Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reklamacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Reklamacja

    Postanowiłem napisać na forum bo niestety dołączyłem do grona niezadowolownych klientów NC+. W dniu 9 października złożyłem reklamację dot. przedłużenia umowy do którego doszło w czasie rozmowy telefonicznej. Niestety szybko okazało się że oferta, którą dostałem nie może zostać zrealizowana.

    Kolejne czekanie ponad miesiąc na odpowiedź, którą mi dziś odczytano mi na moje żądanie po terminie (pisma jeszcze nie ma). Wczoraj jeszcze decyzji nie było, a przecież minęło ustawowe 30 dni, więc moja reklamacja została automatycznie uznana. Odpowiedź zupełnie niezgodna z tym co zostało ustalone w rozmowie telefonicznej, a później w zgłoszeniu reklamacyjnym.

    Dziś wysłałem po rozmowie z Kancelarią Prawną odwołanie od reklamacji. Pewnie znów kolejne 30 dni. Zaczyna być to bezczelne traktowanie klienta, a ja sobie na to pozwolić nie mogę. Wynika z tego że walczyć z NC+ trzeba tylko przed sądem,

  • #2
    Jednego nie rozumiem - nie dostałeś odpowiedzi, czyli reklamacja jest uznana a dzwonisz, pytasz o treść odpowiedzi i piszesz pisma z reklamacją odpowiedzi, której nie dostałeś w terminie.
    Po prostu - płać zgodnie z reklamacją i wezwij pisemnie do świadczenia usług zgodnie z reklamacją.
    PS Co masz na swoim nagraniu rozmowy z przedłużenia?
    W N od 2006
    Było U+Superfilm/68
    Było nC+ silver, 6C+,HBO/69,
    Extra, HBO, HBOGO, C+,C+Film1i2 > 8*C+/74,90 do 29.02.2016
    Zaczyna być taniej i słoneczniej...

    Komentarz


    • #3
      A co konkretnie poszło nie tak? Jeśli to jakaś niewielka różnica to mogłeś zadzwonić na krakowski numer DUK i tam próbować co odkręcić, na nowo przedłużyć umowę. Znajoma tak naprostowała sprawę. Ale to był jej ostatni kontakt z nc+. Po skończeniu obecnej umowy i wysłaniu wypowiedzenia nie odbierze żadnego telefonu z 022.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) Greg08 Zobacz post
        ... nie odbierze żadnego telefonu z 022.
        Nie odbierze telefonu z 022 bo z takiego początku numeru telefonu nikt do nie nie zadzwoni ponieważ jest to niemożliwe przynajmniej w Polsce. Domniemam, że odbierze telefon (nie istotny początek numeru a na pewne nie będzie to 022) i umowę ponownie przedłuży, bo znowu uwierzy zapewnieniom konsultanta.
        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

        Komentarz


        • #5
          reklamacja c.d.

          Oczywiście wczoraj po kolejnym telefonie uzyskałem odpowiedź na moją reklamację - problem w tym, że NC+ przyznało się do popełnienia błędu przez pracownika, ale zaproponowali standardową ofertę, która jest dostępna na stronie dla nowych klientów. Przecież w rozmowie w dniu 8.10.2014 ustaliliśmy warunki i odbiór dekodera - tylko, że tego dekodera nie otrzymałem. Pomijam fakt, że do dziś nie mam pisemnej odpowiedzi, a ustną uzyskałem tylko i wyłącznie dlatego że postanowiłem zadzwonić. Dla pracowników Działu Reklamacji również nie stanowi różnicy fakt, że reklamacja została rozpatrzona w dniu 13.11.2014, a powinna zostać rozpatrzona w ciągu 30 dni (t.j. do 8.11.2014).
          Co do kontaktu telefonicznego z Działem Reklamacji nie ma możliwości rozmowy, a konsultanci rozkładają ręce i informują, że należy czekać 30 dni na werdykt Działu Reklamacji.
          Niemniej jednak dla mnie wiążąca jest rozmowa telefoniczna z konsultantem w październiku i tego będę się trzymał. NC+ musi również zapłacić za mój stracony czas spędzony w Punktach NC+ w celu odbioru umówionego dekodera. Wczoraj złożyłem odwołanie od reklamacji (kolejne 30 dni) po konsultacji z Kancelarią Prawną z którą współpracuje oraz skargę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w Poznaniu.

          Komentarz


          • #6
            reklamacja c.d.

            Minęło już kilka dni a odpowiedź w formie pisemnej jeszcze nie dotarła (dziwne, bo Poczta Polska aż tak źle nie działa). Tymczasem dziś został przyjęty wniosek do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez reprezentującą mnie kancelarię prawną. Ciekaw jestem jaki będzie wynik?

