Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dlaczego nie polecam NC+ bo jak pojawia się problem to mają cię w [ciach].

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dlaczego nie polecam NC+ bo jak pojawia się problem to mają cię w [ciach].

    NC+ a wcześniej telewizję N mam od wielu lat, obecna umowa jest kolejna, chyba z piątą. Od początku miałem multiroom. Wszystko było w miarę, ale ostatnio zepsuł się biały dekoder, który niestety przy pierwszej umowie musiałem kupić na własność. Zdarza się, po tylu latach ma prawo. W związku z tym, że jest to kolejna umowa a ja jadę cały czas na tym samym sprzęcie byłem pewien, że nie będzie problemu z otrzymaniem drugiego dekodera do multiroomu. No to uderzam do NC+. I to było formalnie zderzenie z murem ignorancji. Pisze pierwszego maila i otrzymuję informację o treści mniej więcej takiej: "mamy cię w [ciach], wyślij i napraw sobie to [ciach]." Jeszcze spokojnie tłumaczę, że nie będę płacił za naprawę, wysyłał i przez miesiąc będę bez MR, chcę by udostępnili mi inny dekoder. Odpisują mi znów,że mają mnie w [ciach] i nic ma możliwości wymiany białego dekodera. Już mniej spokojnie tłumaczę im, że chcę niczego wymieniać tylko oczekuję, bezzwłocznie drugiego dekodera. kolejna odpowiedź mniej więcej:" mamy cię w [ciach] zmień usługę na multiroom standard, bla, bla." po raz kolejny tłumaczę im o co mi chodzi. dostaje kolejnego maila i co? " Reklamację przekazano dalej". Ku&$%##a, jaką reklamację??? Na co???
    Odpowiedź na każdego maila trwa dwa dni i nie zawiera nic co by choćby o krok zbliżało do załatwienia sprawy. W zasadzie przy każdorazowym przedłożeniu umowy powinienem zmieniać sprzęt - tak jakbym zawierał nową umowę po wygaśnięciu starej.

    Podsumowując: jest to moja ostatnia umowa z NC+, i choć mam ją tylko do końca roku to zrobię wszystko by odstąpić od niej już teraz z winy operatora - to oni nie wywiązują się z umowy.

    Szczerze nie polecam tego operatora nikomu.
    Ostatni raz edytowany przez Kasia.G_nc+; 2016-06-13, 10:59. Powód: Słowa niecenzuralne, niezgodne z netykietą.

  • #2
    napisał(a) rastrowy Zobacz post
    NC+ a wcześniej telewizję N mam od wielu lat, obecna umowa jest kolejna, chyba z piątą. Od początku miałem multiroom. Wszystko było w miarę, ale ostatnio zepsuł się biały dekoder, który niestety przy pierwszej umowie musiałem kupić na własność.
    Musiałeś kupić na własność? Nie kojarzę aby istniał kiedykolwiek taki przymus.
    Też kiedyś kupiłem taki dekoder i nie był to dobry pomysł. Po zakończeniu umowy na multiroom nawet DVB-T mu nie działa. Ludzie mają mnóstwo takich do niczego niepotrzebnych pudełek, więc kupienie takiego z wtórnego rynku to powinny być grosze.
    Nie wiem tylko czy kupno nowego lub jakaś poważniejsza naprawa starego coś da, bo problem jest chyba w tym że nc+ zaprzestało oferowania usługi multiroom premium i pewnie z nowym dekoderem (lub z dekoderem po naprawie zmieniającej jego numerki) usługa Ci nie ruszy.
    USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

    Komentarz


    • #3
      Musiałem, takie były warunku ówczesnej promocji. Kupno innego dekodera nie rozwiązuje problemu bo dekoder jest sparowany z kartą.

      Komentarz


      • #4
        Pierwsze dekodery do multiroom były tylko na własność.Kosztowały 100 -150 zł,mówimy oczywiście oTelewizji N.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) pawel 48 Zobacz post
          Pierwsze dekodery do multiroom były tylko na własność.Kosztowały 100 -150 zł,mówimy oczywiście oTelewizji N.
          To właśnie dotyczy niestety mnie.

          Komentarz


          • #6
            rastrowy rozumiem Twoje niezadowolenie. Wyjaśniam jednak, że w przypadku awarii dekodera na własność należy odesłać sprzęt do serwisu na adres:

            SKYMAX Polska Sp. Z o.o.
            ul. Rogowska 117
            54-440Wrocław

            z dopiskiem: SERWIS ITI 5800S

            Przed wysyłką dekodera konieczna będzie rejestracja na stronie www.skymax.pl/serwis2.php. Szczegóły dostępne są na stronie skymax.pl.

            Napisz proszę wiadomość e-mail zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikuję na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Prosta sprawa, po pierwszej umowie swój własny dekoder wyrzucam na śmieci. Proponujecie mi przedłużenie umowy, czy w tej sytuacji nie dostanę nowego dekodera do MR?

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Monika.W_nc+ Zobacz post
                rastrowy rozumiem Twoje niezadowolenie. Wyjaśniam jednak, że w przypadku awarii dekodera na własność należy odesłać sprzęt do serwisu na adres:
                No dobrze, a co gdy uszkodzenie okaże się na tyle poważne, że nie dadzą rady naprawić? Co aktywną usługą multiroom premium? Można ją kontynuować na jakimś innym egzemplarzu dekodera?
                USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                Komentarz


                • #9
                  Ich to nie interesuje, W tym momencie to już Twój (bądź tak jak w tym przypadku -mój) problem
                  A co do pytanie to pewnie nie można bo dekoder jest sparowany z kartą.

                  Komentarz


                  • #10
                    Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, warto w tej sprawie skierować do nas korespondencję.

                    Komentarz


                    • #11
                      Skierowałem i co? Mailem otrzymałem odpowiedź, że reklamacja została rozpoznana ( w 2 dni) i przesłana pocztą. Domyślam się, że oczywiści odmownie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Mam zupełnie inne skojarzenia, jak miałam problem to miła pani go ze mną rozwiązywała ostatnio przez godzinę. Serio. Da się

                        Komentarz


                        • #13
                          Mimo różnych opinii staramy się być pomocni. Mam nadzieję rastrowy, że Twój problem został rozwiązany.
                          Dodam, że przy dekoderze zakupionym na własność, gdy występuje jego usterka wyjścia są dwa:
                          - naprawa dekodera (gwarancyjna lub pogwarancyjna),
                          - istnieje możliwość odłączenia z kontraktu usługi Multiroom Premium, a następnie uruchomienie usługi Multiroom Standard z dekoderem, który zostanie wypożyczony.

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam,
                            Mam problem z NC+. Wysłałem do nich reklamacje, odpowiedź otrzymałem delikatnie mówiąc odmowną.
                            Opisałem i zamieściłem treść reklamacji i odpowiedź na forum.
                            Mój wpis jak i cały wątek z kilkoma postami został usunięty z forum w ciągu kilku minut.
                            Na forum piszemy tylko ładnie o NC+
                            Szkoda, że tak szybko nie rozwiązujecie problemów waszych klientów tak jak usuwacie ich posty.
                            Brawo Nc+
                            Ostatni raz edytowany przez chudy125; 2016-08-01, 08:43.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+