Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szara rzeczywistość NC+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Szara rzeczywistość NC+

    Jakie było moje zdziwienie kiedy 01.01.2015r. przestały mi funkcjonwać wszytskie kanały a na ekranie wyświetlał się tzw" ekran aktywacyjny"... w pierwszej kolejności pomyslałem - pewnie wszytsko można wyjąśnić, w końcu mamy 2015 rok , i że może po prostu zapomniałem zapłacić rachunek (choć pewny byłem, że zapłaciłem)... Na drugi dzień sprawdziłem w banku i postanowiłem zadzwonić do BOK i... jakież było moje kolejne zdziwienie gdy usłyszałem że włąsnie skończyła mi się umową więc nie jestem już Klientem nc+... przez pierwsze 6 sekund nie wiedziłem co opowiedzieć...faktycznie kończyła mi się umowa z końcem września, wysłałem 26 września poprzez punkt NC+ wypowiedzenie - ale dwa czy 3 dni póżniej zawarłem telefonicznie nową umowę która miała trwać przez 15 miesięcy...Cóż mamy niby 2015 r - ale system jest ważniejszy niż Klient - na infolini nikt nie chciał słuchać bo rzekome wypowiedzenie dotarło do NC+ 1 pażdziernika więc z 31 grudnia "odcinają".. nie ważne że mam pisemne potwierdzenie złożenia wypowiedzenia - a zawierając nową umowę anulowałem wypowiedzenie... Nokogo to nie interesuje, złożyłem reklamację i poczekam 30 dni...bez nc+ - moze inny dostawca będzie miał lepsza ofertę z której skorzystam do tego czasu...
    Któś miał może podobne doświadczenia ?
    pozdrawiam
    Ostatni raz edytowany przez escobar5; 2015-01-07, 19:30.

  • #2
    Widzę, że nie byłem wczoraj jedynym, który zadzwonił na infolinię i jak głową o mur. Może akurat wczoraj tylko tacy konsultanci byli w pracy - z fochem, że muszą pracować dzień po Sylwestrze.

    U mnie problem był trochę inny, bo przedłużyłem umowę 19.12 na pewnych warunkach, umowa miała wejść w życie właśnie wczoraj, i okazało się, że nie zostało włączone to, co miało być włączone - tzn włączyli mi mniej niż powinni. Oczywiście na infolinii: "widocznie takie warunki Pan ustalił, nic nie mogę zrobić. mogę Panu włączyć taki i taki pakiet, ale to będzie kosztować 30zł, więc jak Pan chce...." Ludzie !!! Mocno się zawiodłem. Oczywiście złożyłem reklamację, i teraz czekać 30 dni !!!! bez canal+ i ligi angielskiej !!!!! Ożesz Wyyyy !!!!
    Krzychu

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) krzychu28 Zobacz post
      Widzę, że nie byłem wczoraj jedynym, który zadzwonił na infolinię i jak głową o mur. Może akurat wczoraj tylko tacy konsultanci byli w pracy - z fochem, że muszą pracować dzień po Sylwestrze.

      U mnie problem był trochę inny, bo przedłużyłem umowę 19.12 na pewnych warunkach, umowa miała wejść w życie właśnie wczoraj, i okazało się, że nie zostało włączone to, co miało być włączone - tzn włączyli mi mniej niż powinni. Oczywiście na infolinii: "widocznie takie warunki Pan ustalił, nic nie mogę zrobić. mogę Panu włączyć taki i taki pakiet, ale to będzie kosztować 30zł, więc jak Pan chce...." Ludzie !!! Mocno się zawiodłem. Oczywiście złożyłem reklamację, i teraz czekać 30 dni !!!! bez canal+ i ligi angielskiej !!!!! Ożesz Wyyyy !!!!
      Ciesz się że masz cokolwiek...ja po prostu odłączyłem dekoder od prądu bo po co mi skoro nic nie moge oglądać...w NC uważąją, że złozyłem wypowiedzenie we wrześniu...to nic że pod koniec września zawarłem nową umowę... Boszzzzz! - stajemy się ofiarami "systemu" - czemu tam nikt nie mysli...albo nie spróbuje pomyśleć i pomóc....
      Ciekawe kto jeszcze napisze o jakiś "noworocznych kwiatkach nc+"

