Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Profesjonalna obsługa klienta...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Profesjonalna obsługa klienta...

    Zakupilem nc+ online. Chce sie dowiedziec na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Dzwonie na infolinie, czekam ponad 25 min i oczywiscie cisza... . Dzwonie jeszcze raz wybieram wewnetrzny dla zakupow - po 10 sek. odbiera Pani. Prosze o sprawdzenie a Pani pyta kiedy bylo zamawiane ( 2 dni temu). I w tym momencie zaczyna mi opowiadac o okresach na odstapienie od umowy... Trzy razy powtarzam pytanie: kiedy wysylka? Po okolo 5 minutach nareszcie slysze odpowiedź: nie moge tego sprawdzić.

    ŻENADA. Zabraliscie mi ponad 30 min z zycia zebym na koniec uslyszal ze sie nie da sprawdzic. Ilu tam macie ludzi ? Jednego , dwoch? Moze jakies podstawowe szkolenie im zrobcie jak obslugiwac klienta... bo takie jak odpowiadac zeby nie odpowiedziec to juz chyba mieli...

  • #2
    Komaster4 dziękuję za przekazane uwagi. Rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak platforma nc+ działa w oparciu o ścisłe procedury, które regulują kwestie dotyczące zgłaszanych spraw.
    Jednocześnie zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są gromadzone, starannie analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę w dalszym rozwoju.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+