Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oszustwa w Biurze obsługi klienta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Oszustwa w Biurze obsługi klienta


    1 oszustwo

    Przedłużenie umowy na starych warunkach okazało
    się umową na nowych warunkach - dołożyli nowe kanały nic nie znaczące
    a zabrali 2 dotychczasowe i usługę VOD za którą musiałbym teraz dopłacić .

    2 oszustwo

    Podczas rozmowy z BOK z premedytacja mnie okłamywała baba że reklamacje przyjeęa i zapisała ,
    nie chciała podać nr reklamacji bo wszystko przyjdzie w ciągu 2 tygodni czyli po 14 dniowym okresie
    w którym mogę odstąpić od umowy .
    Dwa razy pytałem o nr reklamacji i czy ją zapisała , nawet poprosiłem żeby mi ją przeczytała i tak też zrobiła .
    Później wyszło że napisała moją reklamacje w rubryce " informacja o kliencie "

    3 oszustwo

    Okazało się że umowy zawartej telefonicznie nie mogę rozwiązać w salonie bo takie
    były opcje umowy której nie widziałem na oczy i nie zostały mi przedstawione podczas rozmowy .

    To do kogo teraz mogę się zgłosić ?

    Nazwiska przedstawiciela mi nie podadzą bo nie mogą , pani z BOK już mnie okłamała ,
    mam umowę której nie zaakceptowałem bo nie jest na starych warunkach ale nie mogę odstąpić ?

    Ilu specjalistów z ZUS przeszło do nc + ?

    Jakieś porady ? sugestie ?

  • #2
    @ kubablues,

    napisz do nas, zgodnie z moją sygnaturą.
    Ostatni raz edytowany przez Monika.L_nc+; 2016-07-11, 18:51.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Monika.L_nc+ Zobacz post
      @ kubablues,

      na pisz do nas, zgodnie z moją sygnaturą.
      Szanowna Pani Moniko,wiem,że powinienem założyć nowy wątek,ale nie widzę w tym sensu,przejrzałem to forum i zastanawiam się nad racją jego istnienia.Z jakim by problemem nie zwrócił się Abonent zawsze otrzymuje tą samą,cytowaną powyżej odpowiedź,wstawianą metodą kopiuj-wklej ( nawiasem,"napisz" pisze się razem),po czym,Abonent w swojej naiwności pisze maila,mając nadzieję,że to załatwi jego problem i otrzymuje drogą odpowiedzi coś takiego "...
      pomoc.techniczna@info1.ncplus.com.pl
      30.06 (9 dni temu)
      do mnie









      Witam,

      w związku z występującym problemem proszę wykonać reset dekodera. Proszę nacisnąć klawisz MENU i wybrać zakładkę USTAWIENIA. Następnie proszę wybrać zakładkę /Diagnostyka/ a w kolejnym kroku - /Ustawienia Fabryczne/. Po wprowadzeniu kodu PIN (standardowy PIN to 0000), zatwierdzeniu go przyciskiem OK i potwierdzeniu wykonania resetu w dekoderze zostaną przywrócone ustawienia domyślne.
      Dodam, że reset ten powoduje usunięcie list użytkowników oraz rachunków.

      Zgłoszony przez Pana problem został przekazany do działu technicznego w celu weryfikacji.

      W przedmiotowej sprawie proszę nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę zgłoszenia...",







      czyli dokładnie to,co dawno już napisali inni uczestnicy forum i co nie dało żadnego skutku,problem pozostał...( do wiadomości programistów nc+:nie da się resetami naprawić źle napisanego softu )...Pisanie maili uważam więc za bezcelowe

      ciekawe,mój post został obcięty,czyżby cenzura???
      Ostatni raz edytowany przez bociekpl; 2016-07-09, 08:16.
      Pakiet Extra+
      History HD / H2

      Adventure TV HD
      Najem BOX+

      Filmbox Pack

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+