Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z dostarczeniem maila na nc+ doradca

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem z dostarczeniem maila na nc+ doradca

    Witam.

    Borykam się od dłuższego czasu z poprawnym dostarczeniem wiadomości na mail doradcy nc+
    - otrzymuje wiadomość, że nastąpił jakiś błąd krytyczny, a wiadomość nie została dostarczona

    Prowadzę już dłuższą korespondencję która zaczęła się od modułu i problemami autoryzacji. Moduł poszedł na serwis i przyznano mi nowy, bo tamten był uszkodzony. Nie zmieniło to jednak niczego i nadal mam wielkie problemy.
    - moduł zachowuje się tak samo jak poprzedni

    Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem, co mam o tym myśleć, a tracę czas i mam obawy, że również pieniądze.

    Doradca w ostatniej korespondencji napisał:

    Witam,
    moduł jest parowany, zatem wymiana samej karty nie jest możliwa. Odszukaj proszę dodatkowo w menu modułu numer Conax (inna nazwa Chip ID). Sprawdź także jakość sygnału dla MGM HD czyli częstotliwości 11 449 (H).

    Pozdrawiam,

    Paweł_nc+
    nc+_przedstawiciel

    - chciałem odpowiedzieć, ale jak już wcześniej napisałem mail nie dochodzi, więc może tu odpiszę i ktoś się tym zainteresuje, bo nawet sesja i trzymanie ponad 3godz. na włączony kanale MGM HD nie przyniosło pożądanego efektu

    _____________
    Więc tak, co do jakości i siły sygnału – siła sygnału na kanale MGM HD obecnie jest na poziomie 68% ze względu, że w okolicy jak i w moim mieście są deszcze (przeważnie jest w granicy 85%), a w temacie jakości jest 99% do nawet 100%

    Chip ID – 006 3752 2502
    Jeżeli są potrzebne jeszcze jakieś dane z odczytu modułu / karty proszę pisać.

    G. Rachwał
    ____________

    Moduł po otrzymaniu uprawnień działa do momentu wyłączenia telewizora.
    - po ponownym odpaleniu mam cały czas komunikat o autoryzacji i na tym się kończy odbiór telewizji NC+

  • #2
    Spróbuj proszę jeszcze raz do nas napisać. Po naszej stornie nie ma w tym zakresie żadnej usterki.

    Komentarz


    • #3
      Napisałem wczoraj po godz. 22:00 i nic, a wiadomość doszła.

      Napisałem znowu dziś z rana i znowu zero odpowiedzi.
      - nie wiem za bardzo jaki mam mieć do tego stosunek, ale mam wrażenie, że mój problem, moja sprawa, a ciężko coś zostawić skoro nie działa i kosztowało nie 1zł., a 200zł.

      Komentarz


      • #4
        Napisz proszę na który adres przesyłasz wiadomości? Bo obecnie maile przychodzą prawidłowo.

        Komentarz


        • #5
          - adres nc doradcy
          Mam już odpowiedź na mój mail.

          Proszę mi powiedzieć w jakich okolicznościach mogę się domagać zwrotu pieniędzy za zakupiony moduł NC+
          Pytam, bo wychodzi na to, że drugi moduł i ponownie jest niesprawny.

          Męczy mnie coś takiego, bo drugie odesłanie do SERWISU oraz kolejne dni bez zakupionego sprzętu.
          - jest chyba jakiś przepis, że za którymś razem konsumentowi takie prawo przysługuje...
          Ostatni raz edytowany przez gothic77; 2014-07-27, 11:32.

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+