Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozwiązanie umowy - niezgodność usługi z umową

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rozwiązanie umowy - niezgodność usługi z umową

    Witajcie.
    Jestem abonentem nc+ (n) od 2007 lub 2008 roku.
    Taka oto sytuacja:

    Umowę przedłużyłem w marcu 2016, prócz zmiany rożnych opcji programowych umówiłem się na wymianę dekodera głównego i zmianę multiroom Standard na Premium. Dostałem termin na wymianę bodaj do 1 kwietnia. Zgodnie z sugestią konsultanta udałem się do punktu nc+ w celu wymiany sprzętu. Miał też na mnie czekać aneks. Tam dowiedziałem się, że w systemie nic nie ma i nic nie załatwię.
    Po kontakcie z BOK, złożyłem reklamację której rozpatrzenie miało potrwać do 12 kwietnia. Po 1 maja zniecierpliwiony brakiem odpowiedzi postanowiłem zadzwonić na infolinię aby sprawdzić jakie są losy owej reklamacji. Otrzymałem odpowiedź, że przecież wysłali odpowiedz dnia 31 marca. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie a sprzęt miałem wymienić do 15 kwietnia.

    Niestety, żadna korespondencja do mnie nie dotarła o ile w ogóle została wysłana. Złożyłem kolejną reklamację i poprosiłem o odpowiedź telefoniczną lub mailową. I oto przyszła odpowiedz na adres e-mail:

    "{...}Uprzejmie wyjaśniam, iż odpowiedź na reklamację zarejestrowaną 13 marca 2016 roku została przekazana do wysyłki 31 marca 2016 roku, adres na który została przesłana korespondencja jest zgodny z podanym na kontrakcie.

    We wspomnianej odpowiedzi przekazana była informacja o rezygnacji z usługi Multiroom Standard i skorzystaniu z opcji Multiroom Premium najpóźniej do 15 kwietnia 2016 roku. W związku z brakiem przeprowadzania wspomnianej modyfikacji we wspominanym terminie, możliwość ta została zablokowana.

    Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia z przykrością stwierdzam, że brak jest podstaw do uznania Pana wniosku.
    [...]
    Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed Sądem Powszechnym lub też dochodzić swoich roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed Sądem Polubownym."
    PYTANIE: Czy mogę rozwiązać umowę powołując się na niezgodność usług z umową?

    Odpowiedzi na reklamacje wysyłają listem zwykłym. Gdybym wiedział to dałbym im te 3 zł na polecony.
    Wydzwaniać przez 3 miesiące niemal dzień w dzień w sprawie przedłużenia umowy potrafią...
    Kolejny dowód na brak dobrej woli operatora. Co to znaczy, że możliwość została zablokowana? Zablokowana tak, że nie da się jej już odblokować?

    Zmiana multiroom miała się odbyć już przy poprzedniej umowie ale oczywiście był problem. Nie było moich (działających do dziś) kart w systemie i nie można było ich zwrócić Trwało to z miesiąc i odpuściłem bo nie miałem czasu ani ochoty na przepychanki. Tym razem nie odpuszczę.

    Pozdrawiam.
    Ostatni raz edytowany przez yooshky; 2016-05-10, 09:20.

  • #2
    yooshky,

    aktualnie usługa Multiroom Premium nie jest już dostępna. Kwestia ewentualnego rozwiązania umowy z powodu niezgodności usług z umową może być rozpatrywana na drodze postępowania reklamacyjnego.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za odpowiedz.
      Czyli nie ma obecnie usługi multiroom na której działa nagrywanie???
      Bez względu na nazwę, chodzi o użyteczność. Na stronie ciągle widnieje -> http://ncplus.pl/oferta/multiroom

      Czyli powinienem zadzwonić z reklamacją i poprosić o rozwiązanie umowy z powodu niezgodności? Tak?

      Komentarz


      • #4
        yooshky ,

        aktualnie Klient może skorzystać z usługi Multiroom Standard, gdzie może otrzymać do 5 dekoderów dodatkowych. Każdy z nich należy podłączyć do anteny satelitarnej. W usłudze jest dostępnych klika modeli dekoderów, np. wifiBox +, na którym można nagrywać po podłączeniu dysku zewnętrznego. Usługa Multiroom Premium aktualnie nie jest dostępna, natomiast posiadamy Klientów, którzy wykupili tą usługę wcześniej. W związku z powyższym informacje na temat Multiroom Premium nadal są dostępne na naszej stronie.

        Jeżeli chcesz rozwiązać umowę w trybie reklamacyjnym, należy złożyć reklamację. Wówczas Twoje zgłoszenie zostanie ponownie zweryfikowane.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Reklamacja i jednocześnie prośba o rozwiązanie umowy złożona.
          Mam nadzieję, że umowa zostanie rozwiązana i nie będę się musiał bujać po sądach ani powszechnych ani polubownych.
          Dziękuję i pozdrawiam.
          Ostatni raz edytowany przez yooshky; 2016-05-10, 11:35.

          Komentarz


          • #6
            yooshky ,

            jeżeli złożyłeś reklamację, odpowiedź zostanie udzielona do 30 dni.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Za czasów N ,przedstawiciel napisał by podać nr. abonenta i źe sprawdzi.A teraz ? Śmiech na sali.

              Komentarz


              • #8
                śmiechem na sali jest reklamowanie na stronie firmowej nieistniejącej usługi, kanału który zmienił nazwe i B.... wie co jeszcze
                .

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) pawel 48 Zobacz post
                  Za czasów N ,przedstawiciel napisał by podać nr. abonenta i źe sprawdzi.A teraz ? Śmiech na sali.
                  I tu się mylisz bo za czasów "n" przedstawiciele nie mieszali się do sprawy, w której już złożona była reklamacja. Sprawdzali tylko wtedy gdy jeszcze nie była złożona.

