Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hamstwo, hamstwo, hamstwo!

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Hamstwo, hamstwo, hamstwo!

    Czy to normalne, że dzwoni babsko z nc+ z ofertą prezdłużenia umowy do aktualnego klienta NC+, a po paru minutach mówi:

    ".......przepraszam, że Panu przerwę, ale kończę prace i proszę sobie zadzwonić pod numer 800......."


    Hamstwo i tyle!!

    idę do Polsatu, tam jest przynajmniej obsługa miła!

  • #2
    Jak już to chamstwo a nie "hamstwo" po drugie to przecież nie musi siedzieć w pracy dłużej jeśli jej za to nie płacą. Wiem jak wygląda praca w CC i wiem też jacy są ludzie, gadałem kiedyś z babką półtorej godziny, taka była rozgadana że nie mogłem skończyć tej rozmowy a następnego nie potrafiła nawet odebrać i powiedzieć że nie jest zainteresowana...

    Komentarz


    • #3
      Włąśnie HHHHHHamstwo przez samo H

      napisał(a) LFC Zobacz post
      Jak już to chamstwo a nie "hamstwo" po drugie to przecież nie musi siedzieć w pracy dłużej jeśli jej za to nie płacą. Wiem jak wygląda praca w CC i wiem też jacy są ludzie, gadałem kiedyś z babką półtorej godziny, taka była rozgadana że nie mogłem skończyć tej rozmowy a następnego nie potrafiła nawet odebrać i powiedzieć że nie jest zainteresowana...
      Właśnie HHHHHHamstwo przez samo H !!!!!!

      jak jest pod koniec pracy to po [ciach] dzwoni! niech idzie do domu jakniema czasu dla klienta!

      HHHHHamstow i tyle
      Ostatni raz edytowany przez klient_cn; 2014-07-17, 09:19.

      Komentarz


      • #4
        Myślisz że jak pójdziesz do innego operatora to będzie inaczej? Może nie trafisz na taką samą sytuację ale tam nie pracują "lepsi" ludzie...

        Komentarz


        • #5
          pewnie nie, ale będę miał satysfakcję że odchodzi coraz więcej ludzi z NC+ (PLUS 1) - czyli ja

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) klient_cn Zobacz post
            Włąśnie HHHHHHamstwo przez samo H !!!!!!
            ...
            Jeżeli już to właśnie a nie włąśnie. Przyganiał kocił garnkowi...
            Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

            Komentarz


            • #7
              @klient_cn,
              takie zachowanie Konsultanta, oczywiście nie powinno mieć miejsca. Najmocniej przepraszam za podejście i słowa naszego pracownika. Chętnie zajmę się wyjaśnieniem tej sytuacji. Będę jednak potrzebował kilku informacji, które pomogą w odszukaniu przeprowadzonej z Tobą rozmowy. Skontaktuj się zatem proszę z nami przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.
              Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2014-07-14, 21:47.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) dizmar Zobacz post
                Jeżeli już to właśnie a nie włąśnie. Przyganiał kocił garnkowi...

                Nie ma się co dziwić, wszystkie firmy tną koszty na pracowniku( zarząd musi wziąć wysoką dywidendę), to i jakość pracy wyrobnika, adekwatna do zarobków.

                @dizmar - znów się czepiasz literówek, wreszcie napiszesz coś na temat.
                LG32 LCD HD - ITI2850ST
                PC_mon.21" - ITI2850ST
                ant. 90cm (HB_Astra)
                TNK HD - Premium HD, DVB-T
                TNK HD - Domowy HD, DVB-T

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                  @klient_cn,
                  takie zachowanie Konsultanta, oczywiście nie powinno mieć miejsca. Najmocniej przepraszam za podejście i słowa naszego pracownika. Chętnie zajmę się wyjaśnieniem tej sytuacji. Będę jednak potrzebował kilku informacji, które pomogą w odszukaniu przeprowadzonej z Tobą rozmowy. Skontaktuj się zatem proszę z nami przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.
                  Dobre!
                  Napisałem, a w odpowiedzi na email otrzymałem informacje:

                  Witaj,
                  w takim wypadku należy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas.

                  Skarga rozpatrywana jest wewnątrz firmy i jej wynik w żaden sposób nie jest wysyłana do Abonenta.

                  W razie dodatkowych pytań proszę o zachowanie ciągłości tej korespondencji.

                  Pozdrawiam,
                  Piotrek_nc+
                  nc+_przedstawiciel



                  WNIOSKEK:

                  DLA NC NIE ZALEZY NA WYJASNIENIU, POMOCY I POPRAWIE USLUG, ZALEZY NA SWALENIU CALEJ ROBITY NA KLIENTA. TO JA JAKO KLIENT MAM PROSIC I MOWIC IM CO ONI MAJA ZROBIC ABY BYLO LEPIEJ. TO JA JAKO KLIENT MAM TRACIC SWOJ CZAS NA PISANIE BEZSENSOWNYCH MAILI DO NIEWIADOMO KOGO I Z GORY UPRZEDZAJA ZE NIE OTRZYMAM ODPOWIEDZI - BDURA I PARANIJA.

