Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak kanałów, NC+go i umowy/sprzętu z Orange.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak kanałów, NC+go i umowy/sprzętu z Orange.

    Witam, tydzień temu jakoś w środę zamówiłem NC+Plus z internetem Orange, a konkretnie Film z internetem 30 GB Orange. Pomijając, że kurier nie zostawił u mnie umowy i dopiero konsultant podał mi nu!er abonenta tak, aby chociaż ICA działało. No i tak juz minął tydzień, a umowy i sprzętu z Orange nie widać, nie słychać. Rada konsultanta - no my nie wiemy, proszę sobie dzwonić (pomijając, że nie znam danych to mam sobie sam szukać swojej paczki, która miała przyjść już dawno). Ale podobno będzie jak najszybciej (świetny termin, tylko czekać a najlepiej płacić za nic). No i z czasem kolejne błędy: według zamówienia na internecie Canal+VOD oraz NET+VOD za darmo na cały okres umowy, oczywiście dostępu do tego nie ma. I kolejny problem.. NC+go tak samo darmowy na okres umowy, wszystko fajnie tylko, że nie działa - ciągle błąd rejestracji - albo "usługa jest dostępna dla umowy aktywnej" albo "błędne dane". Mimo iz podaje 7-cyfrowy numer abonenta jako login i 4 cyfry PESEL jako hasło. Dzwonić na BOK ciągle z tymi problemami to koszty, bo nie dość, że się czeka tyle minut to konsultant się rozłącza..
    Co mam z tym zrobić? Może moderatorzy cos pomogą?
    Pozdrawiam.

  • #2
    @Rysio2520,
    jak wspominałem w mailu, usługi nc+GO, netVOD+ konto podstawowe i CANAL+ VOD są już aktywne na Twoim kontrakcie. Kwestie umowy Orange postaramy się wyjaśnić najszybciej jak to tylko możliwe.

    Przepraszam Cię za konieczność zgłoszenia nam tego problemu i wynikłe z zaistniałej sytuacji niedogodności.

    Komentarz


    • #3
      No tak, bardzo dziękuje za ich uruchomienie wszystko działa oprócz NC+go, na którego nie mogę się zalogować/zarejestrować. Aktywowany jest, więc myślałem, że teraz już będzie okej, ale dalej problem d10: przy automatycznej rejestracji błąd "usługa dostępna dla umowy aktywnej", a przy ręcznej "błędne dane". Loguje się numerem abonenta i 4 pierwszymi cyframi numeru PESEL. Próbował różne kombinacje (wraz z -01 i bez) cały PESEL, inne cyfry, dane do ICA i za każdym razem to samo.
      Testowane na Nexus 7 2013r oraz Galaxy S5 i to samo.

      Komentarz


      • #4
        Dobra prawidłowo się dzisiaj zarejestrowałem.

        Komentarz


        • #5
          Wiadomo już coś o tej umowie od Orange? Bo to już trochę przesadą czekać tyle na to..

          Komentarz


          • #6
            Naturalnie bez odpowiedzi, idealne podejście do klienta.. A dzwonić ciągle i tracić pieniądze, bo nikt nie może dac prostej odpowiedzi kiedy dostane sprzęt do umowy.

            Komentarz


            • #7
              @Rysio2520,
              nadal czekam na informację w Twojej sprawie. Przepraszam, że tak długo to trwa i jednocześnie proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

              Komentarz


              • #8
                Wszystko rozumiem, ale niedługo minie drugi tydzień odkąd nie otrzymałem sprzętu od Orange i kopi umowy, czyli płace za internet nie posiadając go. (Aktualnie i tak miesiąc aktywacyjny, ale no)

                Komentarz


                • #9
                  @Rysio2520,
                  otrzymałem informację, że jeszcze dzisiaj skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przekazać pełne wyjaśnienia.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+