Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezygnacja z umowy, wprowadzenie w bład przy przedłużaniu umowy.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rezygnacja z umowy, wprowadzenie w bład przy przedłużaniu umowy.

    Wczoraj została mi przedłużona umowa z Extra+ na Extra+ z HBO. Posiadam sprzęt na własność, a na nowych warunkach miałem mieć możliwość korzystania z opcji multiroom co wiązało się z wymianą sprzętu, po który miałem się udać do punktu nc+. Wymiana wiązała się też z opłatą aktywacyjną, na którą się godziłem. Dzisiaj po udaniu się do punktu, okazało się, że otrzymanie nowego sprzętu nie jest możliwe, jeżeli posiadam sprzęt na własność. Po kontakcie z infolinią o co chodzi, wmówiono mi, że nowego sprzętu nie chciałem, podobno po odsłuchaniu mojej rozmowy z konsultantką i włączono mi ofertę na jaką się zgodziłem. Nie mam też możliwości rezygnacji bo umowa już weszła w życie. Napisałem reklamację ale słabo to widzę. Czy nie ma naprawdę żadnej możliwości dostania nowego sprzętu do tej umowy i umożliwienia korzystania mi z multiroomu? A jak z rezygnacją, w końcu otrzymałem umowę niezgodną z ustaleniami? Podobno nie mogę zrezygnować, bo umowa weszła w życie.

  • #2
    W przypadku, gdy posiadasz sprzęt własny nie masz możliwości dobrania usługi Multiroom lub wymiany dekodera. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Rozumiem, tylko według Waszej konsultantki miałem mieć taką możliwość. Proszę więc o wywiązanie się z przedstawionej oferty, inaczej umowa nie zostałaby przedłużona, a wzięta nowa po zakończeniu obecnej. Rozumiem, że właściwie mam możliwość rezygnacji z umowy w ciągu 14 dni, bo nie jest świadczona w sposób, który miała?

      Komentarz


      • #4
        railroad,

        jeżeli napisałeś reklamację, poczekaj na jej rozpatrzenie.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Kasia_nc+ Zobacz post
          railroad,

          jeżeli napisałeś reklamację, poczekaj na jej rozpatrzenie.
          I stracisz możliwość rezygnacji bez podania powodu. Dobre...
          Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

          Komentarz


          • #6
            Raczej napiszę rezygnację, nie będę czekał na ich łaskawe rozpatrzenie reklamacji, bo mi wczoraj wmawiano, że umowa jest prawidłowa i nie chciałem nowego sprzętu. Za brak kompetencji Waszych konsultantów nie będę odpowiadał. Proszę tylko o wywiązanie się z ustaleń, dostałbym nowy sprzęt, zapłacił aktywacje jak było mówione i nie byłoby sprawy.

            Komentarz


            • #7
              A czy NC+ udostępniło nagranie tej rozmowy ?? Mam takie doświadczenie z firmę telefoniczną, która też mi wmawiała, że zamówiłam nowy numer, ale gdy chciałam ją odsłuchać okazało sie, że się jednak nie nagrała.

              To co robi NC+ ostatnio chyba świadczy i problemach z abonentami. Ja mam umowę, która kończy się w sierpniu, a już od ponad miesiąca prawie codziennie mam telefon z numerów 15 8168005 i 22 3104747.
              Dziś w sobotę miałam już 3 telefony, a jest dopiero 12.16.
              Mówię, że nie chcę oferty, ale nikt mnie nie słucha.
              Mam już dość takiego nachalnego traktowania mnie i zaczynam sprawdzać inne firmy jak np. POLSAT
              CANAL+ nie nadaje aż takich dobrych filmów jak kiedyś więc wiele nie stracę

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) railroad Zobacz post
                Raczej napiszę rezygnację, nie będę czekał na ich łaskawe rozpatrzenie reklamacji,
                Oczywiście, że niezależnie od rozmów i negocjacji z BOK wyślij im listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Pamiętaj tylko o zachowaniu terminu. Jeśli przedłużałeś umowę 21 czerwca, to masz czas na wysłanie takiego listu do wtorku 5 lipca.

                USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                Komentarz


                • #9
                  Czkam na razie na udostępnienie nagrania. Oczywiście odstąpienie od umowy wyślę. Do tej pory byłem zadowolony z usług, ale chyba Wam szanowne nc+ nie zależy na zadowoleniu klientów? Nie wiem czemu mają służyć te podchody. Mimo tego cały czas jednak wierzę w pozytywne rozpatrzenie sprawy, bo mi jednak by zależało pozostać w nc+.

                  Komentarz


                  • #10
                    Na nic nie czekaj pisz do UOKiK lub Federacji Konsumentów. Te niby przypadkowe "błędy" konsultantów wyglądają na celową taktykę. Można odnieść wrażenie że liczą że kilku się upomni, napisze reklamację a reszta machnie ręką i będzie płacić więcej.

                    Komentarz


                    • #11
                      Miłe zaskoczenie, nc+ uznało moje reklamacje i anulowało umowę przywracając poprzednią. Jutro mają jeszcze zaktualizować datę końca umowy na koncie nc, bo nadal widnieje jakbym miał nową umowę.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) railroad Zobacz post
                        mam możliwość rezygnacji z umowy w ciągu 14 dni
                        Rozwiązuj jak najszybciej, bo ICH ODPOWIEDZ najczęściej przychodzi po terminie możliwości twojej rezygnacji..

                        Co to za sprzęt używasz, ze nie mogłeś sam sobie uruchomić multirom, jakie to karty.

                        Tez jestem ich abonentem, ale udało mi się kilka umów zamknąć gdy przechodzili z c+ na nc+ / były to inne czasy/, w każdej sieci występuja różne mankamenty...
                        Ostatni raz edytowany przez jeersy; 2016-07-01, 10:25.

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Halszka Zobacz post
                          Mam już dość takiego nachalnego traktowania mnie i zaczynam sprawdzać inne firmy jak np. POLSAT
                          CANAL+ nie nadaje aż takich dobrych filmów jak kiedyś więc wiele nie stracę
                          Z pod deszczu >>pod rynnę..

                          Mam i nc+ oraz polsat
                          i wkrótce wracam do nc+ lepsze dekodery , lepsze rozwiązanie z multirom bo po sieci, niewielkie klopoty awaryjnością sprzętu, łatwa wymiana.

                          jeśli chodzi o polsat , większa awaryjność dekoderów, ciągle coś w nich kolejnych nie domaga, w okresie ponad 12 mc wymieniłem 8 razy i nadal jest do wymiany, multirom to parodia z aktywowaniem...

                          Komentarz


                          • #14
                            Moją UMOWĘ już 2 lata temu zamknęli a w koncie jest widoczna jako zamknięta

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) jeersy Zobacz post
                              Moją UMOWĘ już 2 lata temu zamknęli a w koncie jest widoczna jako zamknięta
                              Jeżeli zamknęli to jaka ma być na koncie? Zamknięta i wszystko OK . Nie ma w tym nic dziwnego.
                              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+