Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaka oferta/pakiet z kanałem Canal+4K Ultra HD w parze modułem CAM CI+4K

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jaka oferta/pakiet z kanałem Canal+4K Ultra HD w parze modułem CAM CI+4K

    Będąc abonentem chciałbym dokupić kolejną umowę z pakietem, w którym będę mógł zaabonować kanał Canal+ 4K Ultra HD ale z modułem CAM CI+.
    Proszę o informacje jak w najprostszy sposób uruchomić taką usługę?

  • andgoldi
    replied
    Succeeded, THX!
    Ostatni raz edytowany przez andgoldi; 2018-11-08, 17:29.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    andgoldi, nie ma takiego dokumentu. Jednocześnie wyjaśniam, że opcje CANAL+ 4K możesz aktywować na koncie kontaktując się z Infolinią.

    Leave a comment:


  • andgoldi
    replied
    aleksandra, czy mógłbym poprosić o link do dokumentu/ów, które wskazują na możliwość zaabonowania kanału Canal+ 4K Ultra HD dla umowy o świadczenie usług na sprzęcie Moduł CAM CI+. Próbowałem odszukać taki dokument na stronie ncplus.pl ale bez sukcesu...

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    andgoldi, rozumiem Twoją argumentację, jednak nie ma technicznych możliwości na powrot do korzystania z oferty na pierwotnych warunkach.

    Leave a comment:


  • andgoldi
    replied
    Dzięki za informacje. Dla mnie też wydaje się to logiczne nie mniej jednak jestem już po dwóch próbach takiej procedury. Nabywałem Pakiet Start+ /12 mcy, raz za 24,99 zł a kolejny za 19,99 zł. Następnie telefonicznie prosiłem o tzw. paczkę Canal+ (25/40 zł/6 mcy dla abonentów.) oraz Canal+ 4K UHD. W jednym przypadku konsultant informował mnie, że nie ma takiej opcji a w kolejnym twierdził, że Pakiety z Canal+ można aktywować od pakietu Comfort+.
    Jeszcze raz przypomnę, że w styczniu br. nabyłem taki zestaw w sposób wspomniany wyżej ale od września br. chcąc dalej mieć dostęp do kanału Canal+4K UHD zostałem zmuszony do zamiany modułu na dekoder a umowy też nie mogłem rozwiązać.

    Najprostszym sposobem dla mnie byłby umożliwienie mi powrotu do korzystania z oferty na pierwotnych warunkach tj. z modułem CAM CI+. Na infolinii trudno jest cokolwiek ustalić ponieważ konsultanci wydają się raczej recytować formułki z promptera niż podejmować rzeczowa rozmowę.

    Leave a comment:


  • Aleksandra_nc+
    replied
    @andgoldii, kanału Canal+ 4K nie możesz dodać do oferty już na poziomie zamówienia. Należy najpierw kupić moduł zainstalować go, aktywować a następnie skontaktować się z Infolinią i aktywować ofertę na kanał CANAL+4K.

    Leave a comment:


  • andgoldi
    replied
    Nie ma więc pewności czy to zadziała, a tak jak wspomniałem chcę mieć dostęp do tego kanału na module CAM CI+ poniekąd dedykowany do treści 4K.
    Zresztą miałem taki zestaw (Start+ z Canal+) na module no i we wrześniu zostałem zmuszony do wymiany modułu na dekoder 4K przez dotąd nie jasną dla mnie decyzję nc+ (na pewno nie uwarunkowaną technicznie). Nie mogę się z tym pogodzić, ponieważ nie potrzebne mi są dodatkowe usługi do jakich mogę mieć dostęp przy użyciu dekodera. Chcę po prostu dzięki modułowi odbierać treści 4K bezpośrednio na odbiorniku TV.

    Leave a comment:


  • andgoldi
    replied
    Problem polega na tym, że wybierając np. pakiet Extra+ z Canal+ i dodając do niego Canal+4K natkniemy się na taką o to uwagę:

    "Uwaga! Kanał dostępny wyłacznie przy wyborze dekodera 4K UltraBox+ (w następnym kroku)"

    Ostatni raz edytowany przez andgoldi; 2018-10-21, 16:25.

    Leave a comment:


  • Damian_nc+
    replied
    W tym wypadku pozostaje Ci skorzystać z tej oferty https://sklep.ncplus.pl/kompletowanie_zamowienia

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+