Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nowa umowa a okres wypowiedzenia poprzedniej

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nowa umowa a okres wypowiedzenia poprzedniej

    Witam,

    czy możliwe jest zawarcie nowej umowy, na nowych warunkach w czasie gdy poprzednia umowa jest na okresie wypowiedzenia?

  • #2
    Jest to możliwe, ale nie może zostać przekroczony ogólny limit aktywnych umów (najczęściej 2). Nie spowoduje to także, skrócenie okresu wypowiedzenia starej umowy.

    P.S. Skoro nadal jesteś zainteresowana korzystaniem z naszych usług, to czy nie lepszym wyjściem jest po prostu przedłużenie obecnej umowy? Sądzę, że przed zawarcie nowej, dobrym krokiem będzie kontakt z naszym Centrum Abonenta, w celu zapoznania się z przygotowanymi dla Ciebie ofertami.

    Komentarz


    • #3
      Niestety oferta jaka została mi przedstawiona bardzo mnie rozczarowała. Ja rozumiem, że firma chce zwabić nowych klientów, ale starym też się chyba coś należy. Wczesniej byłam klientką cyfry, potem zawarłą umowę z nc+, z każdą umową płacę więcej. Obecnie za pełen pakiet, z kanałami canal+,HBO, Cinemax+multi room miałabym płacić 150 zł i umowa na 24 miesiące.... Gbyby nie mój mąż i to, że lubi canal+, z pewnością bym w pełni zrezygnowała z Państwa usług.

      Poza tym gratulucję Waszych pracowników z punktów obsługi/sprzedaży. W jednym poinformowano mnie (C.H. Targówek Warszawa), że aby kogoś upoważnić musi być upoważnienie natoralne. Z kolei w drugim (C.H. Marki) powiedziano mi właśnie, że nie mogę podpisać drugiej umowy skoro jedna jest na okresie wypowiedzenia. Wszystko to okazało się być błędnymi informacjami. Pytanie po co w takim razie oni są??? Chyba tylko aby podpisywać nowe umowy i brać prowizje.

      Komentarz


      • #4
        Oferty mają charakter rotacyjny, ulegają zatem zmianom. Bardzo możliwe, że obecnie będziemy mogli zaoferować Ci promocje inne, niż te dostępne podczas ostatniego kontaktu. Napisz proszę do nas przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Zorganizuję kontakt Konsultanta z działu promocji.

        Za nieprawidłowe informacje przekazane przez pracownika punktu, oczywiście przepraszam.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
          Oferty mają charakter rotacyjny, ulegają zatem zmianom. Bardzo możliwe, że obecnie będziemy mogli zaoferować Ci promocje inne, niż te dostępne podczas ostatniego kontaktu. Napisz proszę do nas przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Zorganizuję kontakt Konsultanta z działu promocji.
          I naprawdę uważasz, że konsultant przedstawi ofertę, w której po przedłużeniu będzie niższa opłata, a tego oczekuje Bratka_1310?

          Bratka_1310, najlepiej złóż wypowiedzenie z podaniem swojego numeru telefonu i NIE podpisuj od razu nowej umowy. Być może wtedy zostanie Ci przedstawiona zadowalająca oferta. Jeśli nie, to nową umowę możesz w każdej chwili podpisać pod koniec okresu wypowiedzenia albo nawet po jego upłynięciu.
          Ostatni raz edytowany przez Jarosław K.; 2014-07-23, 22:06.
          JAKI SENS MA FORUM, NA KTÓRYM PYTANIA SĄ USUWANE LUB POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI?

          Komentarz


          • #6
            Bratka ma rację! Najlepiej rozwiązać umowę.
            I zawrzeć nową.

            Gdyby góra nc+ choc trochę myślała to np. zaproponowalaby moduły do istniejących umów. A tak proponują rozwiązanie umowy i zawarcie nowej. Głupie? I to jak!
            Ale dzięki temu wezmę pakiet Universe+ (bo i po co dla modułu ujednolicić ofertę)
            Do 31.12.2016 Comfort+Extra+Multi+3*HBO+6*Canal+ w ofercie z modułem CI+ (NC+ Mix) za 79,90 zł

            Komentarz


            • #7
              Pierwszy raz taka oferta została mi przedstawiona ze 4 miesiące przed końcem umowy. Stwierdziłam, że mam jeszcze czas więc sprawę odłożyłam na póżniej mając nadzieję, że faktycznie oferta zmieni się na bardziej korzystną dla mnie. Niestety, cały czas oferta jest taka sama. Po złożeniu wypowiedzenia nikt się ze mną nie skontaktował...

              Przykre jest to, że jednak można zejść z ceny, ale jak się da, to trzeba naciągnąć klienta na więcej.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Bratka_1310 Zobacz post
                Pierwszy raz taka oferta została mi przedstawiona ze 4 miesiące przed końcem umowy. Stwierdziłam, że mam jeszcze czas więc sprawę odłożyłam na póżniej mając nadzieję, że faktycznie oferta zmieni się na bardziej korzystną dla mnie. Niestety, cały czas oferta jest taka sama. Po złożeniu wypowiedzenia nikt się ze mną nie skontaktował...

                Przykre jest to, że jednak można zejść z ceny, ale jak się da, to trzeba naciągnąć klienta na więcej.
                Jestem w podobnej sytuacji. Płacę w tej chwili 113,99 zł za dawny Platinium + Sundance + History. Nowy klient identyczną ofertę (Sport & Film) będzie mial za niecałe 100 zł... Konsultant zaproponował 129 zł za to co mam + HBO i Cinemax, które nie są mi do niczego potrzebne. Był w stanie zejść do 119 zł... Widać bardziej opłaca się być nowym klientem aniżeli abonentem od 2008 roku.

