Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oszustwo podczas przedłużania umowy (konsultant Call Center)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • napisał(a) fukas Zobacz post
    A czytałeś że 25 grudzień wchodzi nowe prawo ''Nowa ustawa o prawach konsumenta ma sprawić, że klienci będą lepiej chronieni. Ale dla firm, które zawierają umowy przez telefon może oznaczać spore kłopoty."
    Ustawa wchodzi w życie 25 grudnia . Poczytaj sobie na necie zresztą wyśle ci artykuł na pw
    Słyszałem (i czytałem) o tym ale zapewne jak wiele polskich przepisów do tej pory nc+ tak samo będzie miało go w d... Najwyżej znowu otrzyma karę finansową której tak samo jak tej z ubiegłego roku nie zapłacą.
    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

    Komentarz


    • Moderatorzy i BOK to ci sami złodzieje,kłamcy wyłudzający kasę.Palanty pracujący za 1800 zl jak niejaka Monika,ludzie po jakiejś średniej szkole nienadający sie do niczego.Albo zamiatać w kiblu albo siedzieć w BOK,co swoja drogą nie jest zbyt wymagające.W końcu Polak ma złodziejstwo w krwi

      Tylko palant płaci nadal gdy został oszukany,mnie podali do sądu,po czy msąd odrzucił ich wniosek jako bez zasadny.Umowa niezgodna z prawem,zawarta na warunkach wyłudzonych przez tę platformę która była na tyle bezczelna by na sali sądowej kłamac wbrew nagranej przezemnie rozmowie którą sąd dopuścił obnażył wszelkie gówniane kłamstwa tejże platformy.Oddali kasę,sprzęt wysłalem i poszli wy w pizdu.Mogę tu podać dane sprawy,jej numer,miejsce,nazwiska adowkatów.I co buraki?Płaccie frajerom dalej

      Komentarz


      • Moderatorzy i BOK to ci sami złodzieje,kłamcy wyłudzający kasę.Palanty pracujący za 1800 zl jak niejaka Monika,ludzie po jakiejś średniej szkole nienadający sie do niczego.Albo zamiatać w kiblu albo siedzieć w BOK,co swoja drogą nie jest zbyt wymagające.W końcu Polak ma złodziejstwo w krwi

        Tylko palant płaci nadal gdy został oszukany,mnie podali do sądu,po czy msąd odrzucił ich wniosek jako bez zasadny.Umowa niezgodna z prawem,zawarta na warunkach wyłudzonych przez tę platformę która była na tyle bezczelna by na sali sądowej kłamac wbrew nagranej przezemnie rozmowie którą sąd dopuścił obnażył wszelkie gówniane kłamstwa tejże platformy.Oddali kasę,sprzęt wysłalem i poszli wy w pizdu.Mogę tu podać dane sprawy,jej numer,miejsce,nazwiska adowkatów.I co buraki?Płaccie frajerom dalej

        A teraz możecie usnąć moje konto.Na dniach w Gazecie Wyborczej wszystko będzie opisane.Śmiecie jebane

        Komentarz


        • napisał(a) herrtfusk Zobacz post
          ...
          Tylko palant płaci nadal gdy został oszukany,mnie podali do sądu,po czy msąd odrzucił ich wniosek jako bez zasadny.Umowa niezgodna z prawem,zawarta na warunkach wyłudzonych przez tę platformę która była na tyle bezczelna by na sali sądowej kłamac wbrew nagranej przezemnie rozmowie którą sąd dopuścił obnażył wszelkie gówniane kłamstwa tejże platformy.Oddali kasę,sprzęt wysłalem i poszli wy w pizdu.Mogę tu podać dane sprawy,jej numer,miejsce,nazwiska adowkatów.I co buraki?Płaccie frajerom dalej
          I to jest godne naśladowania.
          Mnie straszono sądem ale jakoś nie mogę się doczekać.
          Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

          Komentarz


          • Temat staje się coraz bardziej gorący i o to chodzi - aż dziw w bierze że jeszcze nie zamknęli tego tematu .A może teraz nasilają się działania oszukańcze konsultantów , bo po 25 grudnia będzie o to ciężej .
            Ostatni raz edytowany przez fukas; 2014-11-02, 18:26.

