Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozbieznosc w numerach kont

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rozbieznosc w numerach kont

    Bylem w N od kilku lat, nie podpisywalem nowej umowy z nc+, jestem na starych warunkach jeszcze do polowy przyszlego roku. W tym miesiacu w ICA zauwazylem, ze wyswietla mi sie nowy numer konta do zaplaty - na podstawie numeru - w banku Pekao. Do tej pory byl numer w Rabobanku. Oczywiscie oba byly zakonczone moim numerem abonenta. Co ciekawe dekoder nadal wyswietla stary numer konta, nie bylo tez zadnej informacji o zmianie. I co, gdzie mam teraz zaplacic?
    Ostatni raz edytowany przez xtek; 2013-07-30, 08:47.

  • #2
    Prześlij proszę dane umowy na nasz adres e-mail (szczegóły poniżej).

    Komentarz


    • #3
      Też potwierdzam taką rozbieżność , różnica w 10 pierwszych cyfrach ICA :39 1240 6960.... , faktura w dekoderze 92 2000 0017....

      Komentarz


      • #4
        Również i u mnie różnica w nr konta. Faktura za czerwiec: 98 2000 0017 ... a w ICA: 45 1240 6960 ...
        Ostatni raz edytowany przez lukas88; 2013-07-30, 11:06.
        Extra+ Canal+ (6) 69,90zł 24m
        HBO HD 0zł 6m 25zł 6m
        HBO GO 0zł 6m
        Filmbox 0zł 6m
        Multiroom Premium 0zł 24m

        Komentarz


        • #5
          Również potwierdzam rozbieżność numerów kont na dekoderze i w ICA tak jak pisze @tolesi różnica jest w 10 pierwszych cyfrach Czyżby następny przekręt nc+ bo od dnia falstartu i totalnej porażki można się po nich spodziewać wszystkiego Proszę o oficjale wypowiedzenie się nc+ przedstawicieli w tej sprawie i wyjaśnienie o co chodzi w tym wszysykim

          Komentarz


          • #6
            Zmiana nie ma wpływu na takie zlecenia jak np polecenie zapłaty, invobill. Zalecamy już dokonywanie wpłat na nowo otrzymany rachunek a komunikacja w tej sprawie pojawi się już w najbliższym czasie. Wszyscy klienci otrzymają oficjalne potwierdzenie. Zmiana numeru rachunku dotyczy przeniesienia konta z Rabobanku na Pekao SA.

            Komentarz


            • #7
              Czyli numer konta widniejący na dekoderze czy w ICA?
              Ostatni raz edytowany przez sztywny; 2013-07-30, 13:22.

              Komentarz


              • #8
                Nowy rachunek zawierający zakres 1240 6960.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Michał_nc+ Zobacz post
                  Zmiana nie ma wpływu na takie zlecenia jak np polecenie zapłaty, invobill. Zalecamy już dokonywanie wpłat na nowo otrzymany rachunek a komunikacja w tej sprawie pojawi się już w najbliższym czasie. Wszyscy klienci otrzymają oficjalne potwierdzenie. Zmiana numeru rachunku dotyczy przeniesienia konta z Rabobanku na Pekao SA.
                  Michale , czyli jak Ja mam włączoną usługe Invoobill to zmiana numeru konta mnie nie dotyczy??

                  dotychczasowy od 2009r początek mam 05 1240 6960 8999 .........

                  Coś się zmieni mi?
                  Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

                  Komentarz


                  • #10
                    Przynajmneij jakiś plus tych przenosin z Rabobanku do Pekao bo przelewy do rabo trwaja 2 tyg .. tylko szkoda że nikt mnie wczesniej nie poinformował, bo można by było już a nowy rachunek robić przelew. .. :/
                    WPT+HBO+Cinemax+HHD+6 Canal+ 69,90
                    NC+ Universe+ + HBO+6Canal+ +MRS +HHD70,99 ;)

                    Komentarz


                    • #11
                      Wezwanie do zapłaty ale za co?

                      Korzystałam z oferty N, w kwietniu przeszliśmy do nc+. Rachunki są opłacane wg tego co wyskakuje na ekranie, zaglądam też do ICA - wszystko ok. Od kwietnia dostaje jednak mailem wezwania do zapłaty z pogróżkami o wyłączeniu sygnału. Pierwszy raz zapłaciłam mimo ze kwota z sufitu i nr konta inny. Wezwania nadal przychodzą, kwoty różne. Na ICA śladu po tej wpłacie niema. Ktoś mi potrafi wyjaśnić komu zrobiliśmy prezent na ponad 157 zł?