            Komentarz


            • #7
              REKLAMACJA VOD

              Niestety też mam problem z telewizją NCplus.... przede wszystkim z VOD.... wczoraj postanowiłam po raz pierwszy wysłać reklamację, gdy to od momentu złożenia zamówienia na film (17:28) do godziny 22:40 nie został aktywowany..... 3 razy dzwoniłam do konsultantów w tej sprawie... podczas ostatniego telefonu poprosiłam o rezygnację z zamówienia, Pani rezygnację przyjęła, ale powiedziałą, że zapłacić i tak musze (ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ).... jeżeli chcę, to mogę złożyć reklamację, która w ciągu 30 dni zostanie rozstrzygnięta....Złożyłam jedną o konsultanta, kolejną wysłałam dzisiaj..... 9,90zł to nie majątek, ale sposób traktowania stałych klientów jest skandaliczny !! !! Znajomi, którzy przyszły na film i przysłuchiwali się całemu wydarzeniu zgodnie swierdzili, że całe szczęście oni mają POLSAT. Tam jest taka różnica, że konsultanci dbają zarówno o potencjalnych klientów, jak i o stałych.... w NC+ gdy chciałam rozwiązać umowę z powodu niekorzystnych warunków finansowych, to konsultant był przemiły, wydzwania, proponował nowe warunki, zdecydowaliśmy się zostać i efekt?? żaden.... to nie jest mój pierwszy problem z NC+, a przede wszystkim z VOD..."

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) pestkaaaa Zobacz post
                ... zdecydowaliśmy się zostać i efekt?? żaden.... to nie jest mój pierwszy problem z NC+, a przede wszystkim z VOD..."
                I po co Ci to było?

                napisał(a) arj Zobacz post
                Minęło już kilka dni a odpowiedź w formie pisemnej jeszcze nie dotarła (dziwne, bo Poczta Polska aż tak źle nie działa). ...
                Przecież oni wysyłają listem zwykłym toteż list mógł zaginąć po drodze bez jakichkolwiek konsekwencji dla kogokolwiek.
                Ostatni raz edytowany przez Kamil_nc+; 2014-12-08, 08:32.
                Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                Komentarz


                • #9
                  Dzisiaj dzwoniąc do BOK w/s mojej reklamacji usłyszałem od PNiChK (Pani Niedouczona i Chamska Konsultantka), że reklamacje rozpatrywane są w ostatnim, czyli 30 dniu od złożenia, i w związku z tym zadnej odpowiedzi przed tym czasem nie mam co oczekiwać. Fajnie
                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) zakmar Zobacz post
                    Dzisiaj dzwoniąc do BOK w/s mojej reklamacji usłyszałem od PNiChK (Pani Niedouczona i Chamska Konsultantka), że reklamacje rozpatrywane są w ostatnim, czyli 30 dniu od złożenia, i w związku z tym zadnej odpowiedzi przed tym czasem nie mam co oczekiwać. Fajnie
                    A konsultanci na tym forum twierdzili, że tak długie rozpatrywanie reklamacji spowodowane jest ich ilością. Osoby pracujące w dziale reklamacji starają się aby następowało to jak najszybciej. Ktoś tu bezczelnie kłamie. Abonenci do tego (kłamstw) powinni być jednak przyzwyczajeni. Przecież jest to jeden z głównych elementów Nowej Definicji Rozrywki dodawany niektórym abonentom gratis od początku istnienia nc+. Przed świętami i Nowym Rokiem "zaszczyconych" tym wyróżnieniem powinno być znacznie więcej.
                    Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                    Komentarz


                    • #11
                      @dizmar
                      zbynio sam edytował ten post wstawiając treść "............. " więc go usunąłem.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zgadza się @Kamil , bo co to da że się człowiek naklepie . Odniosłem się do tego w innym temacie i ten post edytowałem .

                        Komentarz


                        • #13
                          Dlatego od tej platformy trzeba uciekać daleko! Mnie na szczęście umowa kończy się w lutym wypowiedzenie wysłane i nie mam zamiaru dalej z nimi współpracować

                          Komentarz


                          • #14
                            Co do rozpatrywania reklamacji to jest to chyba standard w nc+. Złożyłem wypowiedzenie umowy na czas określony w punkcie NC+ 22.09.2014. Umowa kończyła się 31.10.2014r. (Miałem miesięczny okres wypowiedzenia tak poinformowano mnie w dwóch punktach nc+). Odczekałem do końca trwania umowy i chciałem oddać dekoder a tu okazało się, iż nie mogę ponieważ umowa nie została zakończona. Miła pani w punkcie przedstawiła mi wykaz przesłanych do Warszawy wypowiedzeń w tym moje. Złożyłem reklamacje i zostałem poinformowany, iż mam czekać 30 dni. Oczywiście w tym terminie nikt nie odpowiedział w związku z powyższym napisałem, iż reklamację uważam za rozpatrzoną pozytywnie na co dostałem odpowiedź, iż moja reklamacja jest wciąż rozpatrywana (przecież teraz to nie ma znaczenia i tak musi być uznana). Udało mi się co prawda po słownych utarczkach oddać dekoder ale karty już nie przyjęli. Jedynie dostaję sms dot. zaległych płatności oczywiście ich nie płacę ponieważ dla mnie umowa już jest zakończona. Już dawno nie spotkałem się z tak słabą obsługą klienta.
                            A tak na marginesie ma ktoś adres na który mogę odesłać kartę oczywiście poleconym za potwierdzeniem odbioru. Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              @OLIN a mojej znajomej mimo że na reklamację nie odpowiedzieli ( termin minął 18 grudnia 2014 ) , przysyłają sme-y , email-e o zaległości , kazałem jej iść do Rzecznika Praw Konsumenta co doradzi w takiej sytuacji z ,,Bandytami '' co naciągają na siłę kasę , ja to bym do sądu poszedł od razu .

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+