                  TO NIE CALLCENTER ŹLE ROBI - TO JEST PO PROSTU POLITYKA FIRMY NC: OLAC KLIENTA, ZWALIC NA NIEGO WSZELKA BIUROKRACJE, MOZE MU SIE ZNUDI, A MY (JAKO NC) I TAK WYDOIMY KLIENTOW - OBSLUGA JEST NIE WAZNA!

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) klient_cn Zobacz post
                    ...
                    Napisałem, a w odpowiedzi na email otrzymałem informacje:
                    ...
                    Skarga rozpatrywana jest wewnątrz firmy i jej wynik w żaden sposób nie jest wysyłana do Abonenta.
                    ...
                    To jest szczyt chamstwa a nawet hamstwa jak ktoś już w tym temacie napisał.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      Pozatym proszę zauważyć, jak "przedstawiciel" NC podpisuje się pod emailem służbowym:

                      "
                      ........................
                      W razie dodatkowych pytań proszę o zachowanie ciągłości tej korespondencji.

                      Pozdrawiam,
                      Piotrek_nc+
                      nc+_przedstawiciel
                      "


                      Nie jestme z "Piotrkiem" na Ty, wiec zazwyczaj, w każdej szanującej się firmie, pracownik podpisuje się z imienia i nazwiska.

                      Piotrek czy Piotruś to moze być dla swojej mamusi, a Piotruś jako przedstawiciel dużej, firmy, (firmy która chce uchodzić za poważną) jaką jest NC!

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) klient_cn Zobacz post

                        Piotrek czy Piotruś to moze być dla swojej mamusi, a Piotruś jako przedstawiciel dużej, firmy, (firmy która chce uchodzić za poważną) jaką jest NC!
                        Zgadzam się z Tobą, mnie też razi takie spoufalanie i sztuczna familiarność! Nie jestem kolegą Piotrka, czy Jurka, towarzystwo sobie sam dobieram.
                        Sam podpis, to mały pikuś, Jurek przez cały mejl wali mi na TY mniej więcej tak: "możesz opisać jakie to (...)", tak jakbym był Jego kolegą!!! Albo Jurek (nc+ przedstawiciel firmy???!!!) "szczerząc zęby": "otrzymałeś/aś naruszenie na Forum platformy nc+ (...). Na moje oburzenie, jeden z drugim nie reagują.

                        Tak więc pytam przedstawicieli nc+, Ty Jurek, Ty Piotrek, od kiedy to jesteśmy na Ty?
                        Ostatni raz edytowany przez Janusz123; 2014-07-18, 11:47.
                        TV REPUBLIKA zawsze kontrowersyjna, ale bezkompromisowa!!!

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Janusz123 Zobacz post
                          Tak więc pytam przedstawicieli nc+, Ty Jurek, Ty Piotrek, od kiedy to jesteśmy na Ty?
                          Wyluzuj. To jest forum internetowe a na takich zasadą jest zwracanie się do innych forumowiczów per "Ty". Również w prywatnych wiadomościach.
                          Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
                          Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
                          Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Janusz123 Zobacz post
                            Zgadzam się z Tobą, mnie też razi takie spoufalanie i sztuczna familiarność! Nie jestem kolegą Piotrka, czy Jurka, towarzystwo sobie sam dobieram.
                            Sam podpis, to mały pikuś, Jurek przez cały mejl wali mi na TY mniej więcej tak: "możesz opisać jakie to (...)", tak jakbym był Jego kolegą!!! Albo Jurek (nc+ przedstawiciel firmy???!!!) "szczerząc zęby": "otrzymałeś/aś naruszenie na Forum platformy nc+ (...). Na moje oburzenie, jeden z drugim nie reagują.

                            Tak więc pytam przedstawicieli nc+, Ty Jurek, Ty Piotrek, od kiedy to jesteśmy na Ty?
                            To teraz odpowiedz na pytanie. Czy Ty we wszystkich swoich postach zwracasz się do współrozmówców na Ty?? Czy masz do mnie i innych pretensje, że w tym poście i wielu poprzednich pisałem na Ty?? Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś tutaj zgłaszał tego typu pretensje do innych userów.

                            O ile w życiu prywatnym też mnie denerwuje zwracanie się obcych osób, których nie znam, do mnie per Ty (co w mojej firmie niestety jest dość częste, bo co niektórym się wydaje ) to w tej kwestii zgadzam się z Elendilem - na forum panują inne zasady i dla mnie sztucznie wyglądałoby, gdyby wszyscy zwracali się do pozostałych per Pan/Pani. A skoro moderatorzy są tutaj bardziej uczestnikami życia forum, aniżeli oficjalnymi sprzedawcami w garniturach, to obowiązują ich te same zasady co każdego innego. Także czepianie się na siłę, akurat tych osób jest chyba nie na miejscu. Na tej samej zasadzie można się uczepić każdego usera.

                            Komentarz


                            • #15
                              Jak już pisałem na wielu forach. W necie TYkamy a nie PANujemy. Jest to taka chyba niepisana ale przyjęta zasada.
                              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+