Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezygnacja - Proszę o rady

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rezygnacja - Proszę o rady

    Witam,

    W kwietniu migrowałem do NC+ z C+.
    Już na początku były problemy, gdyż okazało się że konsultantka "zapomniała" dopisać przy migracji HBO.
    Na reklamacje czekałem miesiąc. HBO się pojawiło zniknął TVN Player. Kolejna reklamacja i kolejny czas oczekiwania.
    TVN Player się pojawił zniknęły obiecane C+ i C+ Sport. Nerwy puściły.
    Czy jest możliwość odstąpienia od umowy z tytułu niedotrzymania umowy ze strony NC+?

    P.S. Moderatorki - Proszę tego nie kasować bo powyższe wyląduje na KAŻDYM portalu.

    Pozdrawiam

  • #2
    @lizbona,
    nie widzę powodu, dla którego miałbym skasować Twój post. Jest zgodny z Regulaminem i zadałeś w nim normalne pytanie, na które postaram się odpowiedzieć.

    Rezygnacja z umowy w trakcie trwania okresu oznaczonego jest możliwa, jednak wiąże się z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia i koniecznością zwrotu udzielonych ulg. O rozwiązanie umowy bez kar przed jej końcem, możesz wnosić w postępowaniu reklamacyjnym. Zapraszam jednak na skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Sprawdzę dlaczego kanały CANAL+ nie są dostępne.
    Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2013-07-04, 21:42.

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+