      Komentarz


      • #4
        do escobar5! jakie pakiety miałeś i ile za nie płaciłeś do końca września?na jakie pakiety przedłużyłeś umowę i ile miałeś płacić?czy od października miałeś te same pakiety a płaciłeś więcej?
        superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) arturbr Zobacz post
          do escobar5! jakie pakiety miałeś i ile za nie płaciłeś do końca września?na jakie pakiety przedłużyłeś umowę i ile miałeś płacić?czy od października miałeś te same pakiety a płaciłeś więcej?
          nie pamiętam jaki miałem pakiet ale do konca wrzesnia płaciłem 69 zł - mialem wszytskie HD, HBO, Canal+,Cinemax HD, dekoder Turbo z nagrywarką... od października za to samo...bez Cinemax HD - musialem placić 81,89 zł... a był to pakiet Comfort+ z HBO, Premium Sports&FIlm, HBO GO, Extra+,MUlti+ i podstawowe VOD - a teraz nie mam nic tylko z powodu wpłynięcia rozwiązania umowy (wpłynęło do NC+ ponoć w październiku) - dotyczącego starej umowy z wrzesnia a nie juz nowej którą zawarłem chyba 30 września...jakis cyrk po prostu - tym bardziej że to nowa umowa i nowy nyumer abonenta... . Wysłałem kolejną reklamację...na razie cisza...

          Komentarz


          • #6
            Spokojnie, UOKiK już jest poinformowane o numerach jakie robią konsultanci nc+. Kwestia czy się tym zajmie bo można odnieść wrażenie że traktują tę platformę ulgowo.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Greg08 Zobacz post
              Spokojnie, UOKiK już jest poinformowane o numerach jakie robią konsultanci nc+. Kwestia czy się tym zajmie bo można odnieść wrażenie że traktują tę platformę ulgowo.
              Ulgowo to bardzo delikatnie powiedziane.
              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

              Komentarz


              • #8
                No tak - ale jak mozna pomylić wypowiedzenie dotyczące innej umowy i innego numeru Klienta - i zastosować je do nowej umowy z innym numerem... ?? to wręcz to samo jak by lekarz amputował prawą rękę zamiast lewej... To szczyt niekompetencji i buduje to obraz jaki bałagan panuje w firmie NC+...
                Ciekawe czy ktoś miał podobną sytuację...?
                Ostatni raz edytowany przez escobar5; 2015-01-07, 19:40.

                Komentarz


                • #9
                  Teraz chyba już rozumiem hasło NC+ "Zobacz więcej" raz że w moim przypadku nic nie widzę - bo odcięli mi sygnał - dwa że jedyne co widzę to niesamowity bałagan...

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) escobar5 Zobacz post
                    ... to wręcz to samo jak by lekarz amputował prawą rękę zamiast lewej...
                    Przecież Lubańskiemu kiedyś zoperowano kolano zdrowe zamiast chorego. Fakt.
                    napisał(a) escobar5 Zobacz post
                    Teraz chyba już rozumiem hasło NC+ "Zobacz więcej" raz że w moim przypadku nic nie widzę - bo odcięli mi sygnał - dwa że jedyne co widzę to niesamowity bałagan...
                    I dalej chcesz być masochistą?
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      Ciekawostka - człowiek uczy się przez całe życie... - najpierw jednostronnie rozwiązano ze mną umowę i pozbawiono mnie odbioru ... a teraz dzwonią do mnie aby podpisać nową umowę... Naprawdę niczego nie rozumiem...to po to rozwiązują żeby teraz podpisać nową ? gdzie tu logika ?? Wysłałem w międzyczasie 3 reklamacje... i cisza...

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+