Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Przedłużenie umowy

    Witam ,po przedłużeniu umowy i uzyskaniu nowego nr abonenta pojawiły się problemy ,których do tej pory nie było a mianowicie:problem z logowaniem do ica z poziomu dekodera, brak możliwości zamawiania filmów z poziomu dekodera i przez strone internetową,przestały docierać wiadomości na dekoder i nawet nie przyszła faktura za maj ,zbrzydło mi pisać do nc+ doradców email,bo totalnie olewają klienta sugerując kiepską jakość(85%) i siłę(90%)sygnału no i stwierdzenie że fakturę mogą przesłać na emila,a sprawa została przekazana do weryfikacji,po 2tygodniach wciąż nie ma odp.Dzwią tłumaczenia :technicy pracują nad problemem(chodzi o zamawianie filmów przez internet),ponieważ usługa ta jak i pozostałe BEZ ŻADNEGO PROBLEMU DZIAŁAŁY W ,,N,, .WSZYSTKIE PROBLEMY POJAWIŁY SIĘ PO PRZEDŁUŻENIU UMOWY.Masakra że przy takiej technice NC+ma non stop jakieś problemy ,domagam się poważnych wyjaśnień ,co się dzieje ,sami zniechęcacie ludzi do siebie ja już żałuję że po kilku latachy z <<N>> dałem się namówić na przejście do NC+ a raczej(-)

  • #2
    Widzę że nikt z przedstawicieli NC+ nawet nie chce się odnieść do tematu ,a szkoda

    Komentarz


    • #3
      Ciekawe co takiego musi się jeszcze stać ,żeby można było doczekać się jakichkolwiek wyjaśnień ze strony przedstawicieli NC+ ,bo jak na razie całkowite lekceważenie ,a problemy nie rozwiązane

      Komentarz


      • #4
        Odpowiedź została udzielona ze skrzynki doradca.

        Komentarz


        • #5
          A czy pozostali użytkownicy mogliby poznać jej treść? Przecież po to właśnie jest forum, tym bardziej, że zgłoszony problem nie wydaje się odosobniony..
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

          Komentarz


          • #6
            Po uruchomieniu nowych promocji nie ma w tej chwili możliwości logowania do ICA z poziomu dekodera. Trwają prace nad przywróceniem tej funkcji dekodera.

            Komentarz


            • #7
              cyt.odp.,,Witam, nasi technicy pracują już nad umożliwieniem zlecania nagrań przez Internet oraz nad logowaniem z poziomu dekodera. Proszę zatem o cierpliwość.,, na większość problemów podobna odp.-technicy pracują nad rozwiązaniem problemów i sprawa załatwiona

              Komentarz


              • #8
                Nad moim problemem (brak kanałów HD w domu) technicy pracują już ponad pół roku
                Strasznie zapracowana grupa zawodowa ci technicy...
                Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+