            Komentarz


            • napisał(a) fukas Zobacz post
              Temat staje się coraz bardziej gorący i o to chodzi - aż dziw w bierze że jeszcze nie zamknęli tego tematu .A może teraz nasilają się działania oszukańcze konsultantów , bo po 25 grudnia będzie o to ciężej .
              nc+ już powiedziała, że ich nie dotyczy (24.12.2014r.), bo oni zazwyczaj przedłużają umowy a tego wg ich prawników przepis ten nie dotyczy. Mają swoich Falandyszów jak ówczesny mu (Falandyszowi) prezydent. Oszustw coraz więcej, bo trzeba wyrobić coraz wyższe normy sprzedażowe.
              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

              Komentarz


              • Poślij linka na pw gdzie to pisze , że ich prawnicy tak twierdzą - trzeba to zaraz zgłosić do uokik .

                Komentarz


                • Tutaj jest wytłumaczone dlaczego nie można zrezygnować
                  http://forum.ncplus.pl/forum/showthr...474#post755474
                  Tylko czy już podpisanej umowy, w tym przypadku wyrażonej zgodzie przez telefon, nie można rozwiązać, zmienić tego samego czy następnego dnia jeśli zauważyło się swoją pomyłkę?

                  Komentarz


                  • Niestety mnie też oszukali. Miałem dotychczas Universe + i 6 C+. Chciałem to samo i 2x pytałem konsula czy napewno będzie to ta sama oferta. Twierdził że tak i dorzucił HBO na 6 mc gratis.....taaaa i się zaczęło, okazało się że mam owszem 6C+ ale z comfort + bez extra+ czyli nie jest to dawny Universe i dodatkowo HBO to mam na 4mc a nie na 6. Czy reklamację można złożyć przez formularz kontaktowy na ncplus.pl czy jest do nich jakiś mail?

                    Komentarz


                    • Ja dzwonie składam reklamacje a za chwile jeszcze raz dzwonie i konsultant czyta reklamacje przez email tez można , przez formularz wchodzisz na płatności , bo nie ma tam reklamacji -kolejna paranoja .Tak żebyś miał trudniej .

                      Komentarz


                      • Jeżeli ktoś ma rozsądne podejście do spraw związanych z zawieraniem, aneksami do umów czy to dotyczy telewizji, telefonii, internetu raczej nie podejmuje decyzji od razu. Przegląda się ofertę, propozycje konkurencji, porównuje pakiety itp. tak aby nie dać się złapać i próbować podjąć grę w ramach negocjacji.Inaczej pojawiają się później niedomówienia, zdziwienie ,że powiedzmy jakieś kanały to opcja extra+, zapytania co oznaczają pewne terminy jak się już przedłużyło umowę.
                        Jeśli ma się pewną wiedzę a rozmowa z konsultantem była prowadzona w sposób jasny i czytelny dla obu stron to późniejsza próba "oszukania" klienta a mogą być różne sytuacje np. błąd konsula(niestety ilość pomyłek świadczy o tym,że nc+ wciąż ma z tym największy problem), komplikacje natury technicznej itd. będzie się kończyć wygraną klienta.
                        Niejednokrotnie operator na błędach konsultantów nie zyskuje a wręcz traci-można je "obrócić" na korzyść abonenta-koszty zw. z reklamacją inne pośrednie koszty to m. in. utrata wizerunku, wiarygodności wśród własnych klientów.
                        Ostatni raz edytowany przez hamsterrrrr; 2014-11-02, 22:49.
                        PAKIET SUPERPREMIUM+
                        +Multiroom Premium/99.9 zł, H/H2, Eleven
                        Rodzinny HD

                        Komentarz


                        • napisał(a) frycu Zobacz post
                          Niestety mnie też oszukali. Miałem dotychczas Universe + i 6 C+. Chciałem to samo i 2x pytałem konsula czy napewno będzie to ta sama oferta. Twierdził że tak i dorzucił HBO na 6 mc gratis.....taaaa i się zaczęło, okazało się że mam owszem 6C+ ale z comfort + bez extra+ czyli nie jest to dawny Universe i dodatkowo HBO to mam na 4mc a nie na 6. Czy reklamację można złożyć przez formularz kontaktowy na ncplus.pl czy jest do nich jakiś mail?
                          Przez formularz i poproś o przesłanie odpowiedzi na reklamację w pierwszej kolejności na maila.

