Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

odpowiedź z formularza

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • rafmus9
    założył(a) wątek odpowiedź z formularza

    odpowiedź z formularza

    witam, w piątek wieczorem opisałem mój problem w formularzu zgłoszeniowym, nc+ zamawiałem przez internet, kiedy moge oczekiwać odpowiedzi - pytam bo jeśli tydzień-dwa to zrywam umowe. mam duży problem, konsultant odsyła mnie do formularza, i czuje że wszyscy z tej firmy mają mnie gdzieś. a ja wole zerwać w tych pierwszych 10dniach umowe i mieć spokój.

  • Pawrym
    replied
    napisał(a) Kasia.G_nc+ Zobacz post
    Witaj@ Pawrym,


    jeżeli opcja Cinemax została uruchomiona przez Ciebie w bieżącym miesiącu, w ramach promocji +miesiąca, możesz zgłosić ją do wyłączenia na koniec lipca 2016 r.
    W celu weryfikacji posiadanych opcji zachęcam również do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl.
    Dziękuję Pani za informację! Tak, promocję włączyłem w tym miesiącu, 7 czerwca. Nie będę pisać na doradcę, bo nie ma czego weryfikować. Po prostu zawsze wprowadza mnie w konsternację ta druga część zapisu w regulaminie promocji: okres promocji - od dnia aktywacji Promocji do końca miesiąca skorzystania z Promocji + 1 miesiąc albo 1 miesiąc – w przypadku ofert z odroczoną datą aktywacji. No ale skoro promocję miałem uruchomioną od razu, to ta odroczona data aktywacji mnie nie dotyczy. Zaraz wyślę zlecenie wyłączenia przez formularz.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!


    Edit: Potwierdzam, że odpowiedzi znów są udzielane na bieżąco. Na maila informującego mnie o wyłączeniu mi Cinemaxów z końcem lipca czekałem wczoraj tylko pięć godzin, a nie aż dwa tygodnie. A tak właśnie było w marcu, gdy ostatni raz korzystałem z formularza.
    Ostatni raz edytowany przez Pawrym; 2016-06-21, 13:12.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Witaj@ Pawrym,


    jeżeli opcja Cinemax została uruchomiona przez Ciebie w bieżącym miesiącu, w ramach promocji +miesiąca, możesz zgłosić ją do wyłączenia na koniec lipca 2016 r.
    W celu weryfikacji posiadanych opcji zachęcam również do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl.

    Leave a comment:


  • Pawrym
    replied
    A ja mam pytanie do Przedstawiciela, czy w formularzu kontaktowym mam napisać, żeby kanały Cinemax zostały mi wyłączone z końcem czerwca, czy z końcem lipca? Chcę uniknąć opłaty za nie po okresie promocyjnym, ale tym razem przy promocji Plus Miesiąca nie znalazłem podanej informacji o możliwości ich wyłączenia przez formularz, ani do kiedy należy to zrobić. W jej regulaminie niby jest podane, że za lipiec będę miał do zapłaty normalną kwotę abonamentu, ale wolę się upewnić.

    Leave a comment:


  • Kasia_nc+
    replied
    napisał(a) chudy125 Zobacz post
    Witam,
    10.06.2016 przez ICA napisałem wiadomość do Was, otrzymałem na e-mail potwierdzenie wysłania wiadomości. Dziś jest 19.06.2016 a odpowiedzi ani słychu ani widu. Myślę że dziewięć dni to jest dużo, nawet jak macie dużo tych zgłoszeń???
    chudy125 ,

    napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas zweryfikujemy, czy odpowiedź została wysłana. Dodam, że aktualnie odpowiedzi udzielane są na bieżąco.

    Leave a comment:


  • chudy125
    replied
    Witam,
    10.06.2016 przez ICA napisałem wiadomość do Was, otrzymałem na e-mail potwierdzenie wysłania wiadomości. Dziś jest 19.06.2016 a odpowiedzi ani słychu ani widu. Myślę że dziewięć dni to jest dużo, nawet jak macie dużo tych zgłoszeń???

    Leave a comment:


  • Monika.W_nc+
    replied
    @ Karolo odpowiedzi na pytania wysyłane za pomocą formularza jak i na skrzynkę doradcy są obsługiwane według kolejności. Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od ilości zgłoszeń. Proszę o cierpliwość.

    Leave a comment:


  • Karolo
    replied
    Dwa dni temu również skorzystałem z formularza dlatego podpinam się pod to pytanie

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+