Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Konkurs o NBA Londyn 2016

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Konkurs o NBA Londyn 2016

    Napotkałem na pewien problem. Brałem wczoraj (29.12) udział w konkursie dotyczącym NBA organizowanym na stronie internetowej nc+. Około godziny 23:40 wysłałem odpowiedź i podałem swoje dane oraz zaakceptowałem regulamin, jednak nie otrzymałem linku potwierdzającego na maila. Odświeżyłem wiadomości kilkukrotnie, lecz link nie przyszedł. Odświeżyłem więc stronę w przeglądarce, na której miałem polecenie o potwierdzeniu udziału przez maila i po odświeżeniu otrzymałem powiadomienie: “Dla adresu email została już potwierdzona odpowiedź”. Ta informacja wprowadziła mnie w błąd. W razie czego postanowiłem sprawdzić, czy nie przeoczyłem wiadomości na poczcie i przyszła ona o godzinie 00:02. Oczywiście po północy konkurs został zamknięty, więc nie mogłem już potwierdzić odpowiedzi. Na stronie internetowej konkursu nie było możliwości ponownego wysłania potwierdzenia na maila. Na infolinii nie otrzymałem niestety żadnej przydatnej informacji. Zgłosiłem reklamację mailową, a także poprzez formularz na stronie internetowej. Oczekuję, że moja sprawa będzie szybko rozpatrzona i liczę na to, że moja odpowiedź zostanie dopuszczona do konkursu. Zaistniała sytuacja nie była konsekwencją mojej winy, a błędnie wygenerowanej informacji na stronie internetowej.
    Bardzo zależy mi na tym, żeby moja odpowiedź została dopuszczona do konkursu, problem polega na tym, że ostateczny termin odpowiedzi na mailową reklamację to 30 dni, a nagroda główna konkursu jest do zrealizowania w dniach 13-15.01.16 (za 14 dni).

    Czy wie ktoś w jaki sposób mogę skontaktować się w trybie przyspieszonym z osobą zajmującą sie konkursem, badź czy mogę tę sprawę załatwić z tą osobą przez telefon? Na infolinii poinformowano mnie, że nikt z infolinii nie zajmuje się konkursem.

    Tak jak wspominałem bardzo zależy mi na tej sprawie,

    PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZE ODPOWIEDZI I RADY,
    Z góry dziękuję
    Jerzy
    Ostatni raz edytowany przez nazwa.użytkownika; 2015-12-30, 19:30.

  • #2
    @ nazwa.użytkownika napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaram się pomóc.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
      @ nazwa.użytkownika napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Postaram się pomóc.
      Wysłałem już wiadomość. Czekam na odpowiedź.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+