Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak programow

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • rozkucha
    założył(a) wątek Brak programow

    Brak programow

    Zalozylem nc plus na karte i nie mam tvp2 hd i paru innych prosze o pomoc.

  • salfa12345
    replied
    wina lezy po stronie zasiegu, miałem podobną sytuację jak przeglądałem kosmetyki męskie
    Ostatni raz edytowany przez salfa12345; 2017-02-18, 11:30.

    Leave a comment:


  • johno
    replied
    Dzięki bardzo tomkep. Problem dzięki temu artykułowi został rozwiązany. Szkoda, że konsultanci nie dysponują taką wiedzą odnośnie zmian parametrów nadawania.

    Leave a comment:


  • tomkep
    replied
    Tu masz rozwiązanie: http://satkurier.pl/news/153778/prob...zwiazanie.html.

    Leave a comment:


  • johno
    replied
    Sprawdzałem częstotliwość nadawania jest ok (12265 V) poziom sygnału podobny jak na innych programach. Na tych dwóch pojawia się komunikat "Scramble Channel" czyli program zakodowany. Wychodzi na to, że jest to kwestia uprawnień ale dlaczego tylko na tych dwóch. Miałem ustawiony dekoder na TVP1 HD ale nic się nie zmieniło.

    Leave a comment:


  • dabster
    replied
    Myślę, że to jest wina uprawnień (jakiś systemowy błąd).

    Leave a comment:


  • Kasia_nc+
    replied
    @joho,

    przekazałam zgłoszony problem do odpowiedniego działu w celu weryfikacji.

    Leave a comment:


  • johno
    replied
    Witam! Zniknęły mi ostatnio (chyba od 2 dni oferta Smart HD+) 2 programy TVP2 i Polsat czy ktoś ma podobnie? Czy to może być wina nadawcy czy uprawnień albo jeszcze czegoś innego?

    Leave a comment:


  • Rumcajs
    replied
    U mnie sytuacja taka sama. Kartę SMART HD+ mam już drugi rok i w dalszym ciągu brak kanałów FTA, które podobno miały być niepłatne. W obecnej chwili odbieram tylko TVPInfo oraz TVPPolonia. Chyba muszę przejść na odbiór naziemny.

    Leave a comment:


  • rozkucha
    replied
    Dzwonilem i Pani powiedziala ze chwilowo moze byc zepsuty transponer.

    Leave a comment:


  • raginka
    replied
    Też tak miałem. Musisz zadzwonić do obsługi klienta, inaczej nikt Ci nie pomoże.

    Leave a comment:


  • Kasia_nc+
    replied
    rozkucha ,

    w celu weryfikacji problemu, napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas będziemy mogli zweryfikować sytuację.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+