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) chipsi Zobacz post
                        Korzystałam z oferty N, w kwietniu przeszliśmy do nc+. Rachunki są opłacane wg tego co wyskakuje na ekranie, zaglądam też do ICA - wszystko ok. Od kwietnia dostaje jednak mailem wezwania do zapłaty z pogróżkami o wyłączeniu sygnału. Pierwszy raz zapłaciłam mimo ze kwota z sufitu i nr konta inny. Wezwania nadal przychodzą, kwoty różne. Na ICA śladu po tej wpłacie niema. Ktoś mi potrafi wyjaśnić komu zrobiliśmy prezent na ponad 157 zł?

                        Jeżeli chcesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+ to wyślij e-mail na jeden z poniższych adresów:
                        adres do obsługi Abonentów n: doradca.n@info2.ncplus.com.pl
                        adres do obsługi Abonentów c+: doradca.c@info2.ncplus.com.pl
                        adres do obsługi Abonentów nc+: doradca@info2.ncplus.com.pl
                        W treści podaj dane do weryfikacji (numer umowy oraz imię i nazwisko), opisz problem.
                        W temacie maila podaj swój Nick - i krótko opisz cel kontaktu.
                        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) stokrotka_2 Zobacz post
                          Przynajmneij jakiś plus tych przenosin z Rabobanku do Pekao bo przelewy do rabo trwaja 2 tyg .. tylko szkoda że nikt mnie wczesniej nie poinformował, bo można by było już a nowy rachunek robić przelew. .. :/
                          To chyba lekka przesada no chyba,ze chcialas napisac 2 dni

                          napisał(a) chipsi Zobacz post
                          Korzystałam z oferty N, w kwietniu przeszliśmy do nc+. Rachunki są opłacane wg tego co wyskakuje na ekranie, zaglądam też do ICA - wszystko ok. Od kwietnia dostaje jednak mailem wezwania do zapłaty z pogróżkami o wyłączeniu sygnału. Pierwszy raz zapłaciłam mimo ze kwota z sufitu i nr konta inny. Wezwania nadal przychodzą, kwoty różne. Na ICA śladu po tej wpłacie niema. Ktoś mi potrafi wyjaśnić komu zrobiliśmy prezent na ponad 157 zł?
                          Skoro w ICA wszystko jest ok, nie wyskakiwaly na ekranie tv komunikaty o zaleglosci to kto wplaca pieniadze na nieznany numer rachunku ktory otrzymal w jakims mailu ???


                          P.S.
                          Kilka osob pisze o zmianie numeru rachunku,ale ostatnie cyfry chyba pozostaly bez zmian i odzwierciedlaja rowniez numer klienta,prawda?
                          Ostatni raz edytowany przez Kibo no hikari; 2013-07-30, 13:29.
                          Do 31.07.2013r. WPT+HBO+nPremium
                          W końcu zrozumiałem ofertę i od 01.08.2013r.:
                          Universe+/6xCanal+/3xHBO

                          Komentarz


                          • #14
                            [QUOTE=Kibo no hikari;729846]To chyba lekka przesada no chyba,ze chcialas napisac 2 dni



                            Własnie 2 tyg. u mnie w banku było wszystko ok ale ten rabobank to jest paranoja, i napisze jeszcze raz 2 tyg szedl przelew;]
                            WPT+HBO+Cinemax+HHD+6 Canal+ 69,90
                            NC+ Universe+ + HBO+6Canal+ +MRS +HHD70,99 ;)

                            Komentarz


                            • #15
                              >Skoro w ICA wszystko jest ok, nie wyskakiwaly na ekranie tv komunikaty o >zaleglosci to kto wplaca pieniadze na nieznany numer rachunku ktory otrzymal >w jakims mailu ???


                              Nie w "jakimś" tylko z adresu ncplus@info.ncplus.pl. Ostatnie cyfry konta są zgodnie z nr abonenta. Było wezwanie, my wyjazd więc szybko zapłaciliśmy. Dopiero przy następnym mailu przyszły wątpliwości - ktoś nas oszukał czy nc+ ma burdel? Niestety nie możemy się dodzwonić :/

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+