Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

DOMO+ ciągle nie działa...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • DOMO+ ciągle nie działa...

    Witam, czy ktoś ma podobny problem? Od kilku miesięcy kanał Domo+ na zmianę pojawia się i znika, a gdy już działa to po kilkunastu minutach zaczyna się pikselizacja, obraz znika i pojawia się komunikat "sprawdź instalację antenową". Dekoder został wymieniony na nowy, ale problem pojawił się znowu... Dzieje się tak WYŁĄCZNIE na kanale Domo+, proszę o pomoc :/

  • #2
    @ katnat w związku z opisanym problemem proszę sprawdzić parametr jakości sygnału antenowego. W tym celu proszę przejść na kanał nr 46 Domo+ HD, nacisnąć klawisz MENU na pilocie od dekodera, po czym proszę przejść do zakładki /Ustawienia/, gdzie znajduje się pozycja /Diagnostyka/ a w kolejnym kroku zakładka /Informacje techniczne/ . Widoczna na planszy jakość sygnału powinna być wyższa niż 50%, jeżeli ta wartość jest niższa, proszę doprecyzować ustawienia czaszy antenowej i konwertera.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Antena i konwerter są dobrze ustawione, było to sprawdzane kilka razy, dodam jeszcze, że Planete+ i Kuchnia+ działają bez zarzutu, a są na tym samym paśmie co Domo+

      Komentarz


      • #4
        katnat kanały Planete+ HD oraz Kuchnia + HD są nadawane z częstotliwości 11411 H, a Domo+ z 11448 H . Z tej samej częstotliwości co Domo+ są nadawane takie programy jak: Eleven HD, Eleven Sports HD oraz Canal+ 1 HD. Jeśli są one dostępne w Twojej ofercie sprawdź proszę jakość sygnału na którymś z nich.
        Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2016-07-13, 11:42.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) katnat Zobacz post
          Antena i konwerter są dobrze ustawione, było to sprawdzane kilka razy, dodam jeszcze, że Planete+ i Kuchnia+ działają bez zarzutu, a są na tym samym paśmie co Domo+
          Witam.

          Kanały Planete+ HD i Kuchnia+ HD nadawane są za pośrednictwem transpondera 11411H, a kanał Domo+ HD przez transponder 11488H. Ten transponder nadaje także: CANAL+1 HD (31), Eleven HD (127), Eleven Sports HD (128). Sprawdź czy tych kanałąch dekoder sygnalizuje brak sygnału.
          Przyczyną braku sygnału z jednego transpondera (często czasowego) może być usterka konwertera. Aby zweryfikować tę hipotezę trzeba wymienić konwerter.

          Pozdrawiam.

          nOlsbit




          Komentarz


          • #6
            Tamtych kanałów niestety nie posiadam w pakiecie. Czy ktoś mógłby mi podać namiar na serwisanta w Olsztynie (warm.-maz.), żeby sprawdził działanie konwertera?

            Komentarz


            • #7
              Jest jeszcze jedna kwestia: kiedy w punkcie cyfry sprawdzano mój poprzedni dekoder, Domo+ również przestało odbierać i pojawiły się zakłócenia, a konwerter był ich, więc ja już nie wiem z czym jest problem :/ czy to może być przyczyna po stronie dostawcy usługi że ten kanał nie działa??

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+