Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przejście z oferty MIX na abonament, a pakiet kanałów Eleven.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przejście z oferty MIX na abonament, a pakiet kanałów Eleven.

    Witam,

    zakupiłem moduł CAM CI+. Obecnie oglądam TV w ramach darmowego miesiąca. Jednak po nowym roku będę chciał przejść na abonament 12 m-c z własnym sprzętem (źródło: http://ncplus.pl/sklep/oferta/mixextraplus-premium), pakiet: Extra+ z Canal+. Moje pytanie dotyczy kanałów Eleven, które możliwe, że również chciałbym zamówić. Otóż:

    1) Czy można domówić Eleven w tej opcji?
    2) Czy z pakietu Eleven można zrezygnować w dowolnym momencie?
    3) Jaki jest miesięczny koszt pakietu Eleven w w/w ofercie? Standardowe 15,90 zł/m-c?

    Pozdrawiam.
    nc+ | Comfort+ (27.50 zł) + d/Extra+ (10.00 zł) | Canal+ (25.00 zł) | Eleven Sports (7.95 zł) | HBO + GO (12.50 zł)
    Umowa: 15 m-cy | 30.04.2019
    Moduł CI+ (Cayman)
    Samsung UE32M5572

  • #2
    shevchenko1987,
    jeżeli skorzystasz już z pakietu Extra+ z Canal+ to aktywacja Eleven Sports będzie możliwa. Są dwa warianty:
    1. w cenie standardowej 15,90zł/mc z możliwością wyłączenia w każdym miesiącu,
    2. w cenie promocyjnej 11,90zł/mc ze zobowiązaniem na 12 miesięcy, czyli rezygnacja jest możliwa po roku korzystania z tych kanałów.

    Komentarz


    • #3
      Dzięki za odpowiedź! Bardzo mi pomogłaś

      Mam jeszcze jedno pytanie. Zamawiając usługę przez internet mimo wszystko przyjedzie do mnie kurier z umową? Czy wystarczy wypełnić formularz i wszystko łatwi się elektronicznie?
      Ostatni raz edytowany przez shevchenko1987; 2016-12-21, 23:28.
      nc+ | Comfort+ (27.50 zł) + d/Extra+ (10.00 zł) | Canal+ (25.00 zł) | Eleven Sports (7.95 zł) | HBO + GO (12.50 zł)
      Umowa: 15 m-cy | 30.04.2019
      Moduł CI+ (Cayman)
      Samsung UE32M5572

      Komentarz


      • #4
        shevchenko1987,
        Kurier nie przyjedzie. Wszytko załatwiasz w korespondencji elektronicznej.

        Komentarz


        • #5
          Dzięki, Wesołych Świąt
          nc+ | Comfort+ (27.50 zł) + d/Extra+ (10.00 zł) | Canal+ (25.00 zł) | Eleven Sports (7.95 zł) | HBO + GO (12.50 zł)
          Umowa: 15 m-cy | 30.04.2019
          Moduł CI+ (Cayman)
          Samsung UE32M5572

          Komentarz


          • #6
            Witam ponownie,

            wczoraj w godzinach 22-23 złożyłem zamówienie: http://ncplus.pl/sklep/oferta/mixextraplus-premium
            by przejść na abonament 12 m-c. Wypełniłem wszystkie pola zgodnie z wymaganiami, ale do tej pory nie otrzymałem żadnego potwierdzenia.

            Pisałem wiadomości na adres doradca@info2.ncplus.com.pl oraz na sklep@info2.ncplus.com.pl

            Rozumiem, że jest okres przedświąteczny, ale nikt nie odpowiedział do tej pory.

            To potwierdzenie to generuje człowiek czy system? Da się to jakoś przyśpieszyć?

            Dlatego nie udawałem się do salonu, bo sądziłem, że załatwiając wszystko przez internet zajmie to kilkanaście minut, a tutaj takie rozczarowanie.

            Pozdrawiam
            nc+ | Comfort+ (27.50 zł) + d/Extra+ (10.00 zł) | Canal+ (25.00 zł) | Eleven Sports (7.95 zł) | HBO + GO (12.50 zł)
            Umowa: 15 m-cy | 30.04.2019
            Moduł CI+ (Cayman)
            Samsung UE32M5572

            Komentarz


            • #7
              shevchenko1987,
              sprawdziłam te kwestie. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia zostały Ci przekazane w korespondencji e-mailowej. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania pozostaje do Twojej dyspozycji

              Komentarz


              • #8
                Kuleje ta strona z zamówieniami https://ncplus.pl/sklep/oferta/mixcomfortplus/formularz, wypełnione i cisza, pisałem już w innym wątku, ale tam też moze nikt nie zagląda, 12 godzin i brak sygnału, i jakaś mowa o kurierze, poprzednia aktywacja rok temu wskoczyła po pół godzinie, coraz gorzej.

                Komentarz


                • #9
                  .... 2 godziny na infolinii, normalne jaja , ludzie, dajcie sobie spokój z tą platformą, beznadzieja

                  Komentarz


                  • #10
                    ..ktoś mądry coś powie, ? z modów, są ?

                    Komentarz


                    • #11
                      ....są, dobrzy w naciąganiu emerytów, Orange +

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) grzszw Zobacz post
                        Kuleje ta strona z zamówieniami https://ncplus.pl/sklep/oferta/mixcomfortplus/formularz, wypełnione i cisza, pisałem już w innym wątku, ale tam też moze nikt nie zagląda, 12 godzin i brak sygnału, i jakaś mowa o kurierze, poprzednia aktywacja rok temu wskoczyła po pół godzinie, coraz gorzej.
                        Odezwij się na doradcę. Sprawdzę Twoje zamówienie.
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam!
                          Jestem nowy na forum. W grudniu zakupiłem zestaw NC+ z dekoderem. Stoję teraz przed wyborem. Przejść na abonament, lub zostać przy doładowaniu. Jeśli zwiążę się umową na okres 12 miesięcy za pakiet extra+ Canal+płacił będę 89,99zł.+ ewentualnie 20zł HBO Czy istnieje możliwość po pewnym czasie np. w wypadku awarii przejścia na dekoder operatora?

                          Komentarz


                          • #14
                            lyha
                            w związku z tym, że dekoder jest Twoją własnością, nie ma możliwości wprowadzenia zmian i udostępnienia (w przypadku awarii) dekodera na wynajem. Serwisem uszkodzonego dekodera zajmuje się wówczas firma Skymax.

                            Komentarz


                            • #15
                              Problem w tym, że firma Skymax nie prowadzi serwisu stacjonarnego w Szczecinie. Musiał bym wysłać dekoder i oczekiwać na reklamacje płacąc wysoki abonament za usługę z której w stanie skorzystać nie jestem....

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+