                          napisał(a) hamsterrrrr Zobacz post
                          Jeżeli ktoś ma rozsądne podejście do spraw związanych z zawieraniem, aneksami do umów czy to dotyczy telewizji, telefonii, internetu raczej nie podejmuje decyzji od razu. Przegląda się ofertę, propozycje konkurencji, porównuje pakiety itp. tak aby nie dać się złapać i próbować podjąć grę w ramach negocjacji.Inaczej pojawiają się później niedomówienia, zdziwienie ,że powiedzmy jakieś kanały to opcja extra+, zapytania co oznaczają pewne terminy jak się już przedłużyło umowę.
                          Jeśli ma się pewną wiedzę a rozmowa z konsultantem była prowadzona w sposób jasny i czytelny dla obu stron to późniejsza próba "oszukania" klienta a mogą być różne sytuacje np. błąd konsula(niestety ilość pomyłek świadczy o tym,że nc+ wciąż ma z tym największy problem), komplikacje natury technicznej itd. będzie się kończyć wygraną klienta.
                          Niejednokrotnie operator na błędach konsultantów nie zyskuje a wręcz traci-można je "obrócić" na korzyść abonenta-koszty zw. z reklamacją inne pośrednie koszty to m. in. utrata wizerunku, wiarygodności wśród własnych klientów.
                          Tylko wiesz, dany abonent jest z tą platformą (wcześniej z Cyfrą+) od lat, przedłużał umowę x razy. Zawsze mówił tę samą formułkę. Zawsze było OK to dlaczego nagle teraz miałoby być inaczej. A tu się okazuje że może być inaczej. Dlaczego? No własnie, dlaczego przez lata działało a teraz nagle konsultanci zmienili podejście?
                          Ostatni raz edytowany przez Greg08; 2014-11-03, 06:05.

                          Komentarz


                          • Może dlatego że im ktoś każe (szkoli do tego ) , a może przez to że korzystają z firm zewnętrznych , które zatrudniają na śmieciówkach jakieś osoby , które muszą wyrobić normę np. 20 umów dziennie . Jak się nie da to trzeba oszukać , podpisać umowę bez wiedzy klienta . Po miesiącu taki konsultant może już nie pracować jak dostanie za miesiąc pracy 800 zł. i zjechaną psychikę . Za dany miesiąc norma u kierownika wyrobiona w papierach się zgadza - a jakiś tam mały odsetek zareklamuje ( o ile się zorientuje ,albo będzie się komuś chciało kopać z koniem ) . Może konsultant też oszukiwać dla samego siebie , by mieć więcej kasy - a wie że np. za miesiąc pójdzie do innej pracy . Ogólnie procedury pozwalają na patologię - więc się z tego korzysta .

                            Komentarz


                            • Ale na reklamacjach już pracuje raczej inna ekipa, bardziej związana z firmą. Zamiast wysyłać maila nie bo nie, wystarczyłoby zadzwonić że nie ale przecież dla dobra dalszej współpracy można się dogadać. Właściwie gdyby już po samym wpłynięciu takiej reklamacji ktoś wykonał telefon i się dogadał to ktoś inny nie musiałby odsłuchać rozmowy, czasem długiej, nie musiałby pisać odpowiedzi, nie trzeba by wysyłać maili i listów. Jeden telefon mógłby odciążyć cały system.

                              Komentarz


                              • napisał(a) dizmar Zobacz post
                                I to jest godne naśladowania.
                                Mnie straszono sądem ale jakoś nie mogę się doczekać.
                                Co jest godne naśladowania? Bluzgi na forum jakiegoś internetowego trolla? Nie widzisz, że koleś to typowa gimbaza czerpiąca satysfakcję z umieszczania swoich śmieciowych wypocin gdzie się da..? Jeśli wierzysz w to co napisał, to gratuluję naiwności
                                Uprzedzając Twoją ewentualną odpowiedź - nie, nie jestem zadowolony z poziomu obsługi BOK w nc+i moderatoro - cenzorów na tym forum (no może poza Moniką_nc+, którą to trollisko nie wiadomo czemu włączyło do swojego wpisu), poza tym uważam, że nieraz trzeba mieć dużo szczęścia aby coś załatwić; reklamacje też nie jeden raz zgłaszałem.
                                Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+