Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak sygnału, poproszę o pomoc

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak sygnału, poproszę o pomoc

    Poproszę o pomoc, kontaktu telefonicznego z BOK nie ma (numery 700 zablokowane przez operatora) a dotychczasowy kolejny jest nieaktywny, widać nc+ robi klientów w balona,.

  • #2
    Także miałam problemy z sygnałem, musiałam wymienić dekoder. W takiej sytuacji najczęściej otwieram najbliższe biuro obsługi klienta.
    Nie lubię robić zdjęć. Dlatego też bardzo często odwiedzam fotografa. czuje się jak w domu.

    Komentarz


    • #3
      Chryste....
      http://ncplus.pl/pomoc/wsparcie-tech...ie-abonenckiej
      Na stronie kontakt do biura obsługi..

      Od razu w balona? Może pewne rzeczy są niezależne od NC+ i nalezy CIERPLIWIE poczekać? ;)

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+