                  Komentarz


                  • #10
                    Śmieszne jest to, że wysyła się ważne rzeczy zwykłą pocztą i obarcza winą abonenta, że przesyłka nie dotarła. Nigdy mi żadna korespondencja nie zaginęła, przynajmniej o tym nie wiem, więc jeśli jednak coś zaginęło to było mało albo wcale nie istotne.
                    Różne śmieci reklamowe od nc+ czy gazetki przychodzą. Reklamacja nie!
                    Skąd mam mieć pewność, że ktoś w ogóle to pismo do mnie wysłał? Może to dobra metoda? Reklamacja była rozpatrzona pozytywnie, miałeś czas do 15 kwietnia na wymianę dekoderów a teraz spieprzaj dziadu.

                    Komentarz


                    • #11
                      yooshky jeżeli sobie życzysz to możemy wszystko na Twoim kontrakcie sprawdzić, ale tak jak napisał olo46, w przypadku reklamacji poczekajmy na jej rozpatrzenie, możemy jedynie sprawdzić czy jest poprawnie zarejestrowana na kontrakcie.

                      Komentarz


                      • #12
                        No to idziemy do sądu powszechnego, mam dość.

                        "[...] stanowisko firmy zostało podtrzymane.

                        Wyjaśniam, że czas oznaczony Umowy obowiązuje do 31 marca 2018 roku. Rozwiązanie kontraktu możliwe jest z zachowaniem 1- miesięcznego okresu wypowiedzenia [...] Przedterminowe zakończenie współpracy spowoduje naliczenie kary umownej w wysokości udzielonych ulg pomniejszonych o ich proporcjonalna wartość za okres od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, do dnia ich dezaktywacji."

                        Komentarz


                        • #13
                          no już to widze jak wygrałeś ten proces przed sądem.
                          ...Niestety, żadna korespondencja do mnie nie dotarła o ile w ogóle została wysłana...
                          niemożliwe !
                          przecież mogą ci udowodnić, że do dzisiaj mają na jęzorze resztki kleju zlizanego ze znaczka pocztowego, który nakleili na ten list.
                          .

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) kostek88 Zobacz post
                            no już to widze jak wygrałeś ten proces przed sądem.

                            niemożliwe !
                            przecież mogą ci udowodnić, że do dzisiaj mają na jęzorze resztki kleju zlizanego ze znaczka pocztowego, który nakleili na ten list.
                            Jeżeli już to mogą mieć ślady farby drukarskiej którą zamiast znaczka nadrukowana była informacja o umowie z operatorem pocztowym. Znaczków przecież nie naklejają.
                            A teraz juz poważnie.
                            @yooshky Wracając do sprawy list zwykły dopóki nie potwierdzisz odbioru (będziesz twierdził, że nie otrzymaleś) traktowany prawnie jest jako niewysłany. W Twoim przypadku reklamacja nie została rozpatrzona w ciągu 30 dni czyli zgodzili się z Twoim stanowiskiem zawartym w reklamacji. Taki jest stan prawny Twojej reklamacji i tego trzymaj się.

                            Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) dizmar Zobacz post
                              Jeżeli już to mogą mieć ślady farby drukarskiej którą zamiast znaczka nadrukowana była informacja o umowie z operatorem pocztowym. Znaczków przecież nie naklejają.../
                              a jeżeli skończyła im się firmowa z nadrukiem (co wcale by nie było dziwnym, przy tej ilości składanych na ich ręce reklamacji i odpowiedzi na nie ) i została im tylko tradycyjna papeteria ze słonikiem?

                              @yooshky Wracając do sprawy list zwykły dopóki nie potwierdzisz odbioru (będziesz twierdził, że nie otrzymaleś) traktowany prawnie jest jako niewysłany.
                              no niby racja, ale to nadawca powinien dochodzić swoich roszczeń od firmy której powierzył swoją drogocenną pisemną odpowiedź na reklamacje dla (a jakże by inaczej) "wielce szanownego klienta"
                              yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! jakoś w to nie wierze że to zrobi.

                              W Twoim przypadku reklamacja nie została rozpatrzona w ciągu 30 dni czyli zgodzili się z Twoim stanowiskiem zawartym w reklamacji./
                              ależ przecież została rozpatrzona:
                              "{...}Uprzejmie wyjaśniam, iż odpowiedź na reklamację zarejestrowaną 13 marca 2016 roku została przekazana do wysyłki 31 marca 2016 roku, adres na który została przesłana korespondencja jest zgodny z podanym na kontrakcie.

                              We wspomnianej odpowiedzi przekazana była informacja o rezygnacji z usługi Multiroom Standard i skorzystaniu z opcji Multiroom Premium najpóźniej do 15 kwietnia 2016 roku. W związku z brakiem przeprowadzania wspomnianej modyfikacji we wspominanym terminie, możliwość ta została zablokowana.

                              Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia z przykrością stwierdzam, że brak jest podstaw do uznania Pana wniosku.
                              więc jak nie została jak została?
                              nawet dodali formułkę grzecznościową "... z przykrością" ()

                              .../Taki jest stan prawny Twojej reklamacji i tego trzymaj się.../
                              no nie wiem

                              btw. oczywiście dizmar możesz mieć rację bo:
                              będąc w dawnej cyfrze, potem w (ś.p.) ence i teraz w Cyfrowym Polsacie , nigdy nie składałem reklamacji więc mam prawo nie wiedzieć jakie są pokręcone reguły z tym związane.

                              i niech tak pozostanie.
                              .

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+