Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

negatywne doświadczenia nowego abonenta nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • negatywne doświadczenia nowego abonenta nc+

    witam
    Od nie dawana jest abonentem nc+ niestety moje doświadczenia są bardzo negatywne
    • do półtora tygodnia nie mogę doczekać się dostępu do serwisu wimp
    • do półtora tygodni nie mogę doczekać się dostępu do netvod

    usługi są już aktywne na moim koncie , i została już naliczona opłata
    po co istnieje internetowy dostęp do konta abonenta, jak z jego poziomu nic nie mogę zmienić na swoim koncie ?

    informacje podawane przez konsultantów są sprzeczne np.
    • rozpatrywanie zgłoszenia możne potrwać max 8 godzin , druga Pani informuje mnie ze takie sprawy trwają nawet miesiąc
    • pierwsza Pani tak może Pan zmawiać filmy z kolekcji VOD z poziomu dekodera lub przez internet , druga Pani: został Pan źle poinformowany może Pan zamawiać filmy tylko przez tel.
    • pierwsza Pani za usługi, z których Pan nie może korzystać ( wimp , vod ) a za które została naliczona Panu opłata musi Pan zapłacić, a jeżeli chce Pan złożyć reklamacje to musi być ona pisemna, druga Pani : przepraszam nie musi Pan płacić natychmiast wystawimy Panu fakturę korygującą

    nie raczą wysłać wiadomości ze statusem zgłoszenia
    przełączanie pomiędzy konsultantami ( raz zostałem przełączony 4 raz ) do tego kilkuminutowe konsultacje konsultantów pomiędzy sobą

    mam nadzieję, że ten wpis zmobilizuje nc++ do lepszego traktowania klienta

  • #2
    prześlij proszę dane tej umowy na nasz e-mail. Postaram się pomóc.

    Komentarz


    • #3
      Witam.

      Tak czytam , to forum , aż dziw bierze, że tylu ludzi piszę o problemach , a to z umowami , a to z czymś zupełnie innym .
      Ja z kolei jestem zadowolonym abonentem NC+ od stycznia. Przedłużenie umowy ok, dekoder obraz ok .

      Pozdrawiam zadowolonych i tych mniej lub bardziej niezadowolonych

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) carcass1984 Zobacz post
        Witam.

        Tak czytam , to forum , aż dziw bierze, że tylu ludzi piszę o problemach , a to z umowami , a to z czymś zupełnie innym .
        Ja z kolei jestem zadowolonym abonentem NC+ od stycznia. Przedłużenie umowy ok, dekoder obraz ok .

        Pozdrawiam zadowolonych i tych mniej lub bardziej niezadowolonych
        Mogę potwierdzić Twoje słowa choć nie zawsze jest idealnie to od strony nc+ jakiekolwiek oszustwo mnie nie spotkało coprawda jest kilka rzeczy np.wycofanie Wojny i Pokój HD oraz bezsensowne pobieranie dodatkowych opłat za Sundance HD i History HD to oferta jak najbardziej mi odpowiada i dalej kontynouje umowę z nc+ bo CP to nie jest dla mnie alternatywą z racji braku treści znanych z nc+ (Canal + , MGM HD, Ale Kino+HD , Domo+ HD Planete+HD i MiniMini +HD oglądane przez moją córkę) I cenowo nie jest prawdą że są drakońskie podwyżki na nowej umowie płace 5.90 więcej a mam Comfort+ Extra Canal+HD Canal+Film HD Canal+Film2 HD Canal + VOD za free do końca umowy HBO 3 m-e gratis potem 20 zł ten komplet na rok pierwsze dwa miechy 59.90 potem 69.90 plus HBO 3x 20 zł. i mi to pasuje bo u mnie w domu stawiam na film nie mam kompa i netu i filmy oglądam w tv. Pozdrawiam
        Na forum od 01.2011,Abonent N od 10.10.2008,Abonent nc+ od 22.03.2013,kolejna umowa od 01.05.2015 Comfort+Extra+ Multi+ 8 x Canal+, Canal+VOD + HBO HD,Filmbox, Turbobox + 500 GB 79.90/24 mieś.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) carcass1984 Zobacz post
          Witam.

          Pozdrawiam zadowolonych i tych mniej lub bardziej niezadowolonych
          Ja mam tylko naziemną, ale daleko do nadajnika i za górką, więc 2 MUXy jadę na odbitym sygnale. Chyba będę musiał rozejrzeć się za satelitą (z powrotem). Oferty są rozbudowane, ale trochę pogmatwane. Wyłowienie tego co ja bym chciał wymaga naprawdę sporo czasu. Konsultacje ze znajomymi niewiele dają, bo oni tak napradę nie znają swojego pakietu.

