wyklucza jest obowiazek wywiazania sie z umowy, wiec zostaje schowac sobie ja do kieszeni

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+