                Komentarz


                • #9
                  Niestety... może nc+ wychodzi z założenia, że jeśli klientowi zależy to podpisze nową umowę i tak pozostanie w firmie... tak jak było w moim przypadku. Widzę, że konsultaci mają bardzo ograniczone możliwości. Nie mogą dopasować oferty do potrzeb klienta. Wszystko na jedno kopyto, wszystkim wciskają to samo i na siłę chcą uszczęśliwić ludzi. Jak ktoś czegoś nie chce, dlaczego nie mogą dać czegoś innego w zamiam bądź obniżyć cenę??? Poza tym metody jakie stosują konsultaci są żenujące... Ja zdecydowałam się podpisać nową umowę, telefonicznie. Oczywiście zostałam celowo wprowadzona w błąd przez konsultanta. Konsultant powiedział, że ma dla mnie korzystaniejszą ofertę niż w internecie, ze dostanę od niego specjalny rabat. Zaproponował mi ofertę w której przez 5 miesiecy miałam płacić 105 zł (w zaokrągleniu), potem 115 zl i 125zł. Ale jak doszło do podsumować to się okazało, że jednak opłaty to 115, 125, 135 zł....tak jak oferta na stronie internetowej, a miała być oferta korzystaniejsza.... Jak zwróciłam uwagę konsultantowi, że mówił, że pierwsza opłata będzie 105 zł to zaraz zaczął się tłumaczyć. Ja rozumiem, że pewnie pensja marna więc trzeba sobie dorobić prowizją za każdą podpisaną umowę, ale bez przesady!!!

                  Nim zawarłam umowę telefonicznie, próbowałam zawrzeć umowę przez internet na siostrę i podałam jej numer. W końcu okazało się, ze zamówienie zostało anulowane, nikt nie zadzwonił i nie poinformował dlaczego, ale jak się póżniej okazało podany numer został w bazie i teraz dzwonią do siostry z propozycjami, ale wcześniej to nikt nie raczył zadzwonić!

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Emilio1985 Zobacz post
                    Jestem w podobnej sytuacji. Płacę w tej chwili 113,99 zł za dawny Platinium + Sundance + History. Nowy klient identyczną ofertę (Sport & Film) będzie mial za niecałe 100 zł... Konsultant zaproponował 129 zł za to co mam + HBO i Cinemax, które nie są mi do niczego potrzebne. Był w stanie zejść do 119 zł... Widać bardziej opłaca się być nowym klientem aniżeli abonentem od 2008 roku.

                    Może zadzwoń pod numer 122947879. Dzisiaj dostałam smsa od nc+ z tym numerem, zadzwoniłam z ciekawości i się okazało, że można było zejść z ceny 150 zł (taką mi proponowali) na.... 79,90 zl...

                    Komentarz


                    • #11
                      nowa umowa

                      Chciałem zawrzeć nową umowę w okresie wypowiedzenia wiec 10.10.2014r internetowe zamówiłem nowy pakiet otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia i czekam. Trwająca umowa kończy się 31.10.2014r. Oczywiście po wypowiedzeniu miałem kontakty od konsultantów ale propozycje przekazywali tak szybko że nawet nie zdążyłem zapamiętać nie mówiąc o zanotowaniu. Zamówiłem więc od nowa bo lubię mieć wszystko na piśmie. W poniedziałek 20.10.2014r. z uwagi na to, że w dalszym ciągu nie otrzymałem tego nowego zamówienia dzwonię żeby dowiedzieć się co dzieje się z przesyłką. Pan konsultantów stwierdził, że moje zamówienie trafiło do realizacji 13.10.2014r. i tego samego dnia zostało anulowane. Nie mam zaległości w stosunku do nc+. Nie jestem w krd big bo przecież chcieli ze mną przedłużyć umowę i jeszcze ciągle do mnie dzwonią. Najbardziej jednak nie podoba mi się to, że po tylu latach placenia wysokich abonamentów (ostatnio 199 złotych) nikt nie poinformował mnie, że moje zamówienie zostało anulowane. Z tego wynika, że w okresie wypowiedzenia nie można zawrzeć nowej umowy chociaż nie wynika to z żadnych regulaminów nc+. Ciekawe jakie jeszcze problemy czekają mnie w związku z tym, że ośmieliłem się rozwiązać umowę z nc+ zgodnie z warunkami na koniec okresu promocyjnego.

                      Komentarz


                      • #12
                        nowa umowa w okresie wypowiedzenia

                        napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                        Jest to możliwe, ale nie może zostać przekroczony ogólny limit aktywnych umów (najczęściej 2). Nie spowoduje to także, skrócenie okresu wypowiedzenia starej umowy.

                        P.S. Skoro nadal jesteś zainteresowana korzystaniem z naszych usług, to czy nie lepszym wyjściem jest po prostu przedłużenie obecnej umowy? Sądzę, że przed zawarcie nowej, dobrym krokiem będzie kontakt z naszym Centrum Abonenta, w celu zapoznania się z przygotowanymi dla Ciebie ofertami.
                        Nie jest możliwe zawarcie nowej umowy w okresie wypowiedzenia. Proszę przeczytać mój post w tym temacie. Jest mi naprawdę przykro, że po tak długim okresie płacenia w terminie wysokich rachunków nc+ (199 złotych miesięcznie) anulowano moje nowe zamówienie tylko po to bym przedłużył umowę na warunkach dla mnie mniej korzystnych.
                        Teraz to już nie chcę mieć nic wspólnego z nc+.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+