Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontakt w sprawie ofert Smart Hd

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Kontakt w sprawie ofert Smart Hd

    Witam,

    Chciałem serdecznie podziękować za wspaniały kontakt z infolinią dotycząca smart HD. po ponad 10 minutowym wiszeniu na telefonie, konsultant odebrał mój telefon po czym powiedział 2x halo i się rozłączył, obecnie jestem w trakcie drugiego połaczenia trwa już ponad 6 min oczekiwania ciekawe ile jeszcze. Szkoda ze nikt nie liczy się z kosztami połączenia ,chyba kosztowo wychodzi więcej niż pakiet miesięczny w ofecie smart HD.
    A chciałem po prostu migrować tylko na pakiet multi.....

    A na koniec dowiedziałem się ze nie mogę migrować oferty na oferę multi jeśli nie zasilę konta, jak zasilę mogę zadzwonić i znów czekać 10 min na zmianę oferty SUPER !.

    Bez pozdrowień
    Rafał.
    Ostatni raz edytowany przez prorif; 2016-06-30, 20:34. Powód: opinia po kontakcie

  • #2
    @ prorif dziękuję za przekazane uwagi. Jednocześnie wyjaśniam, że czas oczekiwania na połączenie jest zależny do ilości dostępnych Konsultantów. Informuję także, że zgodnie z Przewodnikiem po ofercie Smart HD+ warunkiem uzyskania dostępu do pakietu Multi+ jest korzystanie z pakietu Smart HD+ i saldo konta w wysokości umożliwiającej dostęp.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+