          Komentarz


          • #6
            Ja mam dobre odczucia tylko wtedy co laczylo sie canal + z nc byl dym. Ogolnie obsluga klinta tez wporzadku. Tylko pilot mnie wkurza nie reaguje na przyciski

            Komentarz


            • #7
              nc+ mix

              a ja mam taki problem , kupiłem usługę z dekoderem na własność , nc+ mix , 17.05 i to są pakiety full + hbo na 1 miesiąc . przemiły pan z obsługi nc+ zadzwonił 06.06 i zaproponował mi zawarcie umowy żeby mi się usługa nagle nie skończyła i żebym nie został bez programów, powiedziałem ok i wybrałem pakiet najtańszy. po powrocie do domu okazało się że nie mam już full pakietu +hbo tylko pakiet podstawowy który wybrałem. nie pamiętam dokładnie rozmowy bo przeprowadzałem ją trochę w biegu ale coś wspomniał że jak znikną jakieś kanały to proszę wyjąć wtyczkę z zasilania. niestety ich nie ma .podsumowując , pakiet który kupiłem z dekoderem był na 1 miesiąc a użytkowałem go trochę ponad 2 tygodnie .

              Komentarz


              • #8
                @tswierczynski,
                decydując się na zawarcie umowy abonenckiej, zmianie uległa aktywna na dekoderze oferta. Podjęcie decyzji przed końcem okresu startowego, w tym wypadku pozbawiło Cię zatem dostępu do części programów. Jeżeli w trakcie rozmowy, Konsultant w tym zakresie przekazał nieprawidłowe informacje, to najlepszym wyjściem, będzie dochodzenie roszczeń na drodze postępowania reklamacyjnego.
                Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2014-06-10, 21:58. Powód: literówka

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) tswierczynski Zobacz post
                  .......nie pamiętam dokładnie rozmowy bo przeprowadzałem ją trochę w biegu ale coś wspomniał .....
                  jak tak się podejmuje decyzje w biegu to różnych rzeczy można się spodziewać

                  zawsze można napisać reklamację na oszukaństwo konsultanta, mnie się udało wywalczyć to co obiecywał a później nie było
                  z "N" od kwietnia 2009 - od czerwca 2013 z "NC+"
                  Comfort+ 24,90 zł do 31 12 2016 - - - Comfort+ 14,99 zł do 31 12 2018 - - - Comfort+ 14,99 zł do 31 12 2020

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) klejberowskim82 Zobacz post
                    Ja mam dobre odczucia [...] Ogolnie obsluga klinta tez wporzadku. Tylko pilot mnie wkurza nie reaguje na przyciski
                    E, to w sumie drobiazg. Ważne że ogólnie okej!
                    Sagemcom ESI-88-500GB, CP Premium 6x0+18x79,90 (CP HH); umowa do 5 czerwca 2016 r.

                    Komentarz


                    • #11
                      najgorzej jest jak człowiek coś robi i jeszcze "lepsza połowa" coś od nas potrzebuje akurat wtedy kiedy coś załatwiamy. nie mogę stwierdzić na 100% ale kojarzę że powiedział takie zdanie- jak znikną kanały to proszę zresetować dekoder .. miałem nadzieję że o wszystko zapytałem, do głowy mi jakoś nie przyszło że mi utną kanały 2 tygodnie wcześniej.

                      Komentarz


                      • #12
                        Dziadowska i bezczelna telewizja nc+

                        Dzień dobry
                        Chciałbym ostrzec nowych obonentów przed podpisanie umowy z nc+.
                        Niestety podpisałem z nimi umowę łącznie z dostawą internetu.Owy internet nie fukcjonował więc wypowiedziałem umowę na jego dostawę.Liczyłem że nc+ obniży mi kwotę abonamentu ale przeliczyłem się.Wziąłem z nimi ,,ślub,, na 2 lata i już wysłałem wypowiedzenie.Kontakt z nimi to jak z debilami,w mojej firmie sprzątaczka/nie obrażając owej pani/ więcej myśli.
                        Forma podpisania umowy z nimi jest tak skonstruowana by klient nie miał możliwości złożenia wypowiedzenia do 10 dni.Następnie,nie biorą odpowiedzialności za niby to internet,odsyłając do orange.
                        Zachowują się jak debile,udając że nic nie wiedzą,umywają po prostu ręce.
                        Zyczę szczerze plajty.
                        Pozdrawiam
                        Artur S.

                        Komentarz


                        • #13
                          .......................................
                          Ostatni raz edytowany przez kostek88; 2014-07-02, 16:42.
                          .

                          Komentarz


                          • #14
                            @kostek88 przyłączam się do życzeń rychłej plajty

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie ma co życzyć. To nie jest koncert życzeń cytując klasyczne już powiedzenie. Wystarczy zachować się tak jak ja. Jeżeli znaczna część przestanie im płacić ten dobrowolny podatek (plus inne uwarunkowania) to plajtę mają jak w banku.
                              Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+