Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy a rzeczywistość

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przedłużenie umowy a rzeczywistość

    Witam. Mam do Was takie pytanie.

    Z końcem sierpnia 2014 r kończyła mi się oferta nc+ i dnia 14 sierpnia 2014 zadzwonił konsultant fakt po kilkudziesięciu telefonach w tym miesiącu , w celu przedłużenia umowy i zaproponowanie nowej oferty, wiec przystałem na promenowano mi warunki wszystko co miałem obecnie z multiroomem w cenie 69 zl jak było obecnie i jak się okazało podobno jakaś promocja była na 4msc gratis , a teraz okazuje się ze abonament wynosi 79,90 + 10 zl multiroom dojdzie wiec całość 89,90 co konsultant nie powiedział mi o tym tylko wspomniał o tej cenie 69 zl i żeby płacić cały czas 69 zł wiec ja cały czas płace te 69 zł ale promocja 4 msc za 0 zl się już kończy i dopiero teraz okazało się ze mam abonament w cenie 79.90 co cały czas byłem przekonany ze abonament mam za 69 zl.

    Wiec poradźcie mi jak mogę teraz to uregulować , ponieważ rozmowy są nagrywane wiec wszystko cala rozmowę maja , bo jeśli tak ma wyglądać dalsza współpraca z nimi i nie kompetencja ich konsultantów to ja rezygnuje i to z nastawieniem natychmiastowym.

    Czekam na wasze sugestie i pomysły jak mogę teraz upominać się o ten abo w cenie 69 zl który miał pozostać

    Pozdrawiam

  • #2
    @criss20ster
    Rozmowa może zostać odsłuchana na podstawie zgłoszonej przez Ciebie reklamacji. Proponuję opisać dokładnie sprawę w formularzu kontaktowym na stronie www.ncplus.pl. W ciągu 30 dni otrzymasz odpowiedź.
    Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja zostanie pozytywnie dla Ciebie zakończona.

    Komentarz


    • #3
      A na maila waszego nie mogę odpisać na ten e-mail doradca.....

      Komentarz


      • #4
        Reklamację powinieneś kierować przez formularz kontaktowy